Εγγραφή: Nov 2025
Φήμη: 4662
(15-06-2026, 02:53 PM)zaui69 Έγραψε: οι αγγελοι ειναι πολλα χρονια στην αγορα κι εχουν αποδειξει την αξια τους σαν γραφειο ..
Τα τελευταία χρόνια όχι και τόσο.
"Ακόμη και ο κακός καφές είναι καλύτερος από κανέναν καφέ!"
Εγγραφή: Nov 2025
Φήμη: 4662
15-06-2026, 03:09 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 15-06-2026, 03:09 PM από nesjacobs.)
(15-06-2026, 02:56 PM)zaui69 Έγραψε: εχω αλλη αποψη ιδιως τα τελευταια χρονια με τα κλειδωματα τις αλλγες γραφειων και την απαγορευση των ρωσιδων καλα τα παει ...
Είχαν κάποια θεματάκια μέχρι να έρθουν άλλες μεταγγραφές από τα γραφεία που έκλεισαν.
Είχαν μια σχετική συζήτηση ο
@Pe27 και ο
@Glory για την ποιότητα και την εξυπηρέτηση του γραφείου πριν κάποιες μέρες.
"Ακόμη και ο κακός καφές είναι καλύτερος από κανέναν καφέ!"
Εγγραφή: Feb 2020
Φήμη: 6781
Ανέβασαν αρκετά τις τιμές