(Χθες, 09:12 AM)Sniper Έγραψε: Παρατηρώ ότι πάντα σου άρεσαν οι δύσκολοι στόχοι 
για τη διπλανη μου μαθητρια λες η τη καθηγητρια???
παντως με ρωσοποντιους-ες τα πηγαινα παντα ισως και καλυτερα απο τοτε μαζι μεγαλωσαμε...με σεβονταν και με προστατευαν παντα αν με πειραζε ελληνας... ακομα και τα κοριτσια προτασαν τα στηθη τους...