(Χθες, 09:03 PM)gpd Έγραψε: για πες
(Χθες, 07:43 PM)G.Gentleman Έγραψε: Δεν έχω πάει ποτέ. Πως ήταν και πως πέρασες;
σαν πολύ ωραια.. με πολυ πράσινο , οπου ενα παρκο της ειναι το μεγαλυτερο στην κεντρικη και νοτια ευρωπη. ειχα παει σαββατο με τριτη...σαββατο βραδυ ειχε φουλ κοσμο παντου..κυριακη ολα νεκρα και ο κοσμος πηγαινε μονο στα εμπορικα και παρκα , επισης δευτερα βραδυ 1-2 μαγαζια να ειχαν κοσμο...η τουριστικη τους σεζον ειναι τα Χριστούγεννα απο οτι μάθαμε, επισης δεν ξερω με πιο ζεστο καιρο πως θα ηταν