Εγγραφή: Oct 2019
Φήμη: 11933
για Κλειώ και Βικτώρια τι άποψη έχετε?
Εγγραφή: Nov 2025
Φήμη: 4754
(11 ώρες πριν)clonarius Έγραψε: για Κλειώ και Βικτώρια τι άποψη έχετε?
Η Κλειώ είναι καλή.
"Ακόμη και ο κακός καφές είναι καλύτερος από κανέναν καφέ!"
Εγγραφή: Oct 2019
Φήμη: 11933
καλή η Κλειώ... αλλά κώλο δεν δοκίμασε κανείς ακόμα.... χμμμμμ