(24-06-2026, 08:03 PM)TOMCRUISE' Έγραψε: το επομενο βημα θα ειναι στο γραφειο να επιτρεπονται μονο τα εταιρικα κινητα για να μη χαζολογαει ο κοσμος στο τικ τοκ 
Γιατί μωρέ, με το club και τα πορνοσχετικά (εσκορτογραφεία, κ.λπ.) προλαβαίνεις και τικ τοκ;