Sex Club
Γεια σου, Επισκέπτη! Εγγραφή


[-]
Κορυφαίος Δημοσιευτής
χωρίς avatar Συγχαρητήρια στον top δημοσιευτή μας για σημέρα! Συγχαρητήρια στον/στην Glamour Escorts, τον τρέχοντα κορυφαίο δημοσιευτή για την τελευταία ημέρα με 56 δημοσιεύσεις!

[-]
Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

[-]
Online Χρήστες
There are currently 315 online users. [Complete List]
» 6 Member(s) | 309 Guest(s)
AvatarAvatarAvatarAvatar
AvatarAvatar

[-]
Online προσωπικό
old admin's profile old admin
Administrator

[-]
Στατιστικά
» Μέλη: 2,158
» Τελευταίο μέλος: crc13n

» Θέματα φόρουμ: 1,954
» Δημοσιεύσεις φόρουμ: 162,599

Πλήρη Στατιστικά

Transparent

Ελληνες που διεπρεψαν στο εξωτερικο

#1
Αλέξανδρος Ισιγώνης: ο δημιουργός του θρυλικού Mini Cooper
 Η ζωή του Έλληνα δημιουργού των Μίνι Κούπερ
Η μικρασιατική καταστροφή, οι σπουδές στη Βρετανία και το πρώτο σχέδιο Μίνι...!


Μπορεί όλοι να ξέρουμε πως τα Μίνι Κούπερ είναι βρετανικά αυτοκίνητα, αλλά λίγοι γνωρίζουν πως ο δημιουργός τους ήταν Έλληνας.

Ο λόγος για τον βρετανό σχεδιαστής αυτοκινήτων, ελληνικής καταγωγής, Alec Issigonis.


Συγκεκριμένα, ο Αλέξανδρος Άρνολντ Ισιγώνης γεννήθηκε στη Σμύρνη της Μικράς Ασίας στις 18 Νοεμβρίου 1906. Ο πατέρα του Κωνσταντίνος ήταν μηχανικός με καταγωγή από την Πάρο και η μητέρα του Χίλντα Πρόκοπ ήταν Γερμανίδα, κόρη πλούσιου ζυθοποιού της Σμύρνης.

Το 1922 αποτέλεσε καμπή για τη ζωή του νεαρού Αλέξανδρου. Ο πατέρας του έφυγε από τη ζωή και στη συνέχεια ήλθε η Μικρασιατική Καταστροφή. Για καλή του τύχη, τον παρέλαβε ένα αγγλικό πολεμικό και δια μέσω Μάλτας βρέθηκε το 1923 με τη μητέρα του στο Λονδίνο, εκμεταλλευόμενος τη βρετανική υπηκοότητα του πατέρα του.

Με προτροπή της μητέρας του ξεκίνησε σπουδές μηχανικού στο Πολυτεχνείο του Μπάτερσι, αν και επιθυμούσε να σπουδάσει Καλές Τέχνες. Αντιμετώπισε πρόβλημα με τα μαθηματικά, καθώς απέτυχε τρεις φορές στις εξετάσεις, αλλά αρίστευσε στο σχέδιο. Αργότερα, συνήθιζε να λέει ότι «τα μαθηματικά είναι εχθρός κάθε δημιουργικού μυαλού». Συνέχισε και ολοκλήρωσε τις σπουδές του στο Πανεπιστήμιο του Λονδίνου.
Η μικρασιατική καταστροφή και η ζωή στη Βρετανία

Μετά την αποφοίτησή του κι έπειτα από μια περίοδο ξενοιασιάς αρχίζει την επαγγελματική του διαδρομή στην ακμαία εκείνη την περίοδο αυτοκινητοβιομηχανία της Μεγάλης Βρετανίας. Δουλεύει αρχικά για τη Humber και στη συνέχεια για τη Morris Motor Company στο τμήμα των αναρτήσεων. Στη διάρκεια του Β’ Παγκοσμίου Πολέμου, η εταιρεία του αναλαμβάνει διάφορα συμβόλαια για τον Βρετανικό Στρατό και ο Ισσιγόνης παίζει πρωταγωνιστικό ρόλο στην κατασκευή ενός ελαφρού αναγνωριστικού οχήματος, αποφεύγοντας τη στράτευση και τον πόλεμο.

Μετά τον πόλεμο επανέρχεται στη σχεδίαση αυτοκινήτων και το 1948 παρουσιάζει το «Μοσκίτο», που ως Morris Minor θα κάνει μεγάλη καριέρα, καθώς θα παράγεται έως το 1971. Ήταν ένα αυτοκίνητο κομμένο και ραμμένο για την ανερχόμενη τότε εργατική τάξη, που συνδύαζε τη χαμηλή τιμή με τις ανέσεις ενός ακριβού αυτοκινήτου.

Το 1952, η Morris Motor Company θα συγχωνευθεί με την Austin Motor Company και θα δημιουργηθεί ο κολοσσός της British Motor Corpotation (BMC). Ο Ισιγώνης θα αποχωρήσει από την εταιρεία και θα μετακομίσει στην Alvis Car, που παράγει αυτοκίνητα πολυτελείας.

Το 1955 επιστρέφει στην ΒMC για τη μεγάλη στιγμή στην καριέρα του. Η κρίση στο Σουέζ το 1956 προκαλεί άνοδο των τιμών του πετρελαίου και η ανάγκη για ένα μικρό και φθηνό τετραθέσιο αυτοκίνητο είναι απαραίτητη όσο ποτέ. Στρώνεται στη δουλειά και τον Αύγουστο του 1959 παρουσιάζει το Morris Mini Minor ή Mini Cooper, όπως είναι γνωστό στην Ελλάδα, ένα αυτοκίνητο σπαρτιάτικης λογικής, χωρίς ραδιόφωνο και αξεσουάρ, καθότι o δημιουργός του πίστευε ότι αποσπούν την προσοχή του οδηγού.
Μίνι… το παγκόμσιο μπεστ σέλερ

Πολύ γρήγορα το «Μίνι» θα γίνει παγκόσμιο μπεστ σέλερ, με πωλήσεις 5,3 εκατομμυρίων τεμαχίων, χαρίζοντας στον Ισιγώνης μια θέση στο Πάνθεον των σχεδιαστών του 20ου αιώνα. Το «Μίνι», σύμβολο της νεανικής ανεξαρτησίας, κυκλοφορεί ως το 2000 με βελτιώσεις και παραλλαγές και έκτοτε ως «New Mini» από την BMW. To 1961, o Ισιγώνης από τη θέση του τεχνικού διευθυντή της BMC παρουσιάζει το νέο του δημιούργημα, το Morris 1100 ή Austin 1100, που σημείωσε και αυτό εμπορική επιτυχία.

Ο «Έλληνας Θεός», όπως ήταν το παρατσούκλι του, χρίστηκε σερ από τη βασίλισσα Ελισάβετ το 1969 και δύο χρόνια αργότερα συνταξιοδοτήθηκε. Έφυγε από τη ζωή στις 2 Οκτωβρίου 1988.

[Εικόνα: minicooper.jpg?itok=RiWr85qi]
Δεν έχετε ιδέα τι μπορώ να κάνω στο κρεβάτι. Για παράδειγμα, μπορώ να φάω ένα ολόκληρο σακουλάκι πατατάκια χωρίς να ρίξω ούτε ένα ψίχουλο.
Απάντηση
Glamour Escorts Athens
#2
[Εικόνα: %CF%83%CF%89%CF%84%CE%AE%CF%81%CE%B7%CF%...%CF%82.jpg]
Απάντηση
Glamour Escorts Athens
#3
Ωραίο θέμα  goodpost
Απάντηση
Glamour Escorts Athens
#4
Απάντηση
Glamour Escorts Athens
#5
Ωραίες αναρτήσεις. Ούτε που τους ήξερα αυτούς. Μπράβο...   goodpost
Απάντηση
Glamour Escorts Athens
#6
Απάντηση
Glamour Escorts Athens
#7
ο ιδρυτης της Blackburry

Μάικ Λαζαρίδης

[Εικόνα: 1024px-Mike_Lazaridis.jpg]
Απάντηση
Glamour Escorts Athens
#8

Απάντηση
Glamour Escorts Athens
#9
Απάντηση
Glamour Escorts Athens


Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 1 Επισκέπτης (ες)
[-]
Διαφημίσεις
Glamour Escorts Athens
Golden Diamond Escort
Call Girls Athens
Adult CLub
Escort Greek
Greece Vip Escorts
Athens Gfe
Your Angels
Athens Escorts
Greek Girls Escorts
Top Escorts Club
Sweet Escape
Golden Queens
Caissa
Queen of North
Sugarbabes TV
Katoxores
Morfeu
Glamour Escort Athens
Athens Escorts Call Girls
En Ergo
Periland
Learn Dutch
Top Escorts Club
Hot News
Hot Portal

Transparent

Forum Tasks