Εγγραφή: Nov 2025
Φήμη: 4750
4 ώρες πριν
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 4 ώρες πριν από nesjacobs.)
(5 ώρες πριν)clonarius Έγραψε: πιο πιθανό είναι να προκριθεί το Κουρασάο στον β γύρο παρά να κερδίσω διαγωνισμό...
Φαντάζεσαι να προκριθεί; Αν το δούμε κι αυτό..
"Ακόμη και ο κακός καφές είναι καλύτερος από κανέναν καφέ!"
Εγγραφή: Nov 2025
Φήμη: 4750
(2 ώρες πριν)clonarius Έγραψε: αχαχαχα.... πάλι δεν θάχω κερδίσει μάλλον!
Θα το παίξω στοίχημα και ό,τι βγει
"Ακόμη και ο κακός καφές είναι καλύτερος από κανέναν καφέ!"