1 ώρα πριν
(1 ώρα πριν)Sniper Έγραψε: α) μπλέκεις αθλήματα και σε σχέση με τους Αγγελόπουλους άστο καλύτερα, β) μην κάνεις το λάθος να θεωρείς καταδίκη την απαγγελία κατηγοριών, γιατί αθωώθηκε και στο Ευρωπαϊκό δικαστήριο. Όταν είσαι στα φώτα, ξέρεις τι γίνεται. Εδώ κοτζάμ Ωνάσης και τον γιο του δεν μπόρεσε να τον προστατέψει
Υ.Γ. Ο δικός σου είναι απλά ένα άχρηστο κακομαθημένο κωλοπαίδι που αν δεν είχε γαμάτους μάνατζερ θα φουντάριζε και την εταιρεία, οπότε μη μπερδεύεσαι. Για κανένα instagram καλός είναι.
αν ειχα τα λεφτα και τις γνωριμιες του κι εγω θα αθωονομουν... αυτο λεω μονο για επιλογο...





.png)


.jpg)


![820x150[1]](/forum/images/Banners/820x150[1].gif)
![820x150[1]](/forum/images/Banners/350X80[1].gif)










![160x160[1]](/forum/images/Banners/160x160[1].gif)


















