Sex Club
Γεια σου, Επισκέπτη! Εγγραφή



Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 1 Επισκέπτης (ες)
[-]
Κορυφαίος Δημοσιευτής
χωρίς avatar Συγχαρητήρια στον top δημοσιευτή μας για σημέρα! Συγχαρητήρια στον/στην erikos, τον τρέχοντα κορυφαίο δημοσιευτή για την τελευταία ημέρα με 37 δημοσιεύσεις!

[-]
Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

[-]
Online Χρήστες
There are currently 581 online users. [Complete List]
» 4 Member(s) | 577 Guest(s)
AvatarAvatarAvatarAvatar

[-]
Online προσωπικό
old admin's profile old admin
Administrator

[-]
Στατιστικά
» Μέλη: 2,192
» Τελευταίο μέλος: Mixahl74

» Θέματα φόρουμ: 1,969
» Δημοσιεύσεις φόρουμ: 170,590

Πλήρη Στατιστικά

Transparent

Νέα απ το χώρο Auto/Moto

#1
Πώς θα προσεγγίζετε το Αεροδρόμιο με αυτοκίνητο από τίς 7 Ιουνίου – Τι αλλάζει


Το έργο για τη βελτίωση της εξυπηρέτησης της οδικής κυκλοφορίας στις προσβάσεις του αεροδρομίου της Αθήνας έχει φθάσει πλέον στην ολοκλήρωσή του και τίθεται σε λειτουργία στις 7 Ιουνίου. Το έργο σχεδιάστηκε με γνώμονα την ασφάλεια, την εύρυθμη και την περιβαλλοντικά και κοινωνικά υπεύθυνη χρήση των οδικών τμημάτων που προορίζονται αποκλειστικά για ολιγόλεπτη στάση οχημάτων με σκοπό την αποβίβαση/επιβίβαση επιβατών, στις Αφίξεις και στις Αναχωρήσεις.
Με στόχο να αποφεύγεται η συμφόρηση και η παράνομη στάθμευση, το έργο πραγματοποιήθηκε ώστε να διασφαλίζει το επίπεδο εξυπηρέτησης ταξιδιωτών και οδηγών και την καλή εικόνα που αρμόζει στη βασική πύλη άφιξης στην Αθήνα και αναχώρησης από την πόλη και τη χώρα μας. Οι παρεμβάσεις αποτελούν μια σημαντική και επιβεβλημένη βελτίωση από φέτος το καλοκαίρι και λαμβάνουν υπόψη τις ανάγκες χωρητικότητας και την αύξηση της επιβατικής κίνησης του αεροδρομίου, η οποία ήδη ξεπερνά τα επίπεδα του 2019.


Με βάση τις συγκοινωνιακές μελέτες που έγιναν για τη λειτουργικότητα του έργου, τη διεθνή εμπειρία και πρακτική και, φυσικά, τα παράπονα των χρηστών για την ιδιαίτερα αρνητική εικόνα συνωστισμού και τη δυσλειτουργία που προκαλούσαν τα παράνομα σταθμευμένα οχήματα, υλοποιήθηκε το έργο διαμόρφωσης των προσβάσεων ώστε να έχουν πλέον όλοι τη δυνατότητα 10 λεπτών δωρεάν παραμονής για να αποχαιρετίσουν ή να καλωσορίσουν τους ταξιδιώτες τους, με άνεση και ασφάλεια, όπως στα περισσότερα μεγάλα ευρωπαϊκά και διεθνή αεροδρόμια.






Τι αλλάζει: Το αεροδρόμιο διαθέτει πλέον νέα διαμόρφωση εισόδων και εξόδων στα οδικά τμήματα πρόσβασης των αναχωρήσεων και των αφίξεων -όπου βεβαίως θα ισχύουν οι διατάξεις του Κ.Ο.Κ.- και οι οποίες θα ελέγχονται με αυτόματο σύστημα ανακλινόμενων μπαρών, με χρόνο διέλευσης, στάσης και εξόδου, τα 10 λεπτά. Η διέλευση θα γίνεται εύκολα και άνετα, με μια πολύ απλή διαδικασία που θα ρυθμίζει την κυκλοφορία και την ολιγόλεπτη στάση σε ειδικά διαμορφωμένες θέσεις, αποτρέποντας την παράνομη στάθμευση και την παρατεταμένη παραμονή για την οποία ο χώρος δεν προορίζεται. H υπέρβαση των 10 λεπτών δωρεάν παραμονής των οχημάτων θα επιφέρει χρέωση ύψους 5 ευρώ για τα επόμενα 10 λεπτά, ενώ μετά τα 20 λεπτά παραμονής στο χώρο, θα υπάρχει πρόσθετη χρέωση 1 ευρώ ανά λεπτό.


Σημειώνεται ότι ο στόχος του έργου δεν είναι η χρέωση και η επιβάρυνση των χρηστών – αντίθετα, η απλή διαδικασία αποσκοπεί στη γρήγορη προσαρμογή των οδηγών σε μια πιο λειτουργική και δίκαιη για όλους χρήση των χώρων. Η διεθνής εμπειρία άλλωστε μάς δείχνει πως η αντιμετώπιση κυκλοφοριακών ζητημάτων με ανάλογα συστήματα, αποτελεί διαδεδομένη και επιτυχημένη πρακτική στα περισσότερα μεγάλα ευρωπαϊκά αεροδρόμια, που πέτυχαν πολύ υψηλά ποσοστά συμμόρφωσης των οδηγών σε σύντομο χρονικό διάστημα, με αποτέλεσμα την αποσυμφόρηση των χώρων διέλευσης των οχημάτων. Η σωστή οδική συμπεριφορά και η ασφάλεια είναι τα βασικά συστατικά της λογικής των παρεμβάσεων και, σε αυτό το πλαίσιο, ποσά που ενδεχομένως θα προέλθουν από μη συμμόρφωση των οδηγών και υπέρβαση του χρόνου, θα διατεθούν από τον ΔΑΑ για το σχεδιασμό, την υποστήριξη και την υλοποίηση προγραμμάτων του Ινστιτούτου Οδικής Ασφάλειας «Πάνος Μυλωνάς».


Ειδικές προβλέψεις θα ισχύουν για τους ταξιδιώτες με μειωμένη κινητικότητα και αυξημένες ανάγκες, ενώ η παροχή δωρεάν στάθμευσης στους χώρους Μικρής Διάρκειας P1 & P2 για 20 λεπτά θα εξακολουθήσει να ισχύει για όλους τους χρήστες.
Απάντηση
Glamour Escorts Athens
#2
Κινέζοι δημιούργησαν μπαταρία 1.000 χλμ που φορτίζει σε 6 λεπτά ακόμη και σε πολύ κρύο

Η κινεζική startup Greater Bay Technology υποστηρίζει πως έχει δημιουργήσει μια μπαταρία, η οποία χάρη στη καινοτόμο τεχνολογία διαχείρισης θερμότητας και τα υπεραγώγιμα υλικά, που της επιτρέπουν να ζεσταίνεται γρήγορα σε κρύο καιρό, μπορεί να φορτιστεί από το 0% έως το 80% σε μόλις 6 λεπτά, ανεξάρτητα από την εξωτερική θερμοκρασία.

Η εταιρία ονομάζει την μπαταρία της “Phoenix” και υποστηρίζει πως αυτή προσφέρει αυτονομία έως 1.000 χλμ ανά φόρτιση. Χάρη στα υπεραγώγιμα υλικά που διαθέτει, μπορεί να θερμαίνεται από τους -20 βαθμούς Κελσίου έως τους 25 βαθμούς Κελσίου σε μόλις πέντε λεπτά, επιτρέποντάς της να φορτίζει και να αποφορτίζεται πιο αποτελεσματικά.

Όλοι γνωρίζουμε ότι η αυτονομία των ηλεκτρικών αυτοκινήτων επηρεάζεται σε μεγάλο βαθμό στις ψυχρές περιοχές, καθιστώντας την μια τρομερή εμπειρία για τον χρήστη. Η μπαταρία Phoenix δεν αντιμετωπίζει μόνο τον μεγάλο χρόνο φόρτισης των ηλεκτρικών αυτοκίνητων, αλλά και άλλα σημεία πόνου αυτών. Δεν έχει σημασία εάν είναι μια ζεστή ή μια κρύα μέρα, η αυτονομία της μπαταρίας Phoenix δεν θα επηρεαστεί,

δήλωσε ο Huang Xiangdong, συνιδρυτής και πρόεδρος της εταιρείας, που το 2020 αποσχίστηκε από την GAC και από τότε έχει συγκεντρώσει περισσότερα από 1 δισεκατομμύριο δολάρια.

[Εικόνα: Greater-Bay-Technology-Phoenix-2.jpg?res...C480&ssl=1]

Η μπαταρία Phoenix θα είναι έτοιμη για παραγωγή μέσα στα επόμενα 1-2 χρόνια και θα τοποθετηθεί τόσο στα μελλοντικά αυτοκίνητα της Aion, η οποία ανήκει στην GAC, όσο και σε αυτοκίνητα άλλων εταιριών.

[Εικόνα: Greater-Bay-Technology-Phoenix-4.jpg?res...C431&ssl=1]
Απάντηση
Glamour Escorts Athens
#3
Μας δειξανε μα τα Xiaomi οι κινεζοι τι ειναι ικανοι να κανουν.
Απάντηση
Glamour Escorts Athens
#4
Η Eletre σώζει τη Lotus, ακριβώς όπως η Cayenne την Porsche ! 


[Εικόνα: 2024-Lotus-Eletre-00002-750x430.jpg]

Η Lotus, ο κατασκευής σπορ αυτοκινήτων με έδρα το Norfolk που ιδρύθηκε πριν από 75 χρόνια από τον Colin Chapman, είναι γνωστή για πολλά πράγματα, αλλά ο μεγάλος αριθμός παραγωγής δεν είναι ένα από αυτά. Μέχρι τώρα δηλαδή. Το πρώτο εξάμηνο του έτους, η βρετανική μάρκα που ανήκει στην Geely είδε το βιβλίο παραγγελιών της να γεμίζει με 17.000 οχήματα παγκοσμίως, σπάζοντας όλα τα προηγούμενα ρεκόρ πωλήσεων και ξεπερνώντας με μεγάλη ευκολία τις 576 μονάδες που πούλησε όλο το περασμένο έτος.

Ο μεγαλύτερος συντελεστής σε αυτή την τρομακτική αύξηση είναι το πλήρως ηλεκτρικό SUV Eletre το οποίο έκανε το ντεμπούτο του την άνοιξη του 2022, με τις παραδόσεις στην κινέζικη αγορά να ξεκινούν στα τέλη Μαρτίου του τρέχοντος έτους, ενώ δεν έχει καταφτάσει ακόμα στην Ευρώπη.Κατασκευασμένο στο εργοστάσιο της Geely στη Wuhan (τη θυμάστεWink της Κίνας, η Eletre τροφοδοτείται από μια μπαταρία 112 κιλοβατώρων που στέλνει ενέργεια σε ένα ζευγάρι ηλεκτροκινητήρων που είναι ικανοί να παράγουν 603 ίππους και 710 Nm ροπής στη βασική έκδοση και 905 ίππους και  985 Nm στην έκδοση R, επιτρέποντας 0-100 σε μόλις 2.95 δευτερόλεπτα και ρεπρίζ-σοκ: 80-120 σε λιγότερο από 1.9″!

Αλλά κι η κεντρομήχανη Emira κάνει πάταγο, καθώς παρήχθησαν περισσότερες από 2.200 μονάδες στο Ηνωμένο Βασίλειο τους πρώτους έξι μήνες του έτους, που είναι μια αύξηση 381% σε σύγκριση με το οικονομικό έτος 2022, λέει η Lotus.

Ιστορικά, η μάρκα που είναι γνωστή για τα ελαφριά σπορ μοντέλα της, όπως η Elise κι η Exige, σπάνια κατάφερνε να πουλήσει περισσότερα από 1.500 αυτοκίνητα. Το 2020 ταξινόμησε 1.378 οχήματα και το 2021 σημείωσε αύξηση 24% στις 1.710 μονάδες, καθιστώντας την την καλύτερη χρονιά της δεκαετίας από πλευράς πωλήσεων. Τώρα, αυτό το ρεκόρ ανήκει στο παρελθόν, καθώς μόνο η Emira πούλησε το πρώτο εξάμηνο του έτους περίπου τον ίδιο αριθμό με το σύνολο της παραγωγής για το 2022 και το 2021 μαζί!

Όσον αφορά το SUV μηδενικών εκπομπών ρύπων, μπορεί να συνδυάζει τρία στοιχεία που εκνευρίζουν τους φανατικούς της μάρκας (και SUV και ηλεκτρικό και βάρος 2.5 τόνων), αλλά τα νούμερα είναι αμίλεικτα: τα SUV πουλάνε, τα ηλεκτρικά επίσης κι αυτό βοηθά τη Lotus να παραμείνει ζωντανή και να συνεχίσει να εξελίσσει ελκυστικά, χαμηλά σπορ μοντέλα όπως η Emira. Βλέπουμε να επαναλαμβάνεται η ίδια ιστορία με την Porsche δηλαδή, η οποία παρουσίασε την Cayenne το 2002, άκουσε τα εξ αμάξης από τους λάτρεις της φίρμας αλλά κέρδισε αρκετά χρήματα από την πώλησή της για να συνεχίσει να βγάζει την 911. Win-win δηλαδή!
Απάντηση
Glamour Escorts Athens
#5
The Quail Auction

[Εικόνα: 25355694-1-111.jpg&left=0.080000000000&r...quality=90]

Όποιος δώσει τα περισσότερα....
Απάντηση
Glamour Escorts Athens
#6
(15-06-2023, 11:21 PM)lazarakos21 Έγραψε: Μας δειξανε μα τα Xiaomi οι κινεζοι τι ειναι ικανοι να κανουν.

Όντως
Απάντηση
Glamour Escorts Athens
#7
(09-05-2023, 08:54 PM)marcus77 Έγραψε: Πώς θα προσεγγίζετε το Αεροδρόμιο με αυτοκίνητο από τίς 7 Ιουνίου – Τι αλλάζει


Το έργο για τη βελτίωση της εξυπηρέτησης της οδικής κυκλοφορίας στις προσβάσεις του αεροδρομίου της Αθήνας έχει φθάσει πλέον στην ολοκλήρωσή του και τίθεται σε λειτουργία στις 7 Ιουνίου. Το έργο σχεδιάστηκε με γνώμονα την ασφάλεια, την εύρυθμη και την περιβαλλοντικά και κοινωνικά υπεύθυνη χρήση των οδικών τμημάτων που προορίζονται αποκλειστικά για ολιγόλεπτη στάση οχημάτων με σκοπό την αποβίβαση/επιβίβαση επιβατών, στις Αφίξεις και στις Αναχωρήσεις.
Με στόχο να αποφεύγεται η συμφόρηση και η παράνομη στάθμευση, το έργο πραγματοποιήθηκε ώστε να διασφαλίζει το επίπεδο εξυπηρέτησης ταξιδιωτών και οδηγών και την καλή εικόνα που αρμόζει στη βασική πύλη άφιξης στην Αθήνα και αναχώρησης από την πόλη και τη χώρα μας. Οι παρεμβάσεις αποτελούν μια σημαντική και επιβεβλημένη βελτίωση από φέτος το καλοκαίρι και λαμβάνουν υπόψη τις ανάγκες χωρητικότητας και την αύξηση της επιβατικής κίνησης του αεροδρομίου, η οποία ήδη ξεπερνά τα επίπεδα του 2019.


Με βάση τις συγκοινωνιακές μελέτες που έγιναν για τη λειτουργικότητα του έργου, τη διεθνή εμπειρία και πρακτική και, φυσικά, τα παράπονα των χρηστών για την ιδιαίτερα αρνητική εικόνα συνωστισμού και τη δυσλειτουργία που προκαλούσαν τα παράνομα σταθμευμένα οχήματα, υλοποιήθηκε το έργο διαμόρφωσης των προσβάσεων ώστε να έχουν πλέον όλοι τη δυνατότητα 10 λεπτών δωρεάν παραμονής για να αποχαιρετίσουν ή να καλωσορίσουν τους ταξιδιώτες τους, με άνεση και ασφάλεια, όπως στα περισσότερα μεγάλα ευρωπαϊκά και διεθνή αεροδρόμια.






Τι αλλάζει: Το αεροδρόμιο διαθέτει πλέον νέα διαμόρφωση εισόδων και εξόδων στα οδικά τμήματα πρόσβασης των αναχωρήσεων και των αφίξεων -όπου βεβαίως θα ισχύουν οι διατάξεις του Κ.Ο.Κ.- και οι οποίες θα ελέγχονται με αυτόματο σύστημα ανακλινόμενων μπαρών, με χρόνο διέλευσης, στάσης και εξόδου, τα 10 λεπτά. Η διέλευση θα γίνεται εύκολα και άνετα, με μια πολύ απλή διαδικασία που θα ρυθμίζει την κυκλοφορία και την ολιγόλεπτη στάση σε ειδικά διαμορφωμένες θέσεις, αποτρέποντας την παράνομη στάθμευση και την παρατεταμένη παραμονή για την οποία ο χώρος δεν προορίζεται. H υπέρβαση των 10 λεπτών δωρεάν παραμονής των οχημάτων θα επιφέρει χρέωση ύψους 5 ευρώ για τα επόμενα 10 λεπτά, ενώ μετά τα 20 λεπτά παραμονής στο χώρο, θα υπάρχει πρόσθετη χρέωση 1 ευρώ ανά λεπτό.


Σημειώνεται ότι ο στόχος του έργου δεν είναι η χρέωση και η επιβάρυνση των χρηστών – αντίθετα, η απλή διαδικασία αποσκοπεί στη γρήγορη προσαρμογή των οδηγών σε μια πιο λειτουργική και δίκαιη για όλους χρήση των χώρων. Η διεθνής εμπειρία άλλωστε μάς δείχνει πως η αντιμετώπιση κυκλοφοριακών ζητημάτων με ανάλογα συστήματα, αποτελεί διαδεδομένη και επιτυχημένη πρακτική στα περισσότερα μεγάλα ευρωπαϊκά αεροδρόμια, που πέτυχαν πολύ υψηλά ποσοστά συμμόρφωσης των οδηγών σε σύντομο χρονικό διάστημα, με αποτέλεσμα την αποσυμφόρηση των χώρων διέλευσης των οχημάτων. Η σωστή οδική συμπεριφορά και η ασφάλεια είναι τα βασικά συστατικά της λογικής των παρεμβάσεων και, σε αυτό το πλαίσιο, ποσά που ενδεχομένως θα προέλθουν από μη συμμόρφωση των οδηγών και υπέρβαση του χρόνου, θα διατεθούν από τον ΔΑΑ για το σχεδιασμό, την υποστήριξη και την υλοποίηση προγραμμάτων του Ινστιτούτου Οδικής Ασφάλειας «Πάνος Μυλωνάς».


Ειδικές προβλέψεις θα ισχύουν για τους ταξιδιώτες με μειωμένη κινητικότητα και αυξημένες ανάγκες, ενώ η παροχή δωρεάν στάθμευσης στους χώρους Μικρής Διάρκειας P1 & P2 για 20 λεπτά θα εξακολουθήσει να ισχύει για όλους τους χρήστες.

nice
Απάντηση
Glamour Escorts Athens
#8
[-] Μου αρέσει:
  • rsotos7
Απάντηση
Glamour Escorts Athens
#9
Το Hyundai KONA αναδείχθηκε “Αυτοκίνητο της Χρονιάς 2024”


[Εικόνα: KONA-%CE%91%CF%85%CF%84%CE%BF%CE%BA%CE%B...1050&ssl=1]

Το Hyundai ΚΟΝΑ αναδείχθηκε «Αυτοκίνητο της Χρονιάς 2024 για την Ελλάδα», κυριαρχώντας στην τελική ψηφοφορία των 27 δημοσιογράφων-μελών του θεσμού 
«Αυτοκίνητο της Χρονιάς για την Ελλάδα» που πραγματοποιήθηκε την Τετάρτη 13 Δεκεμβρίου 2023 στο Αυτοκινητοδρόμιο των Μεγάρων.
Συγκεκριμένα, το νέο Hyundai ΚΟΝΑ έλαβε συνολικά 391 βαθμούς, αποκτώντας ένα σαφές προβάδισμα έναντι των υπολοίπων δέκα μοντέλων που λανσαρίστηκαν φέτος 
στη χώρα μας και είχαν επιλεγεί στην τελική φάση της διαδικασίας.
Πιο συγκεκριμένα, η κατάταξη της τελικής εντεκάδας είναι η εξής:

coty 2024.jpg   


α μέλη του θεσμού κάθε χρόνο βραβεύουν το αυτοκίνητο το οποίο θεωρούν πως έχει ξεχωρίσει ανάμεσα στα καινούργια που πρωτοκυκλοφόρησαν στην Ελλάδα μέσα στη χρονιά.
H επιλογή γίνεται με κριτήρια που αφορούν την τεχνολογία, την ασφάλεια, την ποιότητα κατασκευής, την πληρότητα της γκάμας, το κόστος αγοράς και χρήσης, το σεβασμό 
στο περιβάλλον, αλλά και σε κάθε άλλο χαρακτηριστικό το οποίο συμβάλλει, ώστε ένα αυτοκίνητο να ταιριάζει στην ελληνική πραγματικότητα και στην αντίληψη των καταναλωτών 
Ελλήνων οδηγών.
Η δεύτερη γενιά του KONA επεκτείνει σε διαστάσεις την κατηγορία των B-SUV αφού είναι το μεγαλύτερο σε μήκος, πλάτος και ύψος από τα υπόλοιπα μοντέλα της κατηγορίας και
προσεγγίζει τα SUV της μεγαλύτερης κατηγορίας.
Πρωτοπορεί στη συνδεσιμότητα αφού για πρώτη φορά ενσωματώνεται η τηλεματική στο βασικό εξοπλισμό όλων των εκδόσεων μέσω μιας οθόνης αφής 12,3” που συνοδεύει τον 
ψηφιακό πίνακα οργάνων. Η επικοινωνία πλέον του οδηγού με το αυτοκίνητο και με μια σειρά από υπηρεσίες κινητικότητας τοποθετείται σε νέο υψηλότερο επίπεδο ακόμη και μέσω 
του κινητού τηλεφώνου με την εφαρμογή Bluelink®.
Το νέο Hyundai KONA πρωτοπορεί και στην πληρότητα των διαθέσιμων κινητήρων ιπποδύναμης από 120HP έως 204HP, με 48V υβριδικούς, πλήρως υβριδικούς αλλά και πλήρως ηλεκτρικούς 
κινητήρες.
Τέλος, η σχεδίασή του είναι εμπνευσμένη από το εξηλεκτρισμένο μέλλον της αυτοκίνησης που σε συνδυασμό με τις κορυφαίες διαστάσεις της κατηγορίας του εξασφαλίζουν μοναδική άνεση 
και χώρους για τους επιβάτες.
Απάντηση
Glamour Escorts Athens
#10
Πολυ ωραιο αυτοκινητο!
Απάντηση
Glamour Escorts Athens
#11
H αποστολή Pole to Pole με το Nissan Ariya κατέκτησε τον τελικό της προορισμό στον Νότιο Πόλο


[Εικόνα: 2.jpg?w=1050&ssl=1]

Η περιπέτεια των 10 μηνών και των 30.000 χιλιομέτρων η οποία ξεκίνησε στην παγωμένη Αρκτική Θάλασσα, στον Μαγνητικό Βόρειο Πόλο, πέρασε από τα ποικίλα εδάφη και τις συνθήκες της Βόρειας, Κεντρικής και Νότιας Αμερικής προτού φτάσει στην πιο απομακρυσμένη ήπειρο του πλανήτη και κατακτήσει τον Νότιο Πόλο. Είναι η πρώτη φορά που οποιοδήποτε αυτοκίνητο, πόσο μάλλον ένα EV, ολοκληρώνει ένα τέτοιο ταξίδι.

Σε μεγάλες αποστάσεις και δύσκολες εκτός δρόμου διαδρομές, το αμιγώς ηλεκτρικό όχημα της αποστολής, ένα Nissan Ariya με το σύστημα τετρακίνησης e-4ORCE, πέρασε τις πιο σκληρές δοκιμασίες σε ακραίες θερμοκρασίες και μεγάλα υψόμετρα.

Το εργοστασιακό όχημα – χωρίς τροποποιήσεις στο σύστημα μετάδοσης κίνησης ή στην μπαταρία – ετοιμάστηκε από τους ειδικούς της Arctic Trucks για την πολική κινητικότητα, για να εξοπλιστεί με ελαστικά BF Goodrich 39 ιντσών.

[Εικόνα: 1.jpg?ssl=1]

Ο Chris και η Julie άρχισαν να σχεδιάζουν το Pole to Pole το 2017 αφού ολοκλήρωσαν το Μογγολικό Ράλι με το Nissan LEAF, όταν γιο πρώτη φορά χρησιμοποιήθηκε ένα EV για να αντιμετωπίσει την πρόκληση των 10.000 km. Συνειδητοποίησαν αμέσως πόσο μεγάλο ενδιαφέρον θα μπορούσε να δημιουργήσει για τα ηλεκτρικά οχήματα αυτό το είδος επικής περιπέτειας.

Ένιωσαν ότι το Pole to Pole ήταν η απόλυτη περιπέτεια EV και την έκαναν πραγματικότητα μέσα από τη δέσμευσή τους για συνεργασία και καινοτομία με συνεργάτες που μοιράζονταν τις ίδιες ιδέες.
Ο Chris σχολίασε: «Δεν μπορώ να πιστέψω ότι βρισκόμαστε στο Νότιο Πόλο. Μετά από τόσα χρόνια προγραμματισμού, φαίνεται απίστευτο. Πάντα είχα απόλυτη εμπιστοσύνη στις εκπληκτικές δυνατότητες των ηλεκτρικών οχημάτων και ήξερα ότι το Nissan Ariya μας θα αντιμετώπιζε ό,τι θα βρισκόταν μπροστά του. Ήταν πολύ πιο σκληρό από όσο περίμενα.

Είμαι περήφανος που το Pole to Pole έγινε γνωστό σε τόσο πολλούς ανθρώπους σε τόσα πολλά μέρη του κόσμου και τους έφερε πιο κοντά στο να βάλουν ένα EV στην καθημερινή τους ζωή».

Η Julie πρόσθεσε: «Ήταν ένα απίστευτο ταξίδι, που μας έκανε να γνωρίσουμε νέους ανθρώπους, και να κάνουμε νέους φίλους. Το Pole to Pole το ξεκινήσαμε εγώ και ο Chris, αλλά η ομάδα της αποστολής μας αποτελείται πλέον από χιλιάδες προοδευτικούς ανθρώπους. Όλοι οι υποστηρικτές και φίλοι μας θέλουν να κάνουν τη διαφορά και να μοιραστούν τον ενθουσιασμό της ηλεκτρικής οδήγησης».

Η Allyson Witherspoon, εταιρική αντιπρόεδρος, Nissan Global Marketing, Brand and Merchandizing, δήλωσε: «Εκ μέρους όλων στη Nissan, συγχαρητήρια για την ολοκλήρωση της αποστολής Pole to Pole. Όλοι θαυμάζουμε το τολμηρό πνεύμα και το πάθος σας να ξεπεράσετε τα όρια της ηλεκτρικής περιπέτειας. Ήταν ένα εξαιρετικό ταξίδι και ένα ακόμα επίτευγμα περηφάνιας για εμάς στη Nissan. Έδειξε ξεκάθαρα πώς η καινοτόμος τεχνολογία της Nissan συνεχίζει να προσφέρει ενθουσιασμό, είτε στην καθημερινή οδήγηση, είτε στην Ανταρκτική!».

Ανακαλύψτε πώς εκτυλίχθηκε η περιπέτεια Pole to Pole στο  Instagram @PoletoPoleEV
Απάντηση
Glamour Escorts Athens
#12
Δες όλα τα νέα αυτοκίνητα που θα έρθουν στην Ελλάδα το 2024 





Η ελληνική αγορά αυτοκινήτου περιμένει μέσα στο νέο έτος πληθώρα νέων μοντέλων. 
Μάθε ποια είναι και πότε αναμένονται στη χώρα μας.



Το 2024 θα είναι μία από τις πλέον ενδιαφέρουσες χρονιές για τις εταιρείες αυτοκινήτου.
Μέσα στο νέο έτος αναμένεται μία σειρά από νέα μοντέλα που θα προκαλέσουν 
σημαντικό αγοραστικό ενδιαφέρον. Σχεδόν σε όλα τα segment θα έχουμε νέες αφίξεις, 
με κατασκευές διαφορετικής τεχνολογίας, είτε πρόκειται για αμιγώς ηλεκτρικά αυτοκίνητα είτε
για μοντέλα που κάνουν χρήση θερμικών κινητήρων. Το ίδιο ισχύει και για την ευρωπαϊκή αγορά,
αφού μέσα στο 2024 οι αυτοκινητοβιομηχανίες θα αποκαλύψουν πολλές νέες δημιουργίες τους.
αναμένουμε στη χώρα μας τη νέα χρονιά, αλλά και περίπου πότε θα τα δούμε στους ελληνικούς δρόμους.





BMW



[Εικόνα: b8588ddda67f1a379ce9b5d9aa70e98d.jpg]Η σημαντικότερη άφιξη μέσα στη νέα χρονιά αφορά τη νέα X2. Μεγαλύτερη σε διαστάσεις, με 560 lt αποθηκευτικού 
όγκου, με κινητήρες βενζίνης, ντίζελ αλλά και αμιγώς ηλεκτρική έκδοση, η νέα BMW X2, θα συνεχίσει την 
εξαιρετική παράδοση στην κατηγορία των premium compact SUV. Η νέα X2 έχει ήδη αποκαλυφθεί στο ελληνικό κοινό, 
αλλά αναμένεται να κυκλοφορήσει στους ελληνικούς δρόμους το Μάρτιο.

CITROEN



[Εικόνα: 4b491a4ff31725a528f87d20e7f82cfb.jpg]

To C3 είναι ένα από τα πλέον εμπορικά μοντέλα της Citroen και την άνοιξη του 2004 αναμένεται στη χώρα μας
η 4η γενιά του δημοφιλούς μοντέλου. Με ριζικά ανανεωμένη σχεδίαση και αναβαθμισμένη αισθητική 
στο εσωτερικό, η νεότερη εκδοχή του γαλλικού supermini υιοθετεί στοιχεία που παραπέμπουν σε crossover.
Ιδιαίτερα σημαντικό είναι πως πλέον δεν θα προσφέρεται αποκλειστικά με θερμικό κινητήρα, αφού θα είναι διαθέσιμο 
και σε αμιγώς ηλεκτρική έκδοση.



DACIA[Εικόνα: 84d5bd6ad23362b021d4b23cdf73f416.jpg]

Το 2024 αποτελεί χρονιά ορόσημο για τη Dacia, αφού θα ξεκινήσει την εμπορική του πορεία το νέο Duster.
Η νεότερη γενιά του σκληροτράχηλου SUV σηματοδοτεί ένα άλμα εξέλιξης για τη Dacia σε κάθε επίπεδο. 
Έχοντας δανειστεί πολλά στοιχεία από το πρωτότυπο Bigster ξεχωρίζει για το δυναμισμό του. Επιπλέον, θα είναι
αναβαθμισμένο τεχνολογικά, ενώ μία σειρά από σύνολα που κάνουν χρήση υβριδικής τεχνολογίας, αυξάνουν το
 βαθμό αποδοτικότητας του. Στην ελληνική αγορά αναμένεται το καλοκαίρι. Ακόμα, στις αρχές του έτους 
θα είναι διαθέσιμη και η υβριδική εκδοχή του Jogger με απόδοση 140 ίππων.



FIAT

[Εικόνα: 6054c33be6895dfae628481e01e7ed8e.jpg]



Η FIAT έχει ήδη αποκαλύψει το νέο 600, το οποίο έρχεται για να ενισχύσει περαιτέρω τη θέση και τη δυναμική της 
ιταλικής μάρκας στην αγορά. Το νέο μοντέλο τοποθετείται ανάμεσα στα supermini και B-SUV, ενώ είναι ιδιαίτερα 
σημαντικό πως θα πωλείται τόσο ως αμιγώς ηλεκτρικό, όσο και ως υβριδικό. Η εμπορική του πορεία αναμένεται να 
ξεκινήσει την άνοιξη στην ελληνική αγορά, αρχικά με την ηλεκτρική έκδοση και την υβριδική να ακολουθεί μερικούς μήνες αργότερα. 

HONDA



[Εικόνα: 44988946cd4e379dab704051a3cdf7f4.jpeg]

Από τις αρχές του νέου έτους η Honda θα πραγματοποιήσει δυναμική είσοδο στην ελληνική αγορά με δύο 
ολοκαίνουργια SUV. Η πρώτη περίπτωση αφορά την ολοκαίνουργια γενιά του CR-V, το οποίο είναι αναβαθμισμένο 
σε τεχνολογικό επίπεδο και σημαντικά διαφοροποιημένο αισθητικά. Επιπλέον, είναι πιο αποδοτικό από ποτέ κάνοντας
χρήση της υβριδικής τεχνολογίας e:HEV. Ακόμα, η Honda λανσάρει το νέο ZR-V! Ένα δυναμικό και παράλληλα 
πρακτικό SUV, το οποίο διαθέτει μια ευρεία γκάμα τεχνολογιών και δυνατοτήτων.

HYUNDAI

[Εικόνα: e3a320c5cdebe5e3f3287df8b4c3be09.jpeg]

Η κορεατική εταιρεία θα μας απασχολήσει αρκετά μέσα στη χρονιά, αφού εκτός από το λανσάρισμα νέων μοντέλων, 
θα προχωρήσει και στην ανανέωση αυτοκινήτων που διαθέτει ήδη στη γκάμα της. Συγκεκριμένα, αναμένουμε ένα 
φρεσκάρισμα στα Bayon, i30 και Tucson, και μάλιστα μέσα στην άνοιξη του τρέχοντος έτους. Σημαντικό ενδιαφέρον
 συγκεντρώνει η άφιξη του Hyundai Ioniq 5 N, το οποίο και θα είναι στη χώρα μας το πρώτο 6μηνο του 2024, αλλά 
και του νέου Sante Fe!

JEEP

[Εικόνα: 4323b3411f6ba7388d27bd24bb548c2c.jpg]

Η Jeep βρίσκεται στο επίκεντρο με το νέο Avenger, το οποίο από τα τέλη του 2023 διατίθεται στην ελληνική 
αγορά και με τον θερμικό κινητήρα απόδοσης 100 ίππων. Μέσα στη χρονιά, το εντυπωσιακό B-SUV θα 
προσφέρεται και στην έκδοση e-hybrid, η οποία αποδίδει 136 ίππους και προσφέρει κατανάλωση που αγγίζει τα 5,1 lt/100 km
 και χαμηλές εκπομπές ρύπων. 

KIA

[Εικόνα: fcf446e6375c7534a3941ce67bffa919.jpeg]

To EV9, η ναυαρχίδα της κορεατικής αυτοκινητοβιομηχανίας βρίσκεται ήδη στη χώρα μας και αναμένεται μέσα 
στο επόμενο διάστημα να ξεκινήσει την εμπορική του πορεία στην ελληνική αγορά. Oι τιμές του έχουν ήδη
ανακοινωθεί και το μεγάλο αμιγώς ηλεκτρικό SUV είναι διαθέσιμο σε δύο εκδοχές. Μία με κίνηση στους πίσω τροχούς 
και έναν ηλεκτροκινητήρα, αλλά και σε μία τετρακίνητη έκδοση με δύο ηλεκτρικά μοτέρ που συνδυαστικά αποδίδουν 
384 ίππους. Μαζί, την εμφάνιση του στην ελληνική αγορά θα κάνει και το νέο Sorento! Το μεγάλο 
οικογενειακό SUV υιοθέτησε τη νέα σχεδιαστική ταυτότητα της μάρκας και επιστρέφει ριζικά ανανεωμένο.

LEXUS

[Εικόνα: e01c1094586ac8f80c0c6f20537b5245.jpg]

Η Lexus θα λανσάρει μέσα στους επόμενους μήνες το LBX. Για την ιαπωνική φίρμα είναι το σημαντικότερο μοντέλο 
της, αφού αναμένεται να ηγηθεί των πωλήσεων της στην ευρωπαϊκή αγορά. Με αιχμή του δόρατος τις τεχνολογίες
και τον premium χαρακτήρα θα αποτελέσει μία από τις πλέον ενδιαφέρουσες παρουσίες στα B-SUV.

MAZDA

[Εικόνα: 6ec54438b35c38ead3bb8e58fa858d16.jpeg]

Η premium ιαπωνική μάρκα προσφέρει ήδη στην ελληνική αγορά τις ανανεωμένες εκδοχές των περισσοτέρων 
μοντέλων της. Μέσα στο 2024, αναμένεται η νέα έκδοση του MX-30, η οποία κάνει χρήση της επαναστατικής 
τεχνολογίας e-Skyactiv R-EV. Ουσιαστικά, πρόκειται για ένα plug-in hybrid μοντέλο με αυτονομία έως και 85 χιλιόμετρα,
που αναβιώνει τον θρυλικό Wankel.
Απάντηση
Glamour Escorts Athens
#13
MINI

[Εικόνα: 4dca2fb728ca5159dbc045c0f2376af3.jpg]

Τα ολοκαίνουργια Cooper και Countryman έχουν ήδη αποκαλυφθεί στο ελληνικό κοινό, ενώ είναι γνωστός ο 
τιμοκατάλογος των μοντέλων και των εκδόσεων. Από τις αρχές του έτους έχουν ξεκινήσει την εμπορική τους 
πορεία και στην ελληνική αγορά, βασιζόμενα στις αναβαθμισμένες τεχνολογίες, αλλά και τη νέα σχεδιαστική φιλοσοφία
που διακρίνει τα μοντέλα της φίρμας.

OPEL

[Εικόνα: b0bd58f2219b80c8c88f6baa0ad01ee3.jpeg]

Έχοντας παρουσιάσει προσφάτως το νέο Corsa, η Opel θα ενισχύσει το καταξιωμένο στην κατηγορία των supermini 
μοντέλο, με δύο επιπλέον εκδόσεις. Συγκεκριμένα, αναμένουμε την υβριδική εκδοχή με τον κινητήρα βενζίνης
των 1.200 cc, αλλά και τις αμιγώς ηλεκτρικές εκδόσεις. Επιπλέον, στις αρχές του έτους, την είσοδο του στη χώρα μας 
θα πραγματοποιήσει και η ηλεκτρική εκδοχή του Astra, το οποίο θα γνωρίσουμε με 156 ίππους και μπαταρία 54 kWh.

PEUGEOT

[Εικόνα: 64c8555070efa9643792d5f3f9007f06.jpeg]

Έχοντας ήδη παρουσιάσει το ανανεωμένο 2008, τη νέα χρονιά το μεγαλύτερο ενδιαφέρον για τη γαλλική εταιρεία 
επικεντρώνεται στο νέο 3008. Η νεότερη γενιά του premium SUV ανανεώθηκε ριζικά και αναμένεται μέχρι
το καλοκαίρι στη χώρα μας. Εκτός από τος κορυφαίες τεχνολογίες, εκτός από υβριδικούς κινητήρες, αλλά και 
plug-in hybrid εκδοχή, το νέο 3008 θα είναι διαθέσιμο και ως αμιγώς ηλεκτρικό. Επιπλέον, μέσα στους επόμενους μήνες
αναμένεται στη χώρα μας και το ανανεωμένο 208, το οποίο θα υιοθετήσει αρκετές από τις σχεδιαστικές διαφοροποιήσεις 
και αναβαθμίσεις που είδαμε στο νέο 2008.

RENAULT

[Εικόνα: 381e8762be8c621098daf6c1263d5717.jpeg]

Στη χώρα μας άμεσα θα ξεκινήσει η διάθεση του νέου αμιγώς ηλεκτρικού Renault Megane, το οποίο και αποτελεί 
σημαντικό μέρος του στρατηγικού πλάνου της γαλλικής μάρκας. Επιπλέον, μέσα στο έτος αναμένουμε στην Ελλάδα
και το νέο Rafale! Πρόκειται για ένα πολυτελές, premium D-SUV με κουπέ χαρακτηριστικά, το οποίο θα ισχυροποιήσει
 τη θέση της Renault στα crossover μοντέλα. Θα είναι εφοδιασμένο με τα υβριδικά σύνολα E-Tech της γαλλικής φίρμας και θα 
προσφέρει κορυφαίο επίπεδο άνεσης και ευρυχωρίας.

SKODA

[Εικόνα: f7156c791d1a8e22abc2f5af516d2b14.jpeg]

Για τη Skoda το 2024 θα περιλαμβάνει σχεδόν τα πάντα! Σχεδόν άμεσα περιμένουμε τα ανανεωμένο Kamiq και Scala
ενώ μέσα στο πρώτο εξάμηνο του έτους αναμένεται και η facelift εκδοχή του αμιγώς ηλεκτρικού Enyaq. Επιπλέον,
το τσέχικο εργοστάσιο θα λανσάρει μέσα στη χρονιά το νέο Superb, αλλά και το επιβλητικό Kodiaq. Ειδικά το 
τελευταίο, αναμένεται με μεγάλο ενδιαφέρον, αφού έχει κερδίσει την προτίμηση του ελληνικού κοινού.

SMART

[Εικόνα: 17e57c289e4c36f45fddac4712458013.jpg]

Μετά από αρκετό διάστημα η Smart επανέρχεται δυναμικά στην ελληνική, και όχι μόνο αγορά. Η γερμανική φίρμα 
έχει ήδη αποκαλύψει δύο SUV μοντέλα και μέσα στη χρονιά αναμένεται το λανσάρισμα τους και στη χώρα μας. 
Πρόκειται για τα #1 και #3, τα οποία φυσικά και είναι αμιγώς ηλεκτρικά –ακολουθώντας τη σημαντικότερη τάση της εποχής-
ενώ έχουν σαφώς πιο νεανικά χαρακτηριστικά, σε μία προσπάθεια της Smart να προσελκύσει μικρότερο ηλικιακά κοινό.

SUZUKI

[Εικόνα: 126b77f789202f2febc3c45a8207bfea.jpeg]

Η Suzuki θα λανσάρει μέσα στη χρονιά τη νέα γενιά του καταξιωμένου Swift. Σύμφωνα με την ιαπωνική μάρκα, 
η ανανεωμένη γενιά του δημιουργήθηκε δίνοντας βαρύτητα στην ξεχωριστή αισθητική, την αναβάθμιση της
τεχνολογίας, αλλά και την ακόμη καλύτερη αποδοτικότητα με χαμηλή κατανάλωση από τους υβριδικούς κινητήρες.
Στην Ελλάδα, η επίσημη εισαγωγική εταιρεία ανακοίνωσε ότι σύντομα θα είναι διαθέσιμο για προπαραγγελία και το λανσάρισμα
 του μοντέλου θα γίνει στη χώρα μας τον Μάρτιο του 2024.

TOYOTA

[Εικόνα: bb33fff2fae79ad00fb3c73930629ff0.jpeg]

Κύμα ανανέωσης και στην Toyota, η οποία μέσα στη χρονιά θα φρεσκάρει τόσο το Yaris, όσο και το Yaris Cross
Βέβαια, η σημαντικότερη νέα προσθήκη στη γκάμα της ιαπωνικής μάρκας, αφορά το CH-R, το οποίο κάνει το λανσάρισμα 
του στην ελληνική αγορά. Το άκρως επιτυχημένο B-SUV ανανεώθηκε πλήρως και θα προσπαθήσει να συνεχίσει την 
εμπορική επιτυχία του προκατόχου του. Επιπλέον, μέσα στο έτος περιμένουμε και το ριζικά ανανεωμένο Land Cruiser!

VOLKSWAGEN

[Εικόνα: 14766560f64cc7f1fa2961feb81a06f7.jpeg]

Η γερμανική εταιρεία θα εμπλουτίσει με ακόμα ένα μοντέλο την οικογένεια ID και συγκεκριμένα με τη ναυαρχίδα 
της σειράς, το νέο ID.7. Με μεγάλη αυτονομία και ευρυχωρία, το νέο μοντέλο της Volkswagen αναμένεται άμεσα 
στην Ελλάδα, ενώ ήδη έχουν γνωστοποιηθεί και οι τιμές του στη χώρα μας. Ακόμα, μέσα στο 2024 αναμένεται
και η νεότερη γενιά του Tiguan, ενώ προς τα τέλη του έτους είναι πιθανό να δούμε στη χώρα μας και 
την ανανεωμένη εκδοχή του αειθαλούς Golf.

VOLVO

[Εικόνα: d75c0a91e3c89410ee9a2799e83b34f8.jpeg]

Το νέο αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο της Volvo έχει ήδη ανακοινωθεί για την ελληνική αγορά, ενώ γνωστές έχουν
 γίνει οι τιμές και οι εκδόσεις του. Το ΕΧ30 είναι ένα compact crossover, το οποίο συνδυάζει τις αρετές ενός 
αμιγώς ηλεκτρικού μοντέλου με τον premium χαρακτήρα που διακρίνει τις δημιουργίες του κατασκευαστή
από τη Σουηδία. Με αρχική τιμή κάτω από τα 30.000 (συνυπολογίζοντας και την επιδότηση του Κινούμαι Ηλεκτρικά 2),
το ΕΧ30 καθιστά την ηλεκτροκίνηση εξαιρετικά προσιτή!
Απάντηση
Glamour Escorts Athens
#14
Σικάγο: Οι πολικές θερμοκρασίες “νέκρωσαν” τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα



Η ανατολική ακτή των ΗΠΑ πλήττεται από πολικό κύμα ψύχους, με τη Νέα Υόρκη, το Σικάγο και το Κολόμπους να παραμένουν στο “ψυγείο”, με τον υδράργυρο να φτάνει έως και τους -20 βαθμούς Κελσίου. 

Οι ιδιοκτήτες ηλεκτρικών αυτοκινήτων εκτός από το ακραίο κρύο έχουν να αντιμετωπίσουν και την αδυναμία φόρτισης των αυτοκινήτων τους λόγω των πολικών θερμοκρασιών που επικρατούν στην περιοχή.

Πολλοί είναι οι ιδιοκτήτες ηλεκτρικών αυτοκινήτων που ανέφεραν πως δεν μπορούν να τα φορτίσουν, με έναν εξ’αυτών να τα αποκαλεί “ένα μάτσο από νεκρά ρομπότ”.
Σύναψη:Είμαι για περισσότερες από πέντε ώρες σε αυτό το σημείο και ακόμα δεν έχω καταφέρει να φορτίσω το αυτοκίνητό μου. Μια φόρτιση που πρέπει να διαρκέσει 45 λεπτά διαρκεί δύο ώρες,
δήλωσε ένας οδηγός, προσθέτοντας πως έχει δει τουλάχιστον 10 ηλεκτρικά αυτοκίνητα να απομακρύνονται με γερανό λόγω αδυναμίας φόρτισης.
Ένας άλλος οδηγός δήλωσε πως η μπαταρία του αυτοκινήτου του παρέμεινε στο 0% παρά το γεγονός ότι προσπάθησε να την φορτίσει επί δύο τρίωρα.
Απάντηση
Glamour Escorts Athens
#15
Κρίμα όλα να γίνουν ηλεκτρονικά
Απάντηση
Glamour Escorts Athens
#16
Η Alfa Romeo γιορτάζει φέτος τα 70 χρόνια της Giulietta και τα 50 της Alfetta GT


[Εικόνα: alfa_romeo_alfetta_gt_1.jpeg]

Φέτος συμπληρώνονται 70 χρόνια από τη θρυλική Giulietta Sprint, του οίκου Bertone και του σχεδιαστή Φράνκο Σκαλιόνε,
ενώ το 2024 σηματοδοτεί επίσης τα 50 χρόνια από την παρουσίαση της Alfetta GT, ενός πανέμορφου κουπέ που σχεδιάστηκε 
από τον Τζιορτζέτο Τζιουτζιάρο.

Το Alfa Romeo Centro Stile αποτίνει φόρο τιμής στα δύο προαναφερθέντα μοντέλα δημιουργώντας δύο logo με κομψή, μίνιμαλ 
προσέγγιση, απόλυτα ταιριαστή στα αυτοκίνητα. Η Alfa Romeo ξεκινάει το 2024 γιορτάζοντας δύο πολύ σημαντικές επετείους. 
Η πρώτη αφορά στα 70 χρόνια από την παρουσίαση της Giulietta Sprint (1954) και η δεύτερη στα 50 της Alfetta GT (1974).

[Εικόνα: alfettagt50-black.jpg]
AlfettaGT50-BLACK ALFA ROMEO


Πρόκειται για δύο θρυλικά μοντέλα που άφησαν το στίγμα τους στην πορεία της μάρκας, εκ των οποίων το καθένα εξιστορεί
με τον τρόπο του δύο άκρως ενδιαφέρουσες περιόδους για την Ιταλική αυτοκινητοβιομηχανία. Με αυτή την αφορμή, το 
Alfa Romeo Centro Stile δημιούργησε δύο νέα logo που έχουν λεπτές αναφορές σε στοιχεία των δύο μοντέλων και είναι διαθέσιμα 
σε διάφορες χρωματικές εκδοχές.

[Εικόνα: giuliettasprint70-red.jpg] 
GiuliettaSprint70-RED ALFA ROMEO


Επιπλέον, το μουσείο της Alfa Romeo στο Arese έχει προγραμματίσει εορταστικές εκδηλώσεις για τις επετείους, 
στις οποίες θα έρθουν στο φως αδημοσίευτες πληροφορίες από τους σχεδιαστές, τους μηχανικούς, τους δοκιμαστές
και εν γένει με όλους όσοι έχουν εμπλακεί σε βάθος με τα συγκεκριμένα μοντέλα. Την Κυριακή 5 Μαΐου οι προβολείς
α πέσουν στην Alfetta GT, ενώ στις 2 Ιουνίου τη σκυτάλη θα πάρει η Giulietta.

[Εικόνα: alfa_romeo_giulietta_sprint_8.jpeg]
Giulietta Sprint (1954)


Το μοντέλο που καταχώρησε την Alfa Romeo στους μεγάλους κατασκευαστές αυτοκινήτων ήταν σίγουρα η Giulietta. 

Το 1952 η παραγωγή της μάρκας εστίαζε πλήρως στην 1900 οπότε η ιδέα για ένα νέο, μικρότερο μοντέλο, ήρθε στο προσκήνιο. 
Έως τον Αύγουστο του ίδιου έτους ήταν ξεκάθαρο ότι το εν λόγω μοντέλο θα είχε τον κινητήρα εμπρός και την κίνηση πίσω.
Μέσα στην ίδια χρονιά ένα πρωτότυπο ξεκίνησε τις δοκιμές στο δρόμο, με τη μορφή ενός κόμπακτ κουπέ που ήταν κατασκευασμένο
 στις εγκαταστάσεις του Ίβο Κολούτσι και είχε αλουμινένιο κινητήρα 1.100 cc με δύο εκκεντροφόρους. Τελικά η χωρητικότητα 
αυξήθηκε στα 1.290 cc και με τη χρήση μονού καρμπυρατέρ η ισχύς ήταν 65 hp που επαρκούσαν για τελική ταχύτητα 165 km/h.
Το αυτοκίνητο παρουσιάστηκε στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Τορίνο στις 21 Απριλίου του 1954 και ξεκίνησε άμεσα να πωλείται. 
Μόλις μερικές ημέρες αργότερα η λήψη παραγγελιών έπρεπε να παγώσει, καθώς η ζήτηση είχε ξεπεράσει κατά πολύ τη δυνατότητα 
παραγωγής. Παράλληλα με τη σπορ αύρα και την πανέμορφη σχεδίαση, το αυτοκίνητο ξεχώρισε και για τις πρωτοφανείς για την 
κατηγορία του επιδόσεις, που το τοποθέτησαν πλάι σε μοντέλα θεωρητικά υψηλότερης δυναμικής.
Ακόμα περισσότερο με την τελευταία εξέλιξη του κινητήρα που έγινε το 1958 και με τη χρήση διπλού καρμπυρατέρ η ισχύς 
άγγιξε τους 79 hp, αυξάνοντας αντίστοιχα την τελική στα 170 km/h. Αυτό ήταν ένα σημείο καμπής για την Alfa Romeo, το 
οποίο την ανέβασε συνολικά επίπεδο στο στερέωμα των κατασκευαστών αυτοκινήτων.


Η παραγωγή όλων των εκδόσεων της Giulietta είχε συνολική διάρκεια 11 ετών, από το 1954 έως το 1965, με τις συνολικές 

πωλήσεις να αγγίζουν τις 177.513 μονάδες, εκ των οποίων οι 24.084 ήταν Sprint.

Alfetta GT (1974)
[Εικόνα: alfa_romeo_alfetta_gt_17.jpeg]
Alfa Romeo Alfetta GT ALFA ROMEO

Δύο χρόνια μετά το λανσάρισμα της Alfetta ακολούθησε μια κουπέ έκδοση του μοντέλου. Το μεταξόνιο της Alfetta GT 1.8 
μίκρυνε κατά 11 cm και η ανάρτηση είχε πιο σφιχτή ρύθμιση. Το αμάξωμα ήταν σχεδιασμένο δια χειρός Giugiaro, βασισμένο 
σε μοντέρνες αισθητικές προσταγές: Hatchback γραμμή δηλαδή με fastback τελείωμα και ένα πολύ διακριτικό σπόιλερ.

Το εμπρός τμήμα από την άλλη ήταν χαμηλό και επιβλητικό, με τέσσερα χωριστά στρογγυλά φώτα. Η λογική της καμπίνας 

ακολουθούσε το σπορ ύφος του μοντέλου, με το κάθισμα του οδηγού να είναι τοποθετημένο χαμηλά και τον πίνακα 
οργάνων να φιλοξενεί μόνο ένα μεγάλο στροφόμετρο σε κεντρική θέση. Το ταχύμετρο και τα δευτερεύοντα όργανα 
βρίσκονταν στο μέσο του ταμπλό.
Παρότι με σπορ χαρακτήρα, η Alfetta GT σχεδιάστηκε κατά βάση ως μοντέλο τουρισμού με έμφαση στην καθημερινή 
ευχρηστία και την πρακτικότητα. Υπήρχε επαρκής χώρος για τέσσερις ανθρώπους, τα πίσω παράθυρα άνοιγαν και 
ο χώρος αποσκευών ήταν αφενός μεγάλος, αφετέρου εύκολα προσβάσιμος.
Κατά το λανσάρισμά της η Alfetta GT απέδιδε 122 hp στις 5.500 rpm ενώ το 1976 η γκάμα μεγάλωσε με τη βασική 

έκδοση που είχε κινητήρα 1,6 lt και την κορυφαία GTV με 2λιτρο κινητήρα. Η παραγωγή του μοντέλου ολοκληρώθηκε 
το 1986, ύστερα από 136.275 μονάδες.
Απάντηση
Glamour Escorts Athens
#17
To Praga Bohema είναι ένα υπεραυτοκίνητο από την Τσεχία, που μετά την πρώτη εμφάνιση το 2022 περνά πλέον στην κανονική του παραγωγή.

Η εμφάνισή του είναι φυσικά εντυπωσιακή, το βάρος του χάρη στην εκτεταμένη χρήση ανθρακονημάτων μόλις 1.100 κιλά, ενώ η εξέλιξή του περιλάμβανε και δοκιμές σε διάφορες πίστες.


Μεταξύ αυτών το Spa-Francochamps και το Nürburgring, ενώ πίσω από το τιμόνι του έχουν βρεθεί κατά καιρούς ο μέχρι πρότινος οδηγός της F1 Romain Grosjean, ο πρώην Stig Ben Collins αλλά και ο επίσημος δοκιμαστής της Praga Josef Krall.


To Bohema κινείται από τον V6 των 3.800 κυβικών του Nissan GT-R που για την περίσταση έχει άλλα turbo και ξηρό κάρτερ και απόδοση που ξεπερνά τους 700 ίππους.

Το Praga Bohema κοστίζει περίπου 1,4 εκατομμύρια ευρώ, ενώ κάποιες μονάδες του θα παραδοθούν φέτος στους πρώτους που το έχουν παραγγείλει.
Απάντηση
Glamour Escorts Athens
#18
Επιτέλους… Τέλος τα διόδια στην Ελλάδα! *

Το τοπίο μετακίνησης στην Ελλάδα αλλάζει δραστικά, καθώς οι παραδοσιακοί σταθμοί διοδίων παραδίδουν τη θέση τους σε πιο σύγχρονες και δίκαιες μεθόδους χρέωσης.
Το κόστος των ταξιδιών δεν θα υπολογίζεται με βάση ένα σταθερό τέλος. Το σύστημα χιλιομετρικής χρέωσης, που εφαρμόζεται ήδη σε πιλοτικό στάδιο στην Ολυμπία Οδό, αναμένεται να φέρει δικαιοσύνη στην τιμολόγηση των διοδίων, επιβαρύνοντας τους χρήστες ανάλογα με την πραγματική χρήση του δρόμου.
Ο πομποδέκτης που τοποθετείται στα οχήματα αποτελεί το κλειδί του νέου συστήματος. Εξοπλισμένος με τεχνολογία αναγνώρισης, επιτρέπει στα οχήματα να περνούν απρόσκοπτα από τις πύλες, χωρίς στάσεις και καθυστερήσεις, ενώ παράλληλα υπολογίζει τη χρέωση με βάση τη διανυθείσα απόσταση. Με αυτόν τον τρόπο, αναμένεται να μειωθεί ο χρόνος των ταξιδιών και να εξαλειφθούν οι ουρές που σχηματίζονταν στους παλιούς σταθμούς διοδίων.

Η εισαγωγή του νέου συστήματος σηματοδοτεί την αρχή μιας νέας εποχής στην οδική κυκλοφορία της χώρας. Με την εξάλειψη των σταθερών σταθμών διοδίων και την υιοθέτηση μιας πιο ευέλικτης προσέγγισης, οι οδηγοί πλέον θα πληρώνουν μόνο για το μέρος του δρόμου που χρησιμοποιούν.
Στην Ολυμπία Οδό τα στοιχεία δείχνουν ότι η χρέωση των οδηγών με το σύστημα της χιλιομετρικής χρέωσης -χρησιμοποιώντας τον πομποδέκτη του αυτοκινητόδρομου- είναι έως και 76% χαμηλότερη.
Αυτό τα λέει όλα…

*

Ο σωστός τίτλος θα ήταν "Επιτέλους… Τέλος τα μετωπικα διόδια στην Ελλάδα! "



Τα τελευταία 2 χρόνια που χρησιμοποιώ την Ολυμπία οδό, οι χρώσεις όντως είναι βάσει χιλιομέτρων, εκτός αν πηγαίνεις Αθήνα-Πάτρα. Αν κάνεις ενδιάμεσες διαδρομές, βλέπεις στην εφαρμογή στο κινητό, τις χρεώσεις και τις επιστροφές.
Απάντηση
Glamour Escorts Athens
#19
Το Audi RS6 Avant GT είναι συλλεκτικό και ταχύτατο

[Εικόνα: BB1hTXJx.img?w=768&h=432&m=6]


Αν και δεν είναι Alfa, θα το έπαιρνα για τη συλλογή μου.
Απάντηση
Glamour Escorts Athens
#20
[quote="mad_max" pid='147702' dateline='1704318776']

MINI



[Εικόνα: 4dca2fb728ca5159dbc045c0f2376af3.jpg]



Τα ολοκαίνουργια Cooper και Countryman έχουν ήδη αποκαλυφθεί στο ελληνικό κοινό, ενώ είναι γνωστός ο 

τιμοκατάλογος των μοντέλων και των εκδόσεων. Από τις αρχές του έτους έχουν ξεκινήσει την εμπορική τους 

πορεία και στην ελληνική αγορά, βασιζόμενα στις αναβαθμισμένες τεχνολογίες, αλλά και τη νέα σχεδιαστική φιλοσοφία

που διακρίνει τα μοντέλα της φίρμας.


καλό Σεπτέμβριο για το βενζινοκίνητο cooper
Απάντηση
Glamour Escorts Athens


Μετάβαση στη συζήτηση:

[-]
Διαφημίσεις