Εγγραφή: Nov 2025
Φήμη: 4767
(18-06-2026, 08:30 AM)mad_max Έγραψε: Θα συμφωνήσω.. Ευτυχώς κάνουμε κάνα πούρο σε μεγάλες στιγμές.. 
Μια στο τόσο δεν είναι κακό.
"Ακόμη και ο κακός καφές είναι καλύτερος από κανέναν καφέ!"
Εγγραφή: Jun 2026
Φήμη: 446
Ξέρουν τι λένε οι Αμερικανοί.
Εγγραφή: Mar 2020
Φήμη: 26139
Άμα έχεις θέληση όλα γίνονται
Εγγραφή: Feb 2024
Φήμη: 88
Με μεγάλη δυσκολία θα πω ναι. Υπήρξα καπνιστής αλλά δεν είμαι πλέον.
Εγγραφή: Jul 2024
Φήμη: 9541
προσπαθώ να το κόψω ... αλλά τις περισσότερες φορές , μόνο το μειώνω ...εντελώς ,δύσκολα