(7 ώρες πριν)Goros Έγραψε: Το έκαναν σε όλους τους πελατες;φέτος αυτό.
δε ξερω για αλλους και θα ενδιεφερε να μαθω απο συναγωνιστες εδω μεσα....\προσωπικα εχω αραιωσει για αλλο λογογνωστο κιολας αλλα τις 1-2 φορες που πηρα περυσι τα ραντεβου ηταν σπιτι μου. δε ξερω αν πηγαινα σε ξενοδοχειο αν θα το ζητουσαν..