Εγγραφή: Nov 2025
Φήμη: 4757
Χθες, 01:50 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: Χθες, 01:51 PM από nesjacobs.)
(Χθες, 12:33 PM)clonarius Έγραψε: πιο πιθανό είναι να προκριθεί το Κουρασάο στον β γύρο παρά να κερδίσω διαγωνισμό...
Φαντάζεσαι να προκριθεί; Αν το δούμε κι αυτό..
"Ακόμη και ο κακός καφές είναι καλύτερος από κανέναν καφέ!"
Εγγραφή: Nov 2025
Φήμη: 4757
(Χθες, 04:12 PM)clonarius Έγραψε: αχαχαχα.... πάλι δεν θάχω κερδίσει μάλλον!
Θα το παίξω στοίχημα και ό,τι βγει
"Ακόμη και ο κακός καφές είναι καλύτερος από κανέναν καφέ!"