(4 ώρες πριν)Tiger21 Έγραψε: Και εγώ πιστεύω ότι αυτή είναι η ιδανική ηλικία, έχει και φρεσκάδα και εμπειρία
εμπειρια τοση οση χρειαζεται ακριβως θα προσεθετα... ουτε να ειναι αβγαλτη να μη ξερει τι να κανει, ουτε να εχουν κανει παρελαση ολοι μεσα της να χει ξεχειλωσει και κουραστει...