(15-06-2026, 03:09 PM)nesjacobs Έγραψε: Είχαν κάποια θεματάκια μέχρι να έρθουν άλλες μεταγγραφές από τα γραφεία που έκλεισαν.
Είχαν μια σχετική συζήτηση ο @Pe27 και ο @Glory για την ποιότητα και την εξυπηρέτηση του γραφείου πριν κάποιες μέρες.
1.Ο sniper θυμάμαι πως είχε δηλώσει πως δίνουν την Dida σε λίγους και εκλεκτούς κάτι που επιβεβαίωσε ο Pe27.
2. Υπήρξαν καθυστερήσεις στην επικοινωνία κάτι που έθιξαν μέλη στο νήμα αυτό.
3. Έλλειψη δυνατών επιλογών στο διαθέσιμο ρόστερ (μέχρις ότου έκλεισε το glamour).
Προσωπικά, επέμεινα πως όσες μετεγγραφές έγιναν μετά το κλείσιμο του Glamour καλύτερα θα ήταν να παραμείνουν στο εν λόγω γραφείο για να μοιραστεί η πίτα ώστε οι πελάτες να έχουν πληθώρα επιλογών σε όλα τα γραφεία.
Το ίδιο ανέφερα και για τα κορίτσια που πήγαν στο CGA μετά το κλείσιμο του Escort Athens.