1 ώρα πριν
TOMCRUISE Έγραψε:οι νιουφηδες δεν πηρανε χαμπαρι μου φαινεται οτι μπηκε κ δευτερος διαγωνισμος
δεν θα το περιμενανε φαινεται οτι ειμαστε τοσο γαματοι εδω περα
Αν λες για το 12 που πρόλαβες αυτή την φορά σε αντίθεση με την προηγούμενη που το καπάρωσα εγώ, δεν θέλω να σε απογοητεύσω αλλά δεν νομίζω να βγει.





.png)


.jpg)


![820x150[1]](/forum/images/Banners/820x150[1].gif)
![820x150[1]](/forum/images/Banners/350X80[1].gif)











![160x160[1]](/forum/images/Banners/160x160[1].gif)


















