Αυτές είναι οι 4 ιταλικές μοτοσικλέτες και μία συλλεκτική Vespa που μας αρέσουν
Οι ιταλικές κατασκευές σε δύο τροχούς έχουν την ιστορία με το μέρος τους και πολλά τρόπαια αγώνων στο παλμαρέ τους. Στο σύγχρονο ντεφιλέ τους έχουν να προτάξουν μοντέλα με κομψότητα και τεχνολογία που βασίζονται εν πολλοίς και στο διαχρονικό πάθος των Ιταλών για οτιδήποτε κινείται σε τροχούς.
Οι Ιταλοί έχουν ισχυρή βιομηχανία, πάθος για την αυτοκίνηση και σχεδιάζουν υπέροχα. Ο άλλοτε κραταιός κλάδος κατασκευής μοτοσυκλετών με ρίζες ενός αιώνα και έχοντας στις τάξεις της ένα από τα πιο εμβληματικά δίτροχα όλων των εποχών, τη
Vespa, έχει επανακάμψει τα τελευταία 30 χρόνια κυρίως διαμέσου ιστορικών εταιρειών όπως οι:
Moto Guzzi,
Ducati,
Aprilia και
MV Agusta.
Η πρώτη είναι και παλαιότερη με μια γκάμα που έχει χτιστεί πάνω στον εγκάρσια τοποθετημένο V2 – σήμα κατατεθέν της Moto Guzzi. Η Ducati διαθέτει την πιο εκτενή γκάμα μοντέλων που βασίζεται σε τεχνολογικά χαρακτηριστικά από το πάνω ράφι – λόγω MotoGP – και με φίνα αισθητική.
Η Aprilia με ένα αξιοσέβαστο backround στις πίστες και με ευφάνταστες κατασκευές κυρίως στις σπορ μοτοσυκλέτες αλλά και η MV Agusta, με την ένδοξη ιστορία που σήμερα ακμάζει υπό την σκέπη του ομίλου Pierer Mobility AG που έχει επίσης τις: KTM, GASGAS και Husqvarna.
Μια MV Agusta όπου το τελευταίο διάστημα χτίζει επιμελώς μια γκάμα σε εμπορικές κατηγορίες στη βάση της ποιότητας κατασκευής και της τεχνολογίας που διαθέτει. Όλες εταιρείες με μακρόχρονη παράδοση στην κατασκευή μοτοσυκλετών και αναγεννημένες από τις στάχτες τους.
Aprilia RS 457 με αγωνιστικό dna
Έχει την κοψιά της μεγαλύτερης RS 660 της πιο δημοφιλούς σπορ μοτοσυκλέτας στην Ευρώπη αλλά και την διαχρονική φινέτσα της Aprilia. Η μικρή της σειράς Aprilia RS έχει το αγωνιστικό dna των μεγαλύτερων αδελφών της και βασίζεται σε έναν δικύλινδρο κινητήρα με απόδοση εκεί στα όρια των 48 ίππων που την καθιστά προσβάσιμη να οδηγηθεί από αναβάτες με δίπλωμα A2.
Είναι ελαφριά με αλουμινένιο πλαίσιο και ρυθμιζόμενες αναρτήσεις παρέα με γκάζι Ride by Wire, 3 προγράμματα οδήγησης και traction control με ρυθμίσεις και με δυνατότητα απενεργοποίησης. Στα έξτρα διατίθεται και ηλεκτρονικό κιβώτιο quickshift. Η νέα Aprilia RS 457 είναι ότι πιο κοντά υπάρχει σε αγωνιστική κατασκευή που εξυπηρετεί ανάγκες καθημερινής χρήσης, στα μικρά supersport.
Η διαβολική Ducati Diavel V4
Διαχρονικά ένα από τα πιο χαρακτηριστικά μοντέλα της Ducati, με παρουσία στις διεθνείς αγορές από το 2010,
επανέρχεται στο προσκήνιο διαμέσου της νέας έκδοσης Diavel V4. Μια κατασκευή που θαρρείς πως ξέφυγε από το δοκιμαστικό σωλήνα για να γεμίσει με την πληθωρική του παρουσία, δρόμους... διαβολικά φτιαγμένους.
H ισχυρότερη Diavel όλων των εποχών συνδυάζει την μυώδη όσο και φινετσάτη υπόστασή της με έναν σύγχρονο
V4 κινητήρα Granturismo των 1.158 κ.εκ. που διαθέτει τεχνολογία απενεργοποίησης των δύο κυλίνδρων σε συνθήκες χαμηλού φορτίου.
Παρά το πληθωρικό της εμφάνισης και το τεράστιο πίσω τροχό διαστάσεων 245/45, η Diavel V4 προκύπτει αρκετά ευκίνητη χωρίς επίσης να υπερβαίνει τα εσκαμμένα σε ότι αφορά στο απόβαρο. Πρόκειται ίσως για το απόλυτο Muscle Bike της σημερινής γενιάς ενισχυμένη με την δύναμη ενός
κινητήρα 168 ίππων.
Η επετειακή Moto Guzzi V7 Stone Ten
Πριν από δέκα χρόνια δημιουργήθηκε η κοινότητα ιδιοκτητών και φίλων της Moto Guzzi με την ονομασία The Clan η οποία σήμερα αριθμεί περισσότερα από 50.000 μέλη. Η εταιρεία από το Mandello, επ' ευκαιρία του εορτασμού, δημιούργησε μια ειδική έκδοση της εμβληματικής Moto Guzzi V7 με την συνοδευτική ονομασία Stone Ten.
Μεταξύ των ιδιαιτεροτήτων θα βρείτε τα κόκκινα ελατήρια των αμορτισέρ μαζί με τις κόκκινες ραφές της σέλας, το ρεζερβουάρ με τα αγωνιστικά γραφικά, τους καθρέπτες "bar end", τα καλύμματα των κυλιδροκεφαλών σε χρώμα γραφίτι αλλά και το τελικό της εξάτμισης Arrow που κάνει ακόμα πιο μυώδη το δημοφιλές roadster μοντέλο της Moto Guzzi.
Εκεί βρίσκεται και ο γνώριμος V2 κινητήρας της εταιρείας που παραδοσιακά είναι τοποθετημένος κατά τον εγκάρσιο άξονα με μοναδικό ηχόχρωμα αλλά και εύρος λειτουργίας.
Η MV Agusta LXP Edi Orioli σε περιπέτειες
Η MV Agusta είναι η Ferrari σε δύο τροχούς. Με ιταλικές ρίζες, σπορ δημιουργίες, προωθημένη τεχνολογία και υπερβατικές τιμές.
Η MV Agusta με τα 37 παγκόσμια πρωταθλήματα και με εμβληματικούς αναβάτες αγώνων εισάγεται πλέον και στην ελληνική αγορά. Η σειρά μοντέλων LXP είναι της κλάσεως των μεγάλων enduro τουρισμού που τα καταφέρνουν εξίσου καλά στο χώμα και στην άσφαλτο.
Η έκδοση LXP Edi Orioli που φέρει το όνομα ενός από τους πιο επιδραστικούς οδηγούς ράλι στους δύο τροχούς, με 4 νίκες σε ράλι Ντακάρ και μια νίκη σε ράλι Φαραώ, είναι ότι πιο κοντά στην περιπέτεια έχει να προσφέρει η MV Agusta στο ένθερμο κοινό της.
Με έναν
ροπάτο 3κύλινδρο κινητήρα στα 931 κ.εκ. απόδοσης 124 ίππων που ζυγίζει μόλις 57 κιλά, μεγάλους ακτινωτούς τροχούς, τελικό από τιτάνιο της Termignoni και απόβαρο μόλις 220 κιλών. Η LXP Edi Orioli είναι ένα on-off χάρμα εργονομίας, αεροδυναμικής, εξοπλισμού αλλά και οφθαλμών.
Vespa 946 Dragon για τη χρονιά του δράκου
Πάνω της βρέθηκαν ηθοποιοί, τραγουδιστές, πολιτικοί ενώ η φήμη της ως πρωταγωνίστρια σε ιταλικές ταινίες της δεκαετίας του 1950 και 1960 την καθιέρωσε στις συνειδήσεις των αγοραστών. Η Vespa συμβολίζει από καταβολής της -το 1946- το ελεύθερο πνεύμα στις αστικές μετακινήσεις με μπόλικη δόση από ιταλικό life style.
Μπήκαμε εφέτος στη χρονιά του δράκου και με την ευκαιρία του νέου σεληνιακού έτους το πιο εμβληματικό scooter της Ευρώπης απέκτησε ένα ιδιαίτερο grafiti ενός σμαραγδένιου πράσινου δράκου πάνω στο
σώμα μια χειροποίητης χρυσής Vespa 946 που θα παραχθεί σε μόλις 1.888 αντίτυπα.
Η επετειακή Vespa 946 Dragon εφοδιάζεται με μονοκύλινδρο αερόψυκτο τετράχρονο κινητήρα στα 125 ή155 κ.εκ. με 3 βαλβίδες και ηλεκτρονικό ψεκασμό. Οι τροχοί είναι 12 ιντσών, με δισκόφρενα και δικάναλο ABS με σύστημα ASR ενώ το ρεζερβουάρ είναι 8 λίτρων.