(8 ώρες πριν)Pe27 Έγραψε: τις αναγκες φιλε εμεις τις δημιουργουμε και σε εμας και στα παιδια μας .... ζουσαμε χωρις πολλα πραματα....
το iphone το16 17 δε ξερω ποιο βγαινει τωρα δε ειναι αναγκη ειναι πολυτελεια . κανω τη δουλεια μου και με ενα παλιοτερο η και με αλλη μαρκα.. για να μη θυμηθω τη δεκαετια του 80 που πηγαινα με κερμα στο περιπτερο. τη ιδια αναγκη εξυπηρετουσα. επαθα τιποτα? στερηθηκα τιποτα? οχι φιλε... τωρα ειμαι και ειμαστε ολοι φυλακισμενοι και χρεωμενοι απο τις αναγκες που ειπες... γιατι ζουμε για να δουλευουμε. και θελουμε το κατι παραπανω παντα... χιλιες φορες να γυριζα τρεις δεκαετιες πισω..
Εσύ ναι, και εγώ μπορεί, ενα παιδί όμως που γεννήθηκε και μεγάλωσε σε αυτή αυτήν εποχή είναι μια άλλη κουβέντα . Και εγώ θυμάμαι το πρώτο μου game boy μου και το πρώτο μου pc που φυσικά οι γονείς μου το θεωρούσαν πολυτέλεια γιατί αυτοί δεν είχαν ούτε καν τηλεόραση η σταθερό τηλέφωνο στο σπίτι. Είχαν μεγαλώσει σε άλλη εποχή.
Σαν τα μούτρα σας θα με κάνετε.





.png)


.jpg)


![820x150[1]](/forum/images/Banners/820x150[1].gif)
![820x150[1]](/forum/images/Banners/350X80[1].gif)







![300x90[1]](/forum/images/Banners/300x90[1].gif)


![160x160[1]](/forum/images/Banners/160x160[1].gif)


















