1 ώρα πριν
(3 ώρες πριν)Pe27' Έγραψε: τα καλυτερα ερχονται.... καντε λευκανση κωλοτρυπιδων....
Χαχαχα! Δε μαθαίνετε με τίποτα. Κόψτε λίγο την αλαζονεία και κρατήστε χαμηλούς τους τόνους…
Υ.Γ. BTW τον δικό σου τον σιχαίνομαι, όχι για τα οπαδικά ότι και καλά μοιράζει πόνο και αντίστοιχες καζούρες, αλλά γιατί έχει γαμήσει το άθλημα στην τοξικότητα.
Υ.Γ.2 στο βίντεο λέει απίστευτες παπάντζες και κάνει λεονταρισμούς του κώλου.





.png)


.jpg)


![820x150[1]](/forum/images/Banners/820x150[1].gif)
![820x150[1]](/forum/images/Banners/350X80[1].gif)










![160x160[1]](/forum/images/Banners/160x160[1].gif)


















