Sex Club
Γεια σου, Επισκέπτη! Εγγραφή



Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα:
[-]
Κορυφαίος Δημοσιευτής
χωρίς avatar Συγχαρητήρια στον top δημοσιευτή μας για σημέρα! Συγχαρητήρια στον/στην TOMCRUISE , τον τρέχοντα κορυφαίο δημοσιευτή για την τελευταία ημέρα με 18 δημοσιεύσεις!

[-]
Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

[-]
Online Χρήστες
There are currently 470 online users. [Complete List]
» 7 Member(s) | 463 Guest(s)
AvatarAvatarAvatarAvatar
AvatarAvatarAvatar

[-]
Online προσωπικό
old admin's profile old admin
Administrator

[-]
Στατιστικά
» Μέλη: 2,157
» Τελευταίο μέλος: Andytiero

» Θέματα φόρουμ: 1,989
» Δημοσιεύσεις φόρουμ: 177,043

Πλήρη Στατιστικά

Transparent

Νέα απ το χώρο Auto/Moto

μας ταιζουν κουτοχορτο .. το θεμα ειναι ποσο τρωμε ..
γιατι ολο και κατι τσιμπάμε ...

tooth
ΑντιδράστεLikeLoveHahaWowSadAngry
Αντιδράσεις ()
Like
Love
Haha
Wow
Sad
Angry
Απάντηση
Glamour Escorts Athens
Oτι τσιμπήσαμε τσιμπήσαμε. Μέχρι εδώ!!!
ΑντιδράστεLikeLoveHahaWowSadAngry
Αντιδράσεις ()
Like
Love
Haha
Wow
Sad
Angry
Απάντηση
Glamour Escorts Athens
Το πρωτότυπο MG EXE181 απειλεί το Rimac Nevera

To κινέζικo πρωτότυπο MG EXE181 υπόσχεται αεροδυναμικό συντελεστή 0,181 και μόλις 1,9” για το 0-100.

[Εικόνα: mg-exe181-front-parachutes.jpg?itok=BbprH7K2]

Το πρωτότυπο MG EXE181 έρχεται από την Κίνα για να ανταγωνιστεί το Rimac Nevera. Το κροατικό hypercar αποτελεί αυτή τη στιγμή το ταχύτερο ηλεκτρικό παραγωγής, έχοντας καταρρίψει πληθώρα ρεκόρ επιτάχυνσης και τελικής ταχύτητας.
Το MG EXE181 αντλεί έμπνευση από το EX181, το οποίο σημείωσε ρεκόρ ταχύτητας ξηράς. Οδηγήθηκε από τον Phil Hill στα τέλη της δεκαετίας του 1950 και σχεδιάστηκε για βέλτιστη αεροδυναμική απόδοση.

Τι και αν είχε μόλις 304 ίππους. Το βρετανικό αγωνιστικό του 1959 είχε ξεπεράσει τα 400 km/h κι απέδειξε ότι η ισχύς δεν είναι το παν, όταν κυνηγάς τα ρεκόρ ταχύτητας.

Ομοίως με τον τιμημένο πρόγονο, το MG EXE181 «φοράει» όσο το δυνατόν λιγότερο αμάξωμα, με τον οδηγό να κάθεται στο κέντρο του μονοκόκ πλαισίου.
Το πιλοτήριο έχει σχήμα σταγόνας κι εκτείνεται σε μια μακρά ουρά, με ένα κεκλιμένο πτερύγιο που ανυψώνεται για να λειτουργήσει ως αερόφρενο όταν το αυτοκίνητο επιβραδύνει από υψηλή ταχύτητα.

Η MG ισχυρίζεται ότι ο συντελεστής οπισθέλκουσας είναι μόλις 0,181. Συγκριτικά, το Volkswagen XL1 ήταν στο 0,186, ενώ η Mercedes-Benz Vision EQXX είναι ακόμα πιο αεροδυναμική, με μόλις 0,17. Ίσως για αυτό μπόρεσε να διανύσει 1.319 km με μία μόλις φόρτιση στον αυτοκινητόδρομο στην αραβική χερσόνησο.

Το MG EXE181 θα έχει τέσσερις ηλεκτροκινητήρες – έναν ανά τροχό. Η MG δεν έχει ακόμη δώσει λεπτομέρειες για τη συνολική ισχύ, μόνο ότι θα επιταχύνει από στάση στα 100 km/h σε μόλις 1,9”.

Άφησε επίσης να εννοηθεί ότι θα έχει υψηλότερη τελική ταχύτητα από τον τιμημένο του πρόγονο. Θυμίζουμε ότι το Rimac Nevera πιάνει τα 412 km/h με 1.914 ίππους.

Υπάρχει πάντως και το ιαπωνικό Aspark Owl, που με τέσσερις κινητήρες, 2.012 ίππους και 2.000 Nm, πιάνει επίσης τα 100 km/h σε 1,9”. Και βέβαια, το «έτερον ήμισυ» του Nevera, το Pininfarina Battista των 1,86”.

Στο εσωτερικό, το EXE181 έχει ένα yoke τιμόνι με ενσωματωμένη οθόνη και τίποτα άλλο εκτός αυτού. 

Το MG EXE181 θα κάνει το δημόσιο ντεμπούτο του στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Πεκίνου αυτή την εβδομάδα κι αναμένεται να εμφανιστεί και στο Φεστιβάλ Ταχύτητας του Goodwood τον Ιούλιο. Όταν η ιστορική μάρκα θα εορτάζει τα 100 της χρόνιας.
ΑντιδράστεLikeLoveHahaWowSadAngry
Αντιδράσεις ()
Like
Love
Haha
Wow
Sad
Angry
Απάντηση
Glamour Escorts Athens
(22-04-2024, 07:57 PM)mad_max Έγραψε: Το πρωτότυπο MG EXE181 απειλεί το Rimac Nevera

To κινέζικo πρωτότυπο MG EXE181 υπόσχεται αεροδυναμικό συντελεστή 0,181 και μόλις 1,9” για το 0-100.

[Εικόνα: mg-exe181-front-parachutes.jpg?itok=BbprH7K2]

Το πρωτότυπο MG EXE181 έρχεται από την Κίνα για να ανταγωνιστεί το Rimac Nevera. Το κροατικό hypercar αποτελεί αυτή τη στιγμή το ταχύτερο ηλεκτρικό παραγωγής, έχοντας καταρρίψει πληθώρα ρεκόρ επιτάχυνσης και τελικής ταχύτητας.
Το MG EXE181 αντλεί έμπνευση από το EX181, το οποίο σημείωσε ρεκόρ ταχύτητας ξηράς. Οδηγήθηκε από τον Phil Hill στα τέλη της δεκαετίας του 1950 και σχεδιάστηκε για βέλτιστη αεροδυναμική απόδοση.

Τι και αν είχε μόλις 304 ίππους. Το βρετανικό αγωνιστικό του 1959 είχε ξεπεράσει τα 400 km/h κι απέδειξε ότι η ισχύς δεν είναι το παν, όταν κυνηγάς τα ρεκόρ ταχύτητας.

Ομοίως με τον τιμημένο πρόγονο, το MG EXE181 «φοράει» όσο το δυνατόν λιγότερο αμάξωμα, με τον οδηγό να κάθεται στο κέντρο του μονοκόκ πλαισίου.
Το πιλοτήριο έχει σχήμα σταγόνας κι εκτείνεται σε μια μακρά ουρά, με ένα κεκλιμένο πτερύγιο που ανυψώνεται για να λειτουργήσει ως αερόφρενο όταν το αυτοκίνητο επιβραδύνει από υψηλή ταχύτητα.

Η MG ισχυρίζεται ότι ο συντελεστής οπισθέλκουσας είναι μόλις 0,181. Συγκριτικά, το Volkswagen XL1 ήταν στο 0,186, ενώ η Mercedes-Benz Vision EQXX είναι ακόμα πιο αεροδυναμική, με μόλις 0,17. Ίσως για αυτό μπόρεσε να διανύσει 1.319 km με μία μόλις φόρτιση στον αυτοκινητόδρομο στην αραβική χερσόνησο.

Το MG EXE181 θα έχει τέσσερις ηλεκτροκινητήρες – έναν ανά τροχό. Η MG δεν έχει ακόμη δώσει λεπτομέρειες για τη συνολική ισχύ, μόνο ότι θα επιταχύνει από στάση στα 100 km/h σε μόλις 1,9”.

Άφησε επίσης να εννοηθεί ότι θα έχει υψηλότερη τελική ταχύτητα από τον τιμημένο του πρόγονο. Θυμίζουμε ότι το Rimac Nevera πιάνει τα 412 km/h με 1.914 ίππους.

Υπάρχει πάντως και το ιαπωνικό Aspark Owl, που με τέσσερις κινητήρες, 2.012 ίππους και 2.000 Nm, πιάνει επίσης τα 100 km/h σε 1,9”. Και βέβαια, το «έτερον ήμισυ» του Nevera, το Pininfarina Battista των 1,86”.

Στο εσωτερικό, το EXE181 έχει ένα yoke τιμόνι με ενσωματωμένη οθόνη και τίποτα άλλο εκτός αυτού. 

Το MG EXE181 θα κάνει το δημόσιο ντεμπούτο του στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Πεκίνου αυτή την εβδομάδα κι αναμένεται να εμφανιστεί και στο Φεστιβάλ Ταχύτητας του Goodwood τον Ιούλιο. Όταν η ιστορική μάρκα θα εορτάζει τα 100 της χρόνιας.
Μόνο για show είναι το συγκεκριμένο αυτοκίνητο
ΑντιδράστεLikeLoveHahaWowSadAngry
Αντιδράσεις ()
Like
Love
Haha
Wow
Sad
Angry
Απάντηση
Glamour Escorts Athens
Υδρογόνο: 14 φορές πιο ακριβό από τα ηλεκτρικά – 31 ευρώ ανά 100 km!

Αδιανόητα ακριβή αποδεικνύεται η χρήση του υδρογόνου ως καύσιμο, με αποτέλεσμα οι κάτοχοι να σκέφτονται την στροφή σε ηλεκτρικά αυτοκίνητα.

Η τιμή οδήγησης ενός Toyota Mirai στην Καλιφόρνια έχει εκτοξευτεί στα ύψη λόγω της τεράστιας αύξησης της τιμής του υδρογόνου. Σύμφωνα με υπολογισμούς του Hydrogen Insight (site το οποίο ασχολείται με όλα τα νέα γύρω από το υδρογόνο), πλέον είναι σχεδόν 14 φορές πιο ακριβό να οδηγείς Mirai συγκριτικά με ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο όπως τοTesla Model 3.

Εξωφρενικό το κόστος κίνησης για αυτοκίνητα υδρογόνου - Πάμφθηνο για τα ηλεκτρικά

Η True Zero, ο μεγαλύτερος πωλητής υδρογόνου στην πολιτεία, αύξησε την τιμή του καυσίμου από 30 σε 36 δολάρια το κιλό, με αποτέλεσμα το γέμισμα ενός Mirai να κοστίζει 201,6 δολάρια και να μεταφράζεται σε κόστος περίπου 0,31 δολάρια ανά χιλιόμετρο ή 31 δολάρια στα 100 km. Δηλαδή είναι σαν ένα αυτοκίνητο βενζίνης να καίει περίπου 15 lt/100km.
Αντιθέτως, η πλήρης φόρτιση ενός Tesla Model 3 κοστίζει μόλις 11,94 δολάρια, με κόστος ανά χιλιόμετρο περίπου 0,022 δολάρια (2,2 δολάρια ανά 100 km). Αυτό καθιστά τα ηλεκτρικά οχήματα πολύ πιο ελκυστική επιλογή για τους οδηγούς στην Καλιφόρνια.

Επιπλέον, το κόστος αγοράς ενός Tesla Model 3 με ομοσπονδιακά και κρατικά κίνητρα είναι σημαντικά χαμηλότερο από αυτό ενός Mirai (25.240 δολάρια με την κρατική επιδότηση έναντι 49.500 δολαρίων). Παρόλο που η Toyota προσφέρει κάρτα δωρεάν καυσίμου για υδρογόνο αξίας 15.000 δολαρίων κατά την αγορά, η νέα τιμολόγηση της True Zero το καθιστά λιγότερο ελκυστικό.

Έξαλλοι οι οδηγοί του Toyota Mirai, του αυτοκινήτου που «καίει» υδρογόνο

Η αύξηση τιμών έχει εξοργίσει τους οδηγούς Mirai, με κάποιους να χαρακτηρίζουν την κίνηση ως «απαράδεκτη αισχροκέρδεια». Πολλοί σκέφτονται να στραφούν στα ηλεκτρικά οχήματα, ειδικά με τις χαμηλές τιμές φόρτισης κατά τη διάρκεια της νύχτας.

Βλαβερό για το περιβάλλον το υδρογόνο, όπως παράγεται σήμερα

Αξίζει να σημειωθεί πως μόνο το ένα τρίτο του υδρογόνου της True Zero είναι πράσινο, καθώς τα υπόλοιπα δύο τρίτα προέρχονται από ορυκτό αέριο. Παρόλο που η τιμή του φυσικού αερίου έχει μειωθεί, η True Zero αιτιολογεί την αύξηση στην τιμή του υδρογόνου στο αυξημένο κόστος της αλυσίδας εφοδιασμού και στη μείωση της αξίας των πιστώσεων χαμηλών εκπομπών.
ΑντιδράστεLikeLoveHahaWowSadAngry
Αντιδράσεις ()
Like
Love
Haha
Wow
Sad
Angry
Απάντηση
Glamour Escorts Athens
Χριστός Ανέστη και προσοχή στους δρόμους όχι αλλά θύματα
ΑντιδράστεLikeLoveHahaWowSadAngry
Αντιδράσεις ()
Like
Love
Haha
Wow
Sad
Angry
Απάντηση
Glamour Escorts Athens
Προσοχή στους δρόμους
ΑντιδράστεLikeLoveHahaWowSadAngry
Αντιδράσεις ()
Like
Love
Haha
Wow
Sad
Angry
Απάντηση
Glamour Escorts Athens
Για ποιο εξάρτημα αυτοκινήτου έρχεται απαγόρευση στην Ευρώπη;

Το τέλος βρίσκεται πλέον κοντά για ένα από τα πλέον δημοφιλή συστατικά που χρησιμοποιείται και στην αυτοκινητοβιομηχανία με στόχο να δώσει μπόλικη λάμψη και premium αέρα στα μοντέλα των κατασκευαστών.

Ο λόγος για το εξασθενές χρώμιο, το οποίο, αν και είναι γνωστό ότι οι ενώσεις του είναι πολύ τοξικές και καρκινογόνες για τον άνθρωπο -και όχι μόνο- χρησιμοποιείται ευρέως εδώ και δεκαετίες στους τέσσερεις και τους δύο τροχούς. Στο αυτοκίνητο χρησιμοποιείται συνήθως στις μάσκες των αυτοκινήτων, στους προφυλακτήρες και τους τροχούς, ενώ παρουσία έχει και στην καμπίνα.

Η πρόταση για την απαγόρευση της χρήσης εξασθενούς χρωμίου, το οποίο δίνει αυτή τη χαρακτηριστική μεταλλική λάμψη σε όποια επιφάνεια γίνεται επιμετάλλωση στο αυτοκίνητο -χρησιμοποιείται και στις βαφές-, έπεσε από την Ευρωπαϊκή Ένωση το περασμένο καλοκαίρι.

Η καρκινογόνος δράση εντοπίζεται στους ρύπους που εκλύονται κατά τη διαδικασία της επιμετάλλωσης μιας επιφάνειας ή ενός εξαρτήματος, ρύποι που είναι έως και 500 φορές πιο τοξικοί έναντι εκείνων που εκπέμπει ένας κινητήρας πετρελαίου ή βενζίνης κατά τη λειτουργία του.
Η απαγόρευση του χρωμίου αποτελεί μέρος των ρυθμίσεων για τα Οχήματα Στο Τέλος Κύκλου Ζωής και τη χρήση διάφορων επικίνδυνων ουσιών που χρησιμοποιούνται κατά την κατασκευή τους. Εκτός από το εξασθενές χρώμιο σε αυτά περιλαμβάνονται μεταξύ άλλων ο μόλυβδος, ο υδράργυρος και το κάδμιο.
Οι κατασκευαστές προσπαθούν εδώ και χρόνια να αντικαταστήσουν το εξασθενές χρώμιο, ως υλικό επιμετάλλωσης, με άλλες ουσίες λιγότερο τοξικές και επικίνδυνες για την υγεία και το περιβάλλον. Η Renault για παράδειγμα προσπαθεί να αντικαταστεί το χρώμιο με εναλλακτικά μέταλλα όπως είναι το νικέλιο και ο χαλκός, ενώ κάποιοι δεν το χρησιμοποιούν πλέον καθόλου στα νέα μοντέλα τους.

Σε κάθε περίπτωση η απαγόρευση που θα τεθεί σε ισχύ εντός του θα επηρεάσει έναν ιδιαίτερα σημαντικούς τομείς στον γενικότερο κλάδο του αυτοκινήτου, όπως είναι η επισκευή ή αναπαλαίωση ιστορικών αυτοκινήτων, ενώ αλώβητοι δεν θα βγουν και άλλοι κλάδοι της βιομηχανίας όπως είναι εκείνος της εκτύπωσης αλλά και της κατασκευής μαγειρικών σκευών.
ΑντιδράστεLikeLoveHahaWowSadAngry
Αντιδράσεις ()
Like
Love
Haha
Wow
Sad
Angry
Απάντηση
Glamour Escorts Athens
Ιταλικό SUV με ιαπωνικό κινητήρα και καταγωγή από την Κίνα

[Εικόνα: BB1milR9.img?w=768&h=432&m=6]

Cirelli 3 


To #3 είναι ένα από τα πέντε μοντέλα της CMC, μίας ευρωπαϊκής εταιρείας που όμως παράγει όλη της τη γκάμα επί κινεζικού εδάφους.
Αυτό που κάνει η Cirelli Motor Company δεν το συναντάμε κάπου αλλού, είναι όμως ένα business plan που αποδίδει, κι ας είναι η γραμμή παραγωγής της στην άλλη άκρη του κόσμου.

Ας δούμε όμως τι προσφέρει το Cirelli 3 που αποτελεί νέο αίμα στην αγορά της Γηραιάς Ηπείρου. Είναι ένα SUV η τιμή απόκτησης του οποίου ξεκινά από τα 27.800 ευρώ και προσφέρεται είτε με 1500άρη, 4κύλινδρο, υπέρ-τροφοδοτούμενο κινητήρα βενζίνης με το σήμα της Mitsubishi (! ) και ισχύει στα 133 άλογα, είτε με κινητήρα διπλού καυσίμου, με την αξιοποίηση LPG να ρίχνει σημαντικά το κόστος χρήσης. Η ισχύς περνά στο δρόμο μέσω αυτόματου κιβωτίου 6 σχέσεων.
Το Cirelli 3 προσφέρεται σε δύο επίπεδα εξοπλισμού, το Standard και το Sport. Αν και εξ αρχής, από την απλή εκδοχή του, έχει αρκετά δυναμικό χαρακτήρα, που τονίζεται από τα φώτα ημέρας LED, τους αεραγωγούς σε σχήμα βέλους και τη διπλή απόληξη των εξατμίσεων. Μάλιστα, το εν λόγω μοντέλο προσφέρεται και με διχρωμία, πράγμα που βοηθά την εξατομίκευση που σήμερα αποτελεί πια ζητούμενο για τους αγοραστές όλων των κατηγοριών.

Στο εσωτερικό, μπορεί να μην υπάρχει πολυτέλεια όμως υπάρχει πρακτικότητα. Το κάθισμα του οδηγού ρυθμίζεται ηλεκτρικά σε 6 θέσεις, το κάθισμα του συνοδηγού ρυθμίζεται χειροκίνητα σε τέσσερις.

Το τιμόνι πολλαπλών λειτουργιών είναι ρυθμιζόμενο καθ' ύψος, ο πίνακας οργάνων είναι 4,2 ιντσών ενώ το σύστημα infotainment φιλοξενείται σε LCD οθόνη 7 ιντσών. Υπάρχει η δυνατότητα ασύρματης φόρτισης, συνδεσιμότητας μέσω Bluetooth και wifi hotspot.

Σε ό,τι αφορά στην τεχνολογική φαρέτρα στον τομέα της ασφάλειας, το Cirelli 3 εφοδιάζεται από τη Standard έκδοση του με Cruise Controll, HHC-Hill Hold Control (υποβοήθηση εκκίνησης σε ανηφόρα), FCW (προειδοποίηση εμπρός σύγκρουσης), HBA (Υδραυλική υποβοήθηση πέδησης), συναγερμό ορίου φθοράς φρένων και κάμερα 360 μοιρών. Το Cirelli 3 Standard κοστίζει 27.800 ευρώ ενώ το Sport 29.800.
ΑντιδράστεLikeLoveHahaWowSadAngry
Αντιδράσεις ()
Like
Love
Haha
Wow
Sad
Angry
Απάντηση
Glamour Escorts Athens
(07-02-2024, 05:56 PM)mad_max Έγραψε: Το Audi RS6 Avant GT είναι συλλεκτικό και ταχύτατο

[Εικόνα: BB1hTXJx.img?w=768&h=432&m=6]


Αν και δεν είναι Alfa, θα το έπαιρνα για τη συλλογή μου.

σαν νεκροφόρα είναι
ΑντιδράστεLikeLoveHahaWowSadAngry
Αντιδράσεις ()
Like
Love
Haha
Wow
Sad
Angry
Απάντηση
Glamour Escorts Athens


Μετάβαση στη συζήτηση:

[-]
Διαφημίσεις