Εγγραφή: Feb 2025
Φήμη: 61582
23-06-2026, 01:10 AM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 23-06-2026, 01:10 AM από Sniper.)
Ίσως ένα από τα καλύτερα sushi που έχω φάει ποτέ.
Εγγραφή: May 2024
Φήμη: 65405
σνιτσελ γεμιστο με ζαμπον και μπριζολα μεσα
Εγγραφή: Feb 2025
Φήμη: 61582
Καλοκαιρινό φαγητό σήμερα… ομελέτα και ντάκο!
Εγγραφή: May 2024
Φήμη: 65405
Μετά από μέρες επιτέλους μπιφτέκια με πατάτες στο φούρνο ….