(Σήμερα, 12:05 AM)TOMCRUISE Έγραψε: για 4η φορα.....
Δε συμμετέχει το παπάρι ο δίδυμος
@nothorny και η οικογένεια σκίζει...
(Σήμερα, 12:18 AM)Glory Έγραψε: για 3η φορά όχι 4η. Ξέχασες και τα στατιστικά σου; 
Κάποιος είναι καρφωμένος στον πίνακα νικητών;