22-06-2026, 12:24 AM
(19-06-2026, 02:56 PM)Sniper Έγραψε: Λογικό δεν είναι; (ξανα)μπήκαν σε μια αγορά που είχε πάρει την ανιούσα και αντί να ξεκινήσουν με τις προηγούμενες τιμές μέχρι να ρολάρουν (που εξ’ ορισμού θα χρειάζονταν κάποιες προσαρμογές) και να αυξήσουν το ρόστερ, μπήκαν κατευθείαν στο πάνω τιμολογιακά κομμάτι ενώ είχαν 6-8 κορίτσια.
Αυτό που λες είναι λογικό το ότι είπες πρώτος από εμένα αυτό που ακριβώς σκέφτομουν και ξανά συμφωνούμε χίλια τις εκατό στο συγκεκριμένο είναι ανησυχητικό όμως





.png)


.jpg)


![820x150[1]](/forum/images/Banners/820x150[1].gif)
![820x150[1]](/forum/images/Banners/350X80[1].gif)





![300x90[1]](/forum/images/Banners/300x90[1].gif)



![160x160[1]](/forum/images/Banners/160x160[1].gif)


















