Εγγραφή: Jul 2024
Φήμη: 1115
(17-06-2026, 07:22 PM)Pe27 Έγραψε: να αλλαξουμε ολοι μαζι νοοτροπια στα παιδια μας (οσοι εχουν η οσοι θα κανουν) εγω που πηρα το πρωτο μου κινητο στα 18 μου οταν δουλεψα με δικα μου λεφτα και ηταν μια παντοφλα νοκια που σου ανοιγε το κεφαλι τι επαθα?
ενα game boy ειχα ολο ολο και αυτο το πηρα στα 16 και σε πληροφορω ημουν πιο ευτυχισμενος και με πιο πολλες εμπειριες ζωης σαν εφηβος απο ολα τα σημερινα μαμοθρεφτα που εχουν τα παντα και ευτυχισμενα δεν ειναι....
Οι εποχές αλλάζουν και μαζί με αυτές οι ανάγκες μας.
Σαν τα μούτρα σας θα με κάνετε.
Εγγραφή: Feb 2024
Φήμη: 82
Διαφοροποιούνται οι ανάγκες γυναικών και αντρών σε μια σχέση αλλά πιστεύω πως σε βαθύτερο επίπεδο έχουν κοινά σημεία.