(22-06-2026, 08:34 AM)Sniper Έγραψε: Ε όχι βρε. Αφού είχε ήδη σταματήσει για... καλοκαίρι!
Το Glamour δεν έκλεισε λόγω καλοκαιριού αλλά λόγω έλλειψη δουλειάς .

Ήρθαν οι άλλες που είχαν μάθει να κάνουν καθημερινά πολύωρα ραντεβού και δεν τους κάθισε καλά τα ένα δύο την μέρα.
Έκαναν μεταγραφές η βγήκαν ανεξάρτητες .
Ακούγεται το φθινόπωρο θα επανέρθει με καινούργιο ρόστερ και όχι με της παλιές γνωστές παρουσίες .