Εγγραφή: Nov 2025
Φήμη: 4757
(16-06-2026, 03:16 PM)Goros Έγραψε: Αφού έρχονται τόσο δρόμο για μας.
Ναι για εμάς έρχονται.
"Ακόμη και ο κακός καφές είναι καλύτερος από κανέναν καφέ!"
Εγγραφή: Nov 2025
Φήμη: 4757
22-06-2026, 03:20 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 22-06-2026, 03:21 PM από nesjacobs.)
(22-06-2026, 03:15 PM)Tiger21 Έγραψε: Και για τα λεφτά … αλλά ας ζήσουμε με την ψευδαίσθηση …
Καμία ψευδαίσθηση. Ξέρουμε γιατί έρχονται και είναι απολύτως λογικό. Εμείς στην δουλειά μας γιατί πάμε;
Αμφιβάλλω αν πιστεύει πραγματικά κάποιος πως έρχονται για κάτι άλλο.
Α, το καλοκαίρι ίσως έρχονται για να συνδυάσουν διακοπές και εργασία.
"Ακόμη και ο κακός καφές είναι καλύτερος από κανέναν καφέ!"