6 ώρες πριν
(Χθες, 01:24 PM)Sniper Έγραψε: Σιγά μη σε λυπηθούμε με τον έναν μήνα! Ο @Pe27 έπαιρνε το 11 σχεδόν έναν χρόνο και άλλο πόσο το 18, αν θυμάμαι καλά.
Εγώ με το 2 έκλεισα 8 μήνες και κέρδισα όταν το άλλαξα (και με το 2 ο κλασικός κωλόφαρδος)
για να μη αναφερω το 19 που βηκε 2 φορες σε μερα εκτος κληρωσης και ειδικα τη δευτερη που ηταν η μονη Κυριακη χωρις κληρωση...





.png)


.jpg)


![820x150[1]](/forum/images/Banners/820x150[1].gif)
![820x150[1]](/forum/images/Banners/350X80[1].gif)







![300x90[1]](/forum/images/Banners/300x90[1].gif)



![160x160[1]](/forum/images/Banners/160x160[1].gif)


















