Εγγραφή: Nov 2025
Φήμη: 4750
(15-06-2026, 03:54 AM)rocco65 Έγραψε: Εξπέρ είναι.
Με «Ε» κεφαλαίο.
"Ακόμη και ο κακός καφές είναι καλύτερος από κανέναν καφέ!"
Εγγραφή: Nov 2025
Φήμη: 4750
Καλή εβδομάδα.
"Ακόμη και ο κακός καφές είναι καλύτερος από κανέναν καφέ!"