Χθες, 11:45 PM
(Χθες, 08:52 PM)Pe27' Έγραψε: οταν κλεινεις ενα ραντεβου πχ στις 2100 εχεις δικαιωμα να εισαι ως και τις 21.00 οπουδηποτε σε γραφειο η κοπελα. αν πηγαινες ακριβως θα ηταν μεγαλυτερη η καθυστερηση.
κανενα γραφειο δε μου τα εχει κανει αυτα ακομα και οταν επαιρνα πρωτη φορα... αν και κατι μου λεει οτι καποιοι υπευθυνοι αλλαζουν πληροφοριες για πελατες (δε ενοω προσωπικα στοιχεια) αλλα αν αξιζουν κλπ.
οσο για το οτι ειχες ξαναπαρει ειναι απαραδεκτοι διοτι δε ειχαν να φοβηθουν κατι απο σενα που και πρωτη φορα να ησουν παλι δε επρεπε να συμβει.
γενικα ειναι μια ευρυτερη κουβεντα που χανουν πελατες συνεχεια.
Ο λαός τα έχει πει... "έχει ο καιρός γυρίσματα" και "όπως στρώνεις θα κοιμηθείς".
Απλώς τώρα είναι καβάλα στο άλογο και δε δίνουν σημασία...





.png)


.jpg)


![820x150[1]](/forum/images/Banners/820x150[1].gif)
![820x150[1]](/forum/images/Banners/350X80[1].gif)










![160x160[1]](/forum/images/Banners/160x160[1].gif)


















