(08-06-2026, 11:23 PM)Sniper Έγραψε: Βέβαια… αφού ευνούχισαν το αντρικό φύλο, τώρα αναρωτιούνται γιατί δεν υπάρχουν άντρες. Αφού ξεφτίλισαν κάποιον που χώθηκε, απορούν γιατί δεν τους την πέφτουν.

Ισχύει απόλυτα ανηψιέ... τα ευνούχισαν , κυρίως, τα αγοράκια.. φοβούνται να καμακώσουν..