|
Κορυφαίος Δημοσιευτής
|
Συγχαρητήρια στον top δημοσιευτή μας για σημέρα!
Συγχαρητήρια στον/στην Scottie Pippen, τον τρέχοντα κορυφαίο δημοσιευτή για την τελευταία ημέρα με 49 δημοσιεύσεις!
|
|
Online προσωπικό
|
| Δεν υπάρχουν μέλη του προσωπικού που είναι ενεργά αυτήν τη στιγμή. |
|
Στατιστικά
|
» Μέλη: 3,098
» Τελευταίο μέλος: Geo02
» Θέματα φόρουμ: 2,512
» Δημοσιεύσεις φόρουμ: 391,839
Πλήρη Στατιστικά
|
|
|
Μεταβίβαση δώρου
|
Εγγραφή: Feb 2025
Φήμη: 61790
(Χθες, 11:10 PM)Pe27' Έγραψε: φαντασου να εγκριθει η μεταβιβαση και να κερδισω να ξεχρεωσω με athens stars, adult η cga... στα αλλα δε με νοιαζει καν..
Το ξεχρέωμα είναι σωστή κίνηση/fair play, αλλά δεν είναι υποχρεωτικό να γίνει με την πρώτη νίκη κάποιου..,
Εγγραφή: May 2024
Φήμη: 65540
Sniper pid='398070' dateline=' '
Το ξεχρέωμα είναι σωστή κίνηση/fair play, αλλά δεν είναι υποχρεωτικό να γίνει με την πρώτη νίκη κάποιου..,
Φίλε εγώ προσωπικά είμαι τυπικός σε αυτά και ας ξεχρέωνα και το glamour αν υπήρχε . Όποιος και να μου κάνει πάσα το σκέφτομαι μέχρι να τον ξεχρεώσω ρώτα τον @gpd και τον @geroksouras που με είχε προτείνει σε μια λίστα σε ένα φίλο του που δε μπορούσε .
Και το ίδιο θα έκανα ή θα κάνω για όποιον με σκεφτεί στο μέλλον
Με συγκινεί αλήθεια η εκτίμηση κάποιων εδώ μέσα και ότι ξέρω πως έστω πέντε άτομα που δε θα μπορούσαν να εξαργυρώσουν έγκαιρα θα με σκεφτόταν στους πρώτους , δε ξέρω αν με συμπαθούν όλοι αλλά πιστεύω οι περισσότεροι και αυτό κάτι σημαίνει σίγουρα
Εγγραφή: Feb 2025
Φήμη: 61790
(Χθες, 11:31 PM)Pe27' Έγραψε: Φίλε εγώ προσωπικά είμαι τυπικός σε αυτά και ας ξεχρέωνα και το glamour αν υπήρχε . Όποιος και να μου κάνει πάσα το σκέφτομαι μέχρι να τον ξεχρεώσω ρώτα τον @gpd και τον @geroksouras που με είχε προτείνει σε μια λίστα σε ένα φίλο του που δε μπορούσε .
Και το ίδιο θα έκανα ή θα κάνω για όποιον με σκεφτεί στο μέλλον
Με συγκινεί αλήθεια η εκτίμηση κάποιων εδώ μέσα και ότι ξέρω πως έστω πέντε άτομα που δε θα μπορούσαν να εξαργυρώσουν έγκαιρα θα με σκεφτόταν στους πρώτους , δε ξέρω αν με συμπαθούν όλοι αλλά πιστεύω οι περισσότεροι και αυτό κάτι σημαίνει σίγουρα
Επειδή κι εγώ είμαι τυπικός, πλην όμως δίκαιος, θα επικαλούμουν ανωτέρα βία για να μη δεχτώ ανταπόδοση με γραφείο κλάσεις ανώτερο.
Εγγραφή: May 2024
Φήμη: 65540
(Χθες, 11:54 PM)Sniper Έγραψε: Επειδή κι εγώ είμαι τυπικός, πλην όμως δίκαιος, θα επικαλούμουν ανωτέρα βία για να μη δεχτώ ανταπόδοση με γραφείο κλάσεις ανώτερο.
Θα μπορούσα να το κάνω αλλά δε θα θελα να πει κανείς ότι είμαι πουστης και είτε εκμεταλλεύομαι είτε δε
Έχω μπέσα όταν μου κάνουν πάσα . Προτιμώ να ξέρουν όλοι ότι αν κάνω πάσα ότι και να γίνει θα ξεχρεώσω με τη πρώτη . Γιατί η μπέσα είναι το πιο σημαντικό για εμένα .
Εγγραφή: Jul 2019
Φήμη: 33896
Εγγραφή: May 2024
Φήμη: 65540
Εγγραφή: Feb 2025
Φήμη: 61790
(Σήμερα, 12:00 AM)Pe27' Έγραψε: Θα μπορούσα να το κάνω αλλά δε θα θελα να πει κανείς ότι είμαι πουστης και είτε εκμεταλλεύομαι είτε δε
Έχω μπέσα όταν μου κάνουν πάσα . Προτιμώ να ξέρουν όλοι ότι αν κάνω πάσα ότι και να γίνει θα ξεχρεώσω με τη πρώτη . Γιατί η μπέσα είναι το πιο σημαντικό για εμένα .
Μπερδεύτηκες και μάλιστα το παραπήγες: Είπα «δε θα δεχόμουν την ανταπόδοση», όχι το δώρο, κοινώς αν σου έδινα μέτριο γραφείο δε θα δεχόμουν επιστροφή με κορυφαίο! Για ποια πουστιά μιλάς που μας έβγαλες και μπινέδες;
Εγγραφή: May 2024
Φήμη: 65540
(Σήμερα, 12:40 AM)Sniper Έγραψε: Μπερδεύτηκες και μάλιστα το παραπήγες: Είπα «δε θα δεχόμουν την ανταπόδοση», όχι το δώρο, κοινώς αν σου έδινα μέτριο γραφείο δε θα δεχόμουν επιστροφή με κορυφαίο! Για ποια πουστιά μιλάς που μας έβγαλες και μπινέδες;

Απλά είπα ότι οποιοσδήποτε άν μου έκανε ή κάνει πάσα θα το επέστρεφα με τη πρώτη νίκη .’και το έχω αποδείξει γιατί δε θέλω να δώσω σε κανένα λαβή για σχόλια ότι δε είμαι εντάξει
Εγγραφή: Feb 2025
Φήμη: 61790
(Σήμερα, 12:42 AM)Pe27' Έγραψε: Απλά είπα ότι οποιοσδήποτε άν μου έκανε ή κάνει πάσα θα το επέστρεφα με τη πρώτη νίκη .’και το έχω αποδείξει γιατί δε θέλω να δώσω σε κανένα λαβή για σχόλια ότι δε είμαι εντάξει
Για ποια λαβή και σχόλια λες; Που κολλάει σε αυτό που σου είπα; Αν αυτός που επιστρέφεις δεν το δέχεται επικαλούμενος ανωτέρα βία, ήτοι ότι δε θα μπορέσει να εξαργυρώσει για ΧΨ λόγους, τι θα κάνεις; Θα του δανείσεις την πούτσα σου;
Εγγραφή: May 2024
Φήμη: 65540
(Σήμερα, 12:45 AM)Sniper Έγραψε: Για ποια λαβή και σχόλια λες; Που κολλάει σε αυτό που σου είπα; Αν αυτός που επιστρέφεις δεν το δέχεται επικαλούμενος ανωτέρα βία, ήτοι ότι δε θα μπορέσει να εξαργυρώσει για ΧΨ λόγους, τι θα κάνεις; Θα του δανείσεις την πούτσα σου;

Αν αυτός που το επιστρέφω δε μπορεί για α ή β λόγο να το εξαργυρώσει φυσικά θα το κάνω έγω .. αφού ομως πρώτα έχω κάνει τη κίνηση να το δώσω πίσω . Και εχει συν εις το παρελθόν αυτό απο εμένα .
|
|
|