Sex Club
Γεια σου, Επισκέπτη! Εγγραφή


Βίζιτες Αθήνα

Όλα τα Posts στο Sexclub

To SUV Renault Scenic είναι το Ευρωπαϊκό Αυτοκίνητο της Χρονιάς για το 2024 Μετά την ψηφοφορία από τα 58 μέλη του θεσμού “Car of The Year 2024”, προέκυψε πως το Renault Scenic στη νέα του SUV μορφή, με 329 βαθμούς πήρες την πρώτη θέση και τον τίτλο. Στη δεύτερη θέση κατέληξε η BMW Σειρά 5, που έδειξε να πηγαίνει πολύ καλά αποσπώντας υψηλές βαθμολογίες, μένοντας τελικά στους 308 βαθμούς.  Στην τρίτη θέση τερμάτισε τη διαδικασία της ψηφοφορίας με βάση της βαθμολογική συγκομιδή, το Peugeot 3008 με 197 βαθμούς, ενώ τέταρτο ήταν το Kia EV9 που πήρε 190 βαθμούς. Το ολοκαίνουργιο Volvo EX30 έφτασε έως την πέμπτη θέση αποσπώντας 168 βαθμούς, ενώ έκτο ήταν το BYD Seal με 131 βαθμούς, αφήνοντας πίσω του το Toyota C-HR με 127 βαθμούς. Φέτος, η εκδήλωση για την ανάδειξη του Ευρωπαϊκού “Αυτοκινήτου της Χρονιάς” και η ανακοίνωση του νικητή, έγινε και πάλι στη “φυσική έδρα” του θεσμού, στη Διεθνή Έκθεση Αυτοκινήτου της Γενεύης. Αξίζει να σημειωθεί πως ο νικητής προέκυψε από την ψηφοφορία 58 εκλεκτόρων, από 22 χώρες της Ευρώπης. H εκπροσώπηση της χώρας μας στο θεσμό, γίνεται από την αρχισυντάκτρια του ιστορικού περιοδικού “4 Τροχοί”, κα Ελένη Ξενάκη.
από: mad_max26-02-2024 15:45
Τέλη κυκλοφορίας: Πότε εκπνέει η προθεσμία – Πώς γίνεται η πληρωμή  Τρεις ημέρες απέμειναν για λήξη της διορίας που έχουν οι οδηγοί οχημάτων (μέχρι τις 29 Φεβρουαρίου) για να πληρώσουν τα τέλη κυκλοφορίας. Όσοι δεν τα έχουν πληρώσει ακόμη μπορούν να “κατεβάσουν” τα τέλη μέσα από την ιστοσελίδα της ΑΑΔΕ, χωρίς κωδικούς taxisnet, παρά μόνο με το ΑΦΜ και τον αριθμό κυκλοφορίας του οχήματος. Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση της ΑΑΔΕ, τα ειδοποιητήρια πληρωμής τελών κυκλοφορίας 2024 είναι διαθέσιμα από την εφαρμογή myCAR. Πώς γίνεται η πληρωμή Αναλυτικά, η εξόφληση των τελών κυκλοφορίας γίνεται ως εξής: Μέσω των μηχανημάτων αυτόματων συναλλαγών που βρίσκονται στις τράπεζες. Σε αυτή την περίπτωση θα σας ζητηθεί το QR Code, το εικονίδιο δηλαδή που βρίσκεται πάνω δεξιά στο ειδοποιητήριο. Μέσω web banking εφόσον έχετε πρόσβαση στη διαθέσιμη από την τράπεζά σας εφαρμογή. Σε αυτή την περίπτωση θα σας ζητηθεί ο κωδικός RF. Είναι ο 23ψήφιος αριθμός που βρίσκεται στο κέντρο του ειδοποιητηρίου αμέσως μετά τα γράμματα «RF». Στην πλησιέστερη τράπεζα ή σε κάποιο υποκατάστημα των ΕΛΤΑ, έχοντας εκτυπώσει εκ των προτέρων το ειδοποιητήριο. Εκτύπωση και με κωδικούς Taxisnet Θα πρέπει να έχετε τους κωδικούς του Taxisnet, το προσωπικό σας ΑΦΜ καθώς και τον αριθμό κυκλοφορίας του οχήματος. Στη συνέχεια μπαίνετε στην εφαρμογή MyCar της ΑΑΔΕ. Κατόπιν, πατάτε την επιλογή «ΕΙΣΟΔΟΣ ΣΤΗΝ ΕΦΑΡΜΟΓΗ». Έπειτα, εισάγετε τους κωδικούς του Taxisnet και μετά πατάτε ΣΥΝΔΕΣΗ. Μετά πατάτε «Τέλη Κυκλοφορίας Οχημάτων». Αμέσως μετά επιλέγετε «Ειδοποιητήρια Τελών Κυκλοφορίας Οχημάτων». Έπειτα, επιβεβαιώνετε ότι ο ΑΦΜ και το έτος (2024) που εμφανίζονται είναι τα σωστά και στη συνέχεια εισάγετε τον αριθμό κυκλοφορίας του οχήματος. Κατόπιν, πατάτε πάνω στο «Ειδοποιητήριο Τελών Κυκλοφορίας» προκειμένου να σώσετε το αρχείο στο κινητό ή σε κάποιον υπολογιστή, όπου στη συνέχεια μπορείτε να το εκτυπώσετε. Σημειώνεται πως στην περίπτωση που το όχημα κυκλοφορεί ή είναι σταθμευμένο σε δημόσιο χώρο και φέρει πινακίδες, ενώ βρίσκεται σε ψηφιακή ακινησία, επιβάλλεται πληρωμή των Τελών Κυκλοφορίας και το πρόστιμο εκπρόθεσμης πληρωμής τους, καθώς και διοικητικό πρόστιμο 10.000 ευρώ. Σε περίπτωση υποτροπής επιβάλλεται διοικητικό πρόστιμο 30.000 ευρώ και αφαιρείται το δίπλωμα οδήγησης του ιδιοκτήτη/κατόχου. Η ακινησία του οχήματος δηλώνεται στην αρμόδια Δ.Ο.Υ. στις εξής περιπτώσεις: Κλοπής ή υπεξαίρεσης του οχήματος. Κυκλοφορίας του οχήματος στο εξωτερικό. Μεταβίβασης του οχήματος η οποία δεν έχει ολοκληρωθεί. Κατάσχεσης του οχήματος από δημόσια αρχή με τα στοιχεία κυκλοφορίας αυτού. Αφαίρεσης των στοιχείων κυκλοφορίας του οχήματος από δημόσια αρχή. Παράδοσης στις εγκαταστάσεις της Εναλλακτικής Διαχείρισης Οχημάτων Ελλάδος (ΕΔΟΕ) με σκοπό την οριστική διαγραφή του με ανακύκλωση. Ολοσχερούς καταστροφής του οχήματος λόγω πυρκαγιάς ή άλλης αιτίας. Πλειστηριασμού του οχήματος. Αποξένωσης του ιδιοκτήτη ή κατόχου από το όχημα, όπως στην περίπτωση περισυλλογής του από το Δήμο ως εγκαταλελειμμένου. Κάθε άλλη περίπτωση όπου ο ιδιοκτήτης ή κάτοχος του οχήματος δεν έχει στην κατοχή του είτε το όχημα είτε τα στοιχεία κυκλοφορίας του (άδεια και πινακίδες).
από: mad_max26-02-2024 15:39
Πώς γίνεται να είσαι ένα από τα καλύτερα αριστερά μπακ που έβγαλε η Γερμανία και να εκτελείς το πιο κρίσιμο πέναλτι της ζωής σου, που έκρινε έναν τελικό Μουντιάλ, με το δεξί; Γίνεται αν είσαι ο Αντρέας Μπρέμε. "Ξέρω τον Άντι 20 χρόνια τώρα κι ακόμα δεν έχω καταλάβει αν είναι αριστεροπόδαρος ή δεξιοπόδαρος" είχε πει κάποτε ο Μπεκενμπάουερ. Ο ίδιος ο Μπρέμε έλεγε ότι το αριστερό του ήταν πιο δυνατό αλλά το δεξί του πιο τεχνικό. Γι'αυτό στο Μουντιάλ του 1986 τον είδαμε να εκτελεί με όλη του τη δύναμη με το αριστερό ένα πέναλτι στον προημιτελικό, την ώρα που ένα γήπεδο γεμάτο Μεξικανούς τον αποδοκίμαζε, ενώ στο Μουντιάλ του 1990 και στον ημιτελικό και στον τελικό σημάδεψε ψύχραιμα με ένα δεξί καλοζυγισμένο πλασέ τη γωνία. Η ιστορία έγραψε ότι είναι ο μόνος που έχει ευστοχήσει σε πέναλτι σε Παγκόσμιο Κύπελλο και με τα δυο πόδια. Όταν πάντως τον ρώτησαν γι'αυτή την επιλογή, η απάντηση του ήταν σχεδόν σοκαριστική: "Το 1986 με είχαν ρωτήσει το ίδιο πράγμα. Γιατί είχα επιλέξει να εκτελέσω το πέναλτι με το αριστερό παρ'ότι χρησιμοποιούσα πολύ συχνά το δεξί. Η απάντηση μου και τότε τώρα είναι η ίδια. Δεν το σκέφτηκα καθόλου. Δεν κατάλαβα τη διαφορά." El Sombrero θα τα λένε εκει ψηλά με τον φρανς
από: jimuscocus26-02-2024 15:14
Δεν υπάρχει: Οδηγός Tesla έβαλε… γεννήτρια για ρεύμα! Η αυτονομία των ηλεκτρικών είναι το μόνιμο άγχος των οδηγών τους, οι οποίοι ψάχνουν εναγωνίως λύσεις για να το ξεπεράσουν. Αυτός εδώ όμως κυριολεκτικά το… τερμάτισε! Η οδήγηση ενός ηλεκτρικού αυτοκινήτου είναι μια άσκηση υπομονής και καλά δοκιμασμένων νεύρων. Η αυτονομία και το ενδεχόμενο να μείνεις στη μέση του πουθενά θα αποτελούν για πολύ καιρό ακόμα κομμάτι της καθημερινότητας ενός ιδιοκτήτη ηλεκτρικού αυτοκινήτου. Ο μόνος τρόπος για να λυθεί αυτό το θέμα είναι ο σωστός προγραμματισμός της διαδρομής, έτσι ώστε να υπάρχουν παντού σταθεροί μεγάλοι φορτιστές. Όμως αυτό δεν εγγυάται πάντα ότι θα δώσει την λύση, καθώς ο φορτιστής που υπολογίζετε να σταματήσετε μπορεί να είναι χαλασμένος ή να μην μπορεί να συνδεθεί με το αυτοκίνητό σας. Χρειάζονται άλλες ιδέες που να δώσουν λύση σε αυτό το πρόβλημα. Λύσεις για τις οποίες πασχίζουν και ξοδεύουν δισεκατομμύρια οι εταιρίες, ερευνώντας νέες τεχνολογίες και ηλεκτρικά συστήματα. Όμως, δεν παύουν να υπάρχουν και κάποιοι οδηγοί που έχουν να δώσουν την δική τους εκδοχή στο άγχος της φόρτισης. Όπως αυτός ο συγκεκριμένος κάτοχος ενός Tesla, ο οποίος, όπως φαίνεται στις φωτογραφίες, έχει εγκαταστήσει μία αυτοσχέδια γεννήτρια ηλεκτρικού ρεύματος στο πίσω μέρος του οχήματος. Έτσι, έχει εξασφαλισμένο ένα ιδιότυπο range extender, όπου μέσα από την καύση βενζίνης θα μπορεί να φορτίσει το αυτοκίνητό του για μερικά χιλιόμετρα μέχρι τον Super Charger της Tesla. H πατέντα είναι ολίγον πρωτόγονη και εντελώς DIY, όμως η ουσία είναι ότι αποδίδει. Και σίγουρα βγάζει από τον οδηγό το άγχος της αυτονομίας. Το ότι έχει καταστρέψει το αυτοκίνητο, και όλη αυτή η -παράνομη- υπερκατασκευή μπορεί να δημιουργήσει πρόβλημα στον ίδιο και στους υπόλοιπους οδηγούς προφανώς και δεν τον απασχολεί. Αν τον απασχολούσε πάντως θα είχε μάλλον εξ αρχής αγοράσει ένα αυτοκίνητο με κανονικό κινητήρα και όχι ένα Tesla-Φρανκεστάιν. Άβυσσος η ψυχή του ανθρώπου…
από: mad_max26-02-2024 10:47

Social Links:
Κάντε μας like στο facebook   Ακολουθήστε μας στο twitter