23-06-2026, 12:00 PM
Σχετικά νέος στο σπορ, γιατί ήμουν για καιρό αρνητικός, όπως με κάθε μόδα.
Ωστόσο, μετά από κάποιες επισκέψεις σε σωστά μαγαζιά έχω μάλλον αλλάξει άποψη.
Για πείτε την άποψή σας και αν έχετε να προτείνετε κανένα καλό μαγαζί.
Ωστόσο, μετά από κάποιες επισκέψεις σε σωστά μαγαζιά έχω μάλλον αλλάξει άποψη.
Για πείτε την άποψή σας και αν έχετε να προτείνετε κανένα καλό μαγαζί.





.png)


.jpg)


![820x150[1]](/forum/images/Banners/820x150[1].gif)
![820x150[1]](/forum/images/Banners/350X80[1].gif)






![300x90[1]](/forum/images/Banners/300x90[1].gif)


![160x160[1]](/forum/images/Banners/160x160[1].gif)


















