Χθες, 11:19 AM
(11-06-2026, 08:56 PM)Pe27 Έγραψε: επιβεβαιώνω τη ιστορία γιατί μου το είχε πει η ίδια σε συνάντηση όταν την είχα γνωρίσει προ αρκετού καιρού.. ειναι παλια ιστορια ο τυπος και της ειχε κανει ιστοριες διπλα τοτε αλλα ηξερα οτι ειχε σταματησει. μαλλον επανηλθε. για εδω δε νομιζω ουτε στο νημα της γραφει ουτε μας στελνει μηνυματα κανεις εκ μερους της
θα αναφέρεται τότε στον πρώτο της νταβατζή φαντάζομαι





.png)


.jpg)


![820x150[1]](/forum/images/Banners/820x150[1].gif)
![820x150[1]](/forum/images/Banners/350X80[1].gif)






![300x90[1]](/forum/images/Banners/300x90[1].gif)




![160x160[1]](/forum/images/Banners/160x160[1].gif)


















