Συγχαρητήρια στον top δημοσιευτή μας για σημέρα!
Συγχαρητήρια στον/στην Sniper, τον τρέχοντα κορυφαίο δημοσιευτή για την τελευταία ημέρα με 17 δημοσιεύσεις!
(Χθες, 08:03 PM)TOMCRUISE' Έγραψε: το επομενο βημα θα ειναι στο γραφειο να επιτρεπονται μονο τα εταιρικα κινητα για να μη χαζολογαει ο κοσμος στο τικ τοκ
Γιατί μωρέ, με το club και τα πορνοσχετικά (εσκορτογραφεία, κ.λπ.) προλαβαίνεις και τικ τοκ;