Συγχαρητήρια στον top δημοσιευτή μας για σημέρα!
Συγχαρητήρια στον/στην Pe27, τον τρέχοντα κορυφαίο δημοσιευτή για την τελευταία ημέρα με 123 δημοσιεύσεις!
Ωραίο nickname... "Βασίλισσα"! Μάλλον της σιλικόνης, γιατί την τελευταία φορά που την είδα θεωρώ ότι το είχε παρακάνει...
Και είναι κρίμα, γιατί και ωραίο κορίτσι είναι και ιδρώνει τη φανέλα και με το παραπάνω!
08-06-2026, 03:27 AM (Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 08-06-2026, 03:28 AM από Glory.)
(08-06-2026, 02:08 AM)Sniper Έγραψε: Ωραίο nickname... "Βασίλισσα"! Μάλλον της σιλικόνης, γιατί την τελευταία φορά που την είδα θεωρώ ότι το είχε παρακάνει...
Και είναι κρίμα, γιατί και ωραίο κορίτσι είναι και ιδρώνει τη φανέλα και με το παραπάνω!
Είναι "Βασιλίσα' όχι "Βασίλισσα".
Κλασικό Ρωσικό όνομα.
Το ίδιο σημαίνει σαν λέξη.