|
Κορυφαίος Δημοσιευτής
|
Συγχαρητήρια στον top δημοσιευτή μας για σημέρα!
Συγχαρητήρια στον/στην Underworldsexmachine7, τον τρέχοντα κορυφαίο δημοσιευτή για την τελευταία ημέρα με 60 δημοσιεύσεις!
|
|
Online προσωπικό
|
| Δεν υπάρχουν μέλη του προσωπικού που είναι ενεργά αυτήν τη στιγμή. |
|
Στατιστικά
|
» Μέλη: 3,090
» Τελευταίο μέλος: glx92
» Θέματα φόρουμ: 2,511
» Δημοσιεύσεις φόρουμ: 391,212
Πλήρη Στατιστικά
|
|
|
Είναι δίκαιο να δίνουμε το 20άρι στον οδηγό ;
|
Εγγραφή: Feb 2025
Φήμη: 61487
@Pe27 -για να μην καλομαθαίνουμε- διαφωνώ ΚΑ-ΘΕ-ΤΑ!
Ζητάς μια κοπέλα βάλλει φωτογραφιών και -ίσως- διαβεβαιώσεων του κέντρου. Έρχεται και δεν έχει καμία σχέση, γιατί το παράκαναν και την στέλνεις:
Τον οδηγό τον έχεις προσλάβει εσύ για να τον πληρώσεις ή πληρώνεται όταν πηγαίνει καλά ένα ραντεβού από τα χρήματα που παίρνει η κοπέλα για όλους (κορίτσι-γραφείο-οδηγός); Κοινώς, τη μαλακία του γραφείου να την πληρώσει το γραφείο. Σε τέτοιες περιπτώσεις μιλάω και όχι για το καπρίτσιο του κάθε βλαμμένου…Και ξέρεις πως μια χαρά γνωρίζουν τι πάνε να σου πασάρουν μερικές φορές. Έτσι λοιπόν αν δεν τους περάσει, θα πρέπει να αναλάβουν το κόστος…
Εγγραφή: Mar 2020
Φήμη: 26118
Εγγραφή: May 2024
Φήμη: 65362
(17-06-2026, 11:22 PM)Sniper Έγραψε: @Pe27 -για να μην καλομαθαίνουμε- διαφωνώ ΚΑ-ΘΕ-ΤΑ!
Ζητάς μια κοπέλα βάλλει φωτογραφιών και -ίσως- διαβεβαιώσεων του κέντρου. Έρχεται και δεν έχει καμία σχέση, γιατί το παράκαναν και την στέλνεις:
Τον οδηγό τον έχεις προσλάβει εσύ για να τον πληρώσεις ή πληρώνεται όταν πηγαίνει καλά ένα ραντεβού από τα χρήματα που παίρνει η κοπέλα για όλους (κορίτσι-γραφείο-οδηγός); Κοινώς, τη μαλακία του γραφείου να την πληρώσει το γραφείο. Σε τέτοιες περιπτώσεις μιλάω και όχι για το καπρίτσιο του κάθε βλαμμένου…Και ξέρεις πως μια χαρά γνωρίζουν τι πάνε να σου πασάρουν μερικές φορές. Έτσι λοιπόν αν δεν τους περάσει, θα πρέπει να αναλάβουν το κόστος…
Συμφωνούμε ότι διαφωνούμε …
Αν γινόταν αυτό που λες θα μπορούσε ο κάθε μαλακας να κλείνει αβέρτα και να τις διώχνει όλες απλά για να παίξει με το χ γραφείο αν δε έχει να χάσει κάτι ο ίδιος . Τώρα κάποιοι το σκέφτονται έστω και για το εικοσάρικο .
Οσο για το ότι γνωρίζουν τι σου πασάρουν και το κάνουν επίτηδες αν είσαι σωστός σε προστατεύουν .
Και έχω δύο παραδείγματα
Οταν είχα βάλει στόχο να πάρω όλες του adult σα ρόστερ μου παν δυο τηλεφωνήτριες αυτές τις τρεις δε θα τις πάρεις ποτέ . Γιατί λέω ; Γιατί δε κάνουν για σένα και μου εξήγησαν και τους λόγους και τελικά πήρα τη μια και όντως το μετάνιωσα
Magic girls που μίλαγα πάλι με ένα άτομο εκ των έσω πάλι με προστάτεψε από ένα δυο κορίτσια που χα σκοπό να πάρω
Θέλω να σου πω ότι δε είναι όλα τα γραφεία το ίδιο
Εγγραφή: Feb 2025
Φήμη: 61487
(18-06-2026, 08:11 PM)Pe27' Έγραψε: Συμφωνούμε ότι διαφωνούμε …
Αν γινόταν αυτό που λες θα μπορούσε ο κάθε μαλακας να κλείνει αβέρτα και να τις διώχνει όλες απλά για να παίξει με το χ γραφείο αν δε έχει να χάσει κάτι ο ίδιος . Τώρα κάποιοι το σκέφτονται έστω και για το εικοσάρικο .
Οσο για το ότι γνωρίζουν τι σου πασάρουν και το κάνουν επίτηδες αν είσαι σωστός σε προστατεύουν .
Και έχω δύο παραδείγματα
Οταν είχα βάλει στόχο να πάρω όλες του adult σα ρόστερ μου παν δυο τηλεφωνήτριες αυτές τις τρεις δε θα τις πάρεις ποτέ . Γιατί λέω ; Γιατί δε κάνουν για σένα και μου εξήγησαν και τους λόγους και τελικά πήρα τη μια και όντως το μετάνιωσα
Magic girls που μίλαγα πάλι με ένα άτομο εκ των έσω πάλι με προστάτεψε από ένα δυο κορίτσια που χα σκοπό να πάρω
Θέλω να σου πω ότι δε είναι όλα τα γραφεία το ίδιο
Συμφωνούμε στο τελευταίο που έχω κάνει bold, διαφωνώ στο πρώτο, γιατί είναι σαν να λέμε πως επειδή είναι ανίκανοι να κατηγοριοποιήσουν το πελατολόγιό τους, μαζί με τα ξερά καίνε και τα χλωρά.
Επαναλαμβάνω λοιπόν την άποψη ότι ο οδηγός είναι δικός τους συνεργάτης και στο αντίτιμο που δίνουμε για 1,2 ή όσες ώρες, περιλαμβάνεται η αποζημίωσή του. Από τη στιγμή που μια υπηρεσία δεν προσφέρεται καν (με δική τους υπαιτιότητα), γιατί να πληρώσεις μέρος της;
Και για να στο κλείσω ακόμα πιο όμορφα, ξέρεις ότι τελικά ο παραπάνω παπάρας που αναφέρεις το πιθανότερο είναι να κάνει μανούρα και να μην πληρώσει· οι «σοβαροί» και κύριοι σαν τα μούτρα μας είναι αυτοί που θα την φάνε…
Εγγραφή: Aug 2024
Φήμη: 8311
(16-06-2026, 09:19 PM)Sniper Έγραψε: Επιμένω. Όποιος έχει την ευθύνη (πρέπει να) πληρώνει.
Άλλο αν -επειδή είναι ακριβό το σπορ- χαλαλίζουμε ένα 20άρικο για να κρατήσουμε καλές σχέσεις.
Σύμφωνοι αν συμβεί όμως πολλές φορές μαζεύονται πολλά εικοσαρικα.
Εγγραφή: May 2024
Φήμη: 65362
(18-06-2026, 11:13 PM)Sniper Έγραψε: Συμφωνούμε στο τελευταίο που έχω κάνει bold, διαφωνώ στο πρώτο, γιατί είναι σαν να λέμε πως επειδή είναι ανίκανοι να κατηγοριοποιήσουν το πελατολόγιό τους, μαζί με τα ξερά καίνε και τα χλωρά.
Επαναλαμβάνω λοιπόν την άποψη ότι ο οδηγός είναι δικός τους συνεργάτης και στο αντίτιμο που δίνουμε για 1,2 ή όσες ώρες, περιλαμβάνεται η αποζημίωσή του. Από τη στιγμή που μια υπηρεσία δεν προσφέρεται καν (με δική τους υπαιτιότητα), γιατί να πληρώσεις μέρος της;
Και για να στο κλείσω ακόμα πιο όμορφα, ξέρεις ότι τελικά ο παραπάνω παπάρας που αναφέρεις το πιθανότερο είναι να κάνει μανούρα και να μην πληρώσει· οι «σοβαροί» και κύριοι σαν τα μούτρα μας είναι αυτοί που θα την φάνε…
Όπως το είπες μαζί με τα ξερά καίγονται και τα χλωρά το γραφείο δε θα κάτσει να κατηγοριοποιήσει πελάτες και σου θυμίζω εσένα στη πρώτη σου επαφή με ένα χ γραφείο που σου ζήτησαν να πας μισή ώρα πριν το ραντεβού στο ξενοδοχείο και να τους στείλεις σε φωτό τη κάρτα δωματίου . Ανήκουστα πράματα
Εγγραφή: Feb 2025
Φήμη: 61487
22-06-2026, 08:29 AM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 22-06-2026, 08:29 AM από Sniper.)
(21-06-2026, 07:55 AM)Pe27' Έγραψε: Όπως το είπες μαζί με τα ξερά καίγονται και τα χλωρά το γραφείο δε θα κάτσει να κατηγοριοποιήσει πελάτες και σου θυμίζω εσένα στη πρώτη σου επαφή με ένα χ γραφείο που σου ζήτησαν να πας μισή ώρα πριν το ραντεβού στο ξενοδοχείο και να τους στείλεις σε φωτό τη κάρτα δωματίου . Ανήκουστα πράματα
Ακόμα χειρότερα, γιατί α) δεν ήταν η πρώτη επαφή μαζί τους, αλλά η 2η ή 3η (και σε κάθε περίπτωση θα έπρεπε να τους νοιάζει να με δελεάσουν και να γίνω πελάτης) και β) επειδή πήγα 15΄πριν και έστειλα την κάρτα λίγο μετά για να ξεκινήσει (!) το κορίτσι, έφαγα 40΄καθυστέρηση...
(19-06-2026, 03:07 PM)Goros' Έγραψε: Σύμφωνοι αν συμβεί όμως πολλές φορές μαζεύονται πολλά εικοσαρικα.
Ακριβώς αυτό, αν και δεν είναι εύκολο να έχουμε "πολλά" από την πλευρά μας...
Εγγραφή: Jul 2024
Φήμη: 1115
(18-06-2026, 08:11 PM)Pe27 Έγραψε: Συμφωνούμε ότι διαφωνούμε …
Αν γινόταν αυτό που λες θα μπορούσε ο κάθε μαλακας να κλείνει αβέρτα και να τις διώχνει όλες απλά για να παίξει με το χ γραφείο αν δε έχει να χάσει κάτι ο ίδιος . Τώρα κάποιοι το σκέφτονται έστω και για το εικοσάρικο .
Οσο για το ότι γνωρίζουν τι σου πασάρουν και το κάνουν επίτηδες αν είσαι σωστός σε προστατεύουν .
Και έχω δύο παραδείγματα
Οταν είχα βάλει στόχο να πάρω όλες του adult σα ρόστερ μου παν δυο τηλεφωνήτριες αυτές τις τρεις δε θα τις πάρεις ποτέ . Γιατί λέω ; Γιατί δε κάνουν για σένα και μου εξήγησαν και τους λόγους και τελικά πήρα τη μια και όντως το μετάνιωσα
Magic girls που μίλαγα πάλι με ένα άτομο εκ των έσω πάλι με προστάτεψε από ένα δυο κορίτσια που χα σκοπό να πάρω
Θέλω να σου πω ότι δε είναι όλα τα γραφεία το ίδιο
Το θέμα δεν είναι να προστατεύουν τον σωστό - καλό πελάτη που για να τον κρίνουν θα πρέπει να έχει πληρώσει αρκετά πριν, αλλά αν θα πρέπει για μια υπηρεσία που θεωρείς οτι εξαπατήθηκες να πληρώσεις έστω και 20 ευρώ. Εδώ θα συμφωνήσω με τον sniper ότι είναι δικός τούς συνεργάτης και περιλαμβάνεται σε μια υπηρεσία την οποία δεν θα πάρεις τελικά με δική τους υπαιτιότητα.
Σαν τα μούτρα σας θα με κάνετε.
Εγγραφή: May 2024
Φήμη: 65362
(22-06-2026, 09:20 AM)tannis Έγραψε: Το θέμα δεν είναι να προστατεύουν τον σωστό - καλό πελάτη που για να τον κρίνουν θα πρέπει να έχει πληρώσει αρκετά πριν, αλλά αν θα πρέπει για μια υπηρεσία που θεωρείς οτι εξαπατήθηκες να πληρώσεις έστω και 20 ευρώ. Εδώ θα συμφωνήσω με τον sniper ότι είναι δικός τούς συνεργάτης και περιλαμβάνεται σε μια υπηρεσία την οποία δεν θα πάρεις τελικά με δική τους υπαιτιότητα.
σεβομαι τη καθε αποψη και ας διαφωνω. ο καθενας το βλεπει αλλιως.. προσωπικα εχει τυχει να γνωρισω προσωπικα οδηγους και να αλλαξουμε 5 κουβεντες παραπανω... οποτε σιγουρα σκεφτομαι και διαφορετικα...
Εγγραφή: May 2024
Φήμη: 65362
(22-06-2026, 08:29 AM)Sniper Έγραψε: Ακόμα χειρότερα, γιατί α) δεν ήταν η πρώτη επαφή μαζί τους, αλλά η 2η ή 3η (και σε κάθε περίπτωση θα έπρεπε να τους νοιάζει να με δελεάσουν και να γίνω πελάτης) και β) επειδή πήγα 15΄πριν και έστειλα την κάρτα λίγο μετά για να ξεκινήσει (!) το κορίτσι, έφαγα 40΄καθυστέρηση...
Ακριβώς αυτό, αν και δεν είναι εύκολο να έχουμε "πολλά" από την πλευρά μας...
οταν κλεινεις ενα ραντεβου πχ στις 2100 εχεις δικαιωμα να εισαι ως και τις 21.00 οπουδηποτε σε γραφειο η κοπελα. αν πηγαινες ακριβως θα ηταν μεγαλυτερη η καθυστερηση.
κανενα γραφειο δε μου τα εχει κανει αυτα ακομα και οταν επαιρνα πρωτη φορα... αν και κατι μου λεει οτι καποιοι υπευθυνοι αλλαζουν πληροφοριες για πελατες (δε ενοω προσωπικα στοιχεια) αλλα αν αξιζουν κλπ.
οσο για το οτι ειχες ξαναπαρει ειναι απαραδεκτοι διοτι δε ειχαν να φοβηθουν κατι απο σενα που και πρωτη φορα να ησουν παλι δε επρεπε να συμβει.
γενικα ειναι μια ευρυτερη κουβεντα που χανουν πελατες συνεχεια.
|
|
|