(22-06-2026, 11:06 PM)Sniper Έγραψε: Δεν τα λέει καλά, γιατί το άλλο δεν είχε χάσει τα γκανιάν του. Εδώ μιλάμε ότι του έφυγαν σε άλλα γραφεία σταθερές αξίες-μιλφ με στρωμένο πελατολόγιο (Meri, Milana, κ.λπ.), Mavie (ανεξάρτητη) + άλλες που πήγαν εξωτερικό.
Έπρεπε όταν επανεκκίνησε να έχει το καλύτερο δυνατό ρόστερ και να έκανε μπάσιμο, τύπου προσφορά γνωριμίας για τον πρώτο μήνα...
δικιο εχεις σε αυτο , αλλα οπως ειπε ο κλοναριους μολις ανοιξε ειχε παλι τις ιδιες τιμες και ας εχασε ολες τις σταθερες αξιες του γραφειου , οχι οτι ηταν σωστο αυτο , επρεπε οπως λες και εσυ να ριξει τιμες