Sex Club
Γεια σου, Επισκέπτη! Εγγραφή


Βίζιτες Αθήνα
[-]
Κορυφαίος Δημοσιευτής
χωρίς avatar Συγχαρητήρια στον top δημοσιευτή μας για σημέρα! Συγχαρητήρια στον/στην clonarius, τον τρέχοντα κορυφαίο δημοσιευτή για την τελευταία ημέρα με 50 δημοσιεύσεις!

[-]
Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

[-]
Online Χρήστες
There are currently 135 online users. [Complete List]
» 7 Member(s) | 128 Guest(s)
AvatarAvatarAvatarAvatar
AvatarAvatarAvatar

[-]
Online προσωπικό
old admin's profile old admin
Administrator
sexycluby's profile sexycluby
Administrator

[-]
Στατιστικά
» Μέλη: 2,111
» Τελευταίο μέλος: LucilleAftet

» Θέματα φόρουμ: 1,932
» Δημοσιεύσεις φόρουμ: 153,790

Πλήρη Στατιστικά

Νέα απ το χώρο Auto/Moto
#41
Έκθεση-σοκ: Τα αυτοκίνητα στην Ευρώπη εκπέμπουν ίδια ποσότητα CO2 όπως πριν από 12 χρόνια

Το Ευρωπαϊκό Ελεγκτικό Συνέδριο ξεκαθαρίζει ότι οι πραγματικές εκπομπές από τα αυτοκίνητα δεν έχουν μειωθεί και αμφισβητεί τις μετρήσεις.

Πριν από λίγες μέρες, το Ευρωπαϊκό Ελεγκτικό Συνέδριο έθεσε βασικά ερωτήματα για τον τρόπο μέτρησης των εκπομπών CO2 στα αυτοκίνητα, αμφισβητώντας την αξιοπιστία τους - και κατ’ επέκταση την αποτελεσματικότητα της μείωσης των εκπομπών ρύπων στην Ευρωπαϊκή Ένωση. 

[Εικόνα: car-with-smoke-coming-out-back-it_77761_...e15016.jpg]

Πλέον, στην έκθεση που δημοσίευσε, υποστηρίζει ότι έτσι όπως μετριούνται, οι εκπομπές CO2 δεν αντανακλούν πάντα την πραγματικότητα και ότι οι πραγματικοί ρύποι από τα συμβατικά αυτοκίνητα στην ΕΕ δεν έχουν μειωθεί σε σχέση με πριν από 12 χρόνια. Εκτιμά ότι τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα θα είναι το βασικό «όπλο» σε μια πιο «πράσινη» κατεύθυνση, ωστόσο επισημαίνει ότι οι πωλήσεις τους δεν αυξάνονται «με το ρυθμό που πρέπει».
Σύμφωνα με έκθεση που δημοσίευσε το απόγευμα της Τετάρτης (24/1) το Ευρωπαϊκό Ελεγκτικό Συνέδριο (ΕΕΣ), οι τιμές-στόχος της ΕΕ για μείωση των εκπομπών CO2 από τα καινούργια επιβατικά αυτοκίνητα δεν είναι εφικτές εφόσον δεν πληρούνται σημαντικά προαπαιτούμενα. Παρά τις υψηλές φιλοδοξίες και τις αυστηρές απαιτήσεις, στην πλειονότητά τους τα επιβατικά αυτοκίνητα που κυκλοφορούν στην ΕΕ εξακολουθούν να εκπέμπουν την ίδια ποσότητα CO2 όπως πριν από 12 χρόνια. Τα ηλεκτρικά οχήματα μπορούν να βοηθήσουν την ΕΕ να προσεγγίσει τον στόχο για έναν στόλο αυτοκινήτων μηδενικών εκπομπών. Σε κάθε περίπτωση, το ΕΕΣ προειδοποιεί ότι οι προσπάθειες προς την κατεύθυνση αυτή πρέπει να εντατικοποιηθούν.

Ο «κανονισμός για τις εκπομπές CO2 από τα αυτοκίνητα» ορίζει, από το 2010, τιμή-στόχο για το σύνολο του στόλου οχημάτων της ΕΕ, ο οποίος αφορά τις μέσες εκπομπές CO2 από τα πρωτοταξινομούμενα αυτοκίνητα. Επιπλέον, κάθε κατασκευαστής - ο οποίος πρέπει να δηλώνει στο πιστοποιητικό συμμόρφωσης τις εκπομπές CO2 ενός οχήματος - οφείλει να καταβάλει τίμημα υπέρβασης εκπομπών σε περίπτωση μη επίτευξης των τιμών-στόχου ειδικών εκπομπών. Οι φιλοδοξίες αυξήθηκαν με την πάροδο του χρόνου, με το στόχο περί μηδενικών εκπομπών για το 2035 να διαφαίνεται στον ορίζοντα.

«Η πράσινη επανάσταση της ΕΕ θα μπορέσει να υλοποιηθεί υπό την προϋπόθεση και μόνο ότι θα μειωθούν κατά πολύ τα ρυπογόνα οχήματα· η πρόκληση ωστόσο είναι τεράστια», δήλωσε ο Pietro Russo, Μέλος του ΕΕΣ και αρμόδιος για τον έλεγχο. «Η πραγματική και χειροπιαστή μείωση των εκπομπών CO2 από τα αυτοκίνητα δεν πρόκειται να επιτευχθεί όσο κυριαρχούν οι κινητήρες εσωτερικής καύσης. Ταυτόχρονα, ο εξηλεκτρισμός του στόλου αυτοκινήτων της ΕΕ αποτελεί μεγαλεπήβολο εγχείρημα».

Τη δεκαετία του 2010, οι κατασκευαστές αυτοκινήτων, εκμεταλλευόμενοι κενά που υπήρχαν στις απαιτήσεις των δοκιμών, κατέγραφαν μειωμένες εκπομπές στο εργαστήριο. Η απόκλιση από τις πραγματικές εκπομπές, δηλαδή τις εκπομπές σε πραγματικές συνθήκες οδήγησης, ήταν τεράστια. Ως εκ τούτου, και σε συνέχεια του σκανδάλου «ντίζελγκεϊτ», τον Σεπτέμβριο του 2017 κατέστη υποχρεωτικός ένας νέος κύκλος εργαστηριακών δοκιμών που αντικατόπτριζαν καλύτερα τις πραγματικές συνθήκες οδήγησης. Μειώθηκε έτσι αισθητά η απόκλιση μεταξύ των εκπομπών υπό εργαστηριακές συνθήκες και εκείνων υπό πραγματικές συνθήκες οδήγησης (χωρίς όμως να εξαλειφθεί).

Το ΕΕΣ επισημαίνει ότι οι πραγματικές εκπομπές από τα συμβατικά αυτοκίνητα - τα οποία εξακολουθούν να αντιπροσωπεύουν σχεδόν τα τρία τέταρτα των νέων ταξινομήσεων οχημάτων - παραμένουν αμείωτες. Την τελευταία δεκαετία, οι εκπομπές παρέμειναν σταθερές όσον αφορά τα ντιζελοκίνητα αυτοκίνητα, ενώ για τα βενζινοκίνητα σημειώθηκε οριακή μείωση (-4,6 %). Την τεχνολογική πρόοδο από την άποψη της αποδοτικότητας του κινητήρα υπερκεράζουν η αυξημένη μάζα των οχημάτων (περίπου 10% κατά μέσο όρο) και οι ισχυρότεροι κινητήρες (25% κατά μέσο όρο).

Αυτό ισχύει και για τα υβριδικά αυτοκίνητα, των οποίων οι πραγματικές εκπομπές CO2 τείνουν να υπερβαίνουν κατά πολύ εκείνες που καταγράφονται στο εργαστήριο. Σε μια προσπάθεια να αποτυπωθεί καλύτερα η τρέχουσα κατάσταση, πρόκειται να αναπροσαρμοστεί η αναλογία της χρήσης ηλεκτρικών κινητήρων και κινητήρων εσωτερικής καύσης, αλλά όχι πριν από το 2025. Μέχρι τότε, τα υβριδικά οχήματα με ρευματολήπτη θα εξακολουθήσουν να αντιμετωπίζονται ως οχήματα χαμηλών εκπομπών, κάτι που ευνοεί τους κατασκευαστές αυτοκινήτων. Επίσης, μέχρι τότε οι κατασκευαστές αυτοκινήτων θα συνεχίσουν να επωφελούνται από ορισμένες διατάξεις του κανονισμού σχετικά με τις εκπομπές CO2, που τους επέτρεψαν, για το 2020 και μόνο, να εξοικονομήσουν σχεδόν 13 δισεκατομμύρια ευρώ σε τιμήματα υπέρβασης εκπομπών.

Σύμφωνα με το ΕΕΣ, η μείωση των κατά μέσο όρο εκπομπών CO2 σε πραγματικές συνθήκες οδήγησης που σημειώθηκε τα τελευταία χρόνια οφείλεται αποκλειστικά στα ηλεκτρικά οχήματα (των οποίων οι νέες ταξινομήσεις εκτοξεύτηκαν, από 1 στα 100 αυτοκίνητα το 2018 σε σχεδόν 1 στα 7 αυτοκίνητα το 2022). Ωστόσο, ο δρόμος είναι στρωμένος με εμπόδια, καθώς η ΕΕ αντιμετωπίζει σημαντικές δυσκολίες που δεν της επιτρέπουν να εντείνει τους ρυθμούς διάδοσης των ηλεκτρικών οχημάτων.

Το πρώτο εμπόδιο που πρέπει να ξεπεραστεί είναι η πρόσβαση σε πρώτες ύλες για την κατασκευή επαρκούς αριθμού μπαταριών, όπως επισημάνθηκε σε πρόσφατη έκθεση του ΕΕΣ. Επίσης, το ΕΕΣ έχει ήδη εκφράσει στο παρελθόν την ανησυχία του σχετικά με την ανεπάρκεια των υποδομών φόρτισης: το 70% του συνόλου των φορτιστών μπαταριών αυτοκινήτων στην ΕΕ συγκεντρώνεται σε τρεις μόλις χώρες (Κάτω Χώρες, Γαλλία και Γερμανία). Τέλος, ένας καθοριστικός παράγοντας είναι η οικονομική δυνατότητα απόκτησης ενός ηλεκτρικού οχήματος: δεδομένου του υψηλότερου αρχικού κόστους των οχημάτων αυτών, οι καταναλωτές ενδέχεται να προτιμήσουν να διατηρήσουν τα παλιά ρυπογόνα οχήματά τους για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα.

Γενικές πληροφορίες

Αν και η ΕΕ έχει κατορθώσει να μειώσει τις εκπομπές αερίων θερμοκηπίου σε πολλούς τομείς την τελευταία τριακονταετία, το CO2 από τον τομέα των μεταφορών συνέχισε να αυξάνεται. Το 2021, αυτό αντιστοιχούσε στο 23% των συνολικών εκπομπών αερίων θερμοκηπίου στην ΕΕ, με πάνω από το μισό του αριθμού αυτού να προέρχεται από επιβατικά αυτοκίνητα. Οι κατασκευαστές μπορούν να μειώσουν τις εκπομπές CO2 παράγοντας αυτοκίνητα που καταναλώνουν λιγότερα καύσιμα (π.χ. ντίζελ ή βενζίνη), παράγοντας οχήματα μηδενικών εκπομπών (π.χ. ηλεκτρικά αυτοκίνητα), ή συνδυάζοντας αμφότερες τις τεχνολογίες (με τη μορφή υβριδικών οχημάτων με ρευματολήπτη).

Ο κανονισμός σχετικά με τα πρότυπα επιδόσεων για τις εκπομπές CO2 από τα καινούργια επιβατικά αυτοκίνητα αποτελεί τη βασική νομοθετική πράξη της ΕΕ που αποσκοπεί στη μείωση των συγκεκριμένων εκπομπών από τα καινούργια αυτοκίνητα. Εγκριθείς το 2009, υπέστη σημαντικές τροποποιήσεις το 2019. Για τους σκοπούς του κανονισμού αυτού, οι εκπομπές CO2 από ένα μεμονωμένο αυτοκίνητο βασίζονται σε μετρήσεις υπό τυποποιημένες εργαστηριακές συνθήκες, σε αντίθεση με τις εκπομπές που μετρούνται σε πραγματικές συνθήκες οδήγησης.
Απάντηση
Glamour Escorts Athens
#42
Το νέο Ford Ranger Raptor σε περιμένει να “γνωριστείτε” στο Golden Hall

[Εικόνα: ford_ranger_raptor_01.jpg]

Το Ford Ranger Raptor είναι έτοιμο να κλέψει τα φώτα της δημοσιότητας με την επιβλητική του παρουσία στο πολυτελές και ανανεωμένο stage της Ford στο εμπορικό κέντρο «Golden Hall» στο Μαρούσι.
Oι επισκέπτες, εκτός από την μοναδική ευκαιρία να δουν από κοντά το κορυφαίο σε απόδοση pick-up μοντέλο της ελληνικής αγοράς που υπογράφει η Ford Performance, στο λαμπερό και πάντοτε φιλόξενο stage της Ford που βρίσκεται στο ισόγειο του γνωστού εμπορικού κέντρου, θα έχουν επίσης τη δυνατότητα να ενημερωθούν για τις απαράμιλλες τεχνολογίες και δυνατότητες κίνησης του νέου Ranger Raptor.

Για το λόγο αυτό, το ειδικά εκπαιδευμένο προσωπικό της εταιρείας θα βρίσκεται εκεί καθημερινά από τις 10:00-21:00 προκειμένου να δώσει απαντήσεις σε κάθε ερώτημα και να λύσει κάθε σας απορία. Η επιβλητική εξωτερική σχεδίαση με τονισμένα φτερά, χαρακτηριστικό ντιζάιν σχήματος C στα εμπρός φωτιστικά σώματα και εντυπωσιακές ζάντες αλουμινίου 17 ιντσών που συνδυάζονται με all‑terrain ελαστικά υψηλών επιδόσεων σε διάσταση 285/70.
Κάτω από το εντυπωσιακό εμπρός καπό, βρίσκεται ο προηγμένος κινητήρας βενζίνης 3,0 λίτρων EcoBoost V6 που βελτιστοποιήθηκε από την Ford Performance για να αποδίδει μέγιστη ισχύ 292 PS και ροπή 491 Nm. Σε συνδυασμό με ένα αγωνιστικής προέλευσης σύστημα anti-lag, επιτρέπει τη στιγμιαία και on-demand αύξηση της ισχύος.

[Εικόνα: ford_ranger_raptor_06.jpg]

Για την εκμετάλλευσή της, το Raptor διαθέτει αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων 10-σχέσεων με paddles για ακόμα καλύτερες επιδόσεις και ευκολία στην οδήγηση σε όλες τις επιφάνειες. Ο οδηγός μπορεί να επιλέξει τον ήχο κινητήρα που προτιμά πιέζοντας ένα μπουτόν στο τιμόνι ή επιλέγοντας ένα drive mode που χρησιμοποιεί μία από τις ρυθμίσεις Quiet, Normal, Sport και Βaja.
Είναι ένα γνήσιο εκτός δρόμου όχημα υψηλών επιδόσεων, όπως είναι το νέο Ranger Raptor, χρειάζεται και τον ανάλογο συνδυασμό αναρτήσεων - γι’ αυτό οι μηχανικοί της Ford επανασχεδίασαν πλήρως την όλη διάταξη, η οποία εξοπλίζεται με την επόμενη γενιά των αμορτισέρ FOX 2.5” Live Valve Internal Bypass για απόσβεση που προσαρμόζεται στη διαδρομή του αμορτισέρ.

[Εικόνα: ford_ranger_raptor_03.jpg]

Το σύστημα της μόνιμης τετρακίνησης είναι προηγμένο, με νέο ηλεκτρονικά ελεγχόμενο on-demand κιβώτιο μεταφοράς δύο σχέσεων (αργό/γρήγορο), σε συνδυασμό με εμπρός και πίσω μπλοκέ διαφορικά. Στη διάθεσή του, ο οδηγός έχει και 7 επιλέξιμα προφίλ οδήγησης, στα οποία περιλαμβάνεται το πρόγραμμα Baja, το οποίο είναι προσανατολισμένο για off-road διαδρομές.

Με απόσταση από το έδαφος 272 χιλιοστά και γωνίες προσέγγισης 32ο, αναχώρησης 24-27ο και υπέρβασης ράμπας 24ο, το Ranger Raptor είναι πρακτικά ασταμάτητο στην εκτός δρόμου κίνηση. Με την τελευταία λέξη της ψηφιακής τεχνολογίας στην high-tech καμπίνα, στην οποία δεσπόζει μία πλήρως ψηφιακή οθόνη 12,4” και μία κεντρική οθόνη αφής 12” για την υποστήριξη των συστημάτων συνδεσιμότητας και ψυχαγωγίας SYNC 4Α της Ford, ο πλούσιος στάνταρ εξοπλισμός και τα κορυφαία συστήματα ασφάλειας και υποβοήθησης οδηγού, είναι εκεί για να τονίζουν την εξοπλιστική “υπεροπλία” του μοντέλου της Ford.
Απάντηση
Glamour Escorts Athens
#43
Τίτλοι τέλους για την “FIAT AUTO HELLAS (ΦΙΑΤ)”

[Εικόνα: alfa_romeo_-_fiat-_jeep_-_lancia.jpg?w=1000&ssl=1]

Τίτλοι τέλους και τυπικά, για μια από τις σημαντικότερες θυγατρικές εταιρείες του κλάδου του αυτοκινήτου την τελευταία 34ετία στην Ελλάδα, την άλλοτε γνωστή ως “FIAT AUTO HELLAS (ΦΙΑΤ)”

Μέσα στο Δεκέμβριο του 2023, ξηλώθηκαν οι πινακίδες των μαρκών που αντιπροσώπευε η εταιρεία, πέταξαν (ανακύκλωση) προωθητικό υλικό παλιών μοντέλων, άδειασαν τα γραφεία των υπαλλήλων/στελεχών από τις εγκαταστάσεις που νοίκιασε (από τον Κοντέλλη) στην Λ. Βουλιαγμένης και πλέον από 1η Ιανουαρίου 2024 (8 Ιανουαρίου επίσημα) έχουν μεταφερθεί (κάτω από καινούργιο ιδιοκτησιακό καθεστώς) στα καινούργια τους γραφεία στην οδό Βιλτανιώτη (Κηφισιά), ολοκληρώνοντας (και τυπικά) το deal εξαγοράς της εταιρείας από το Group Βασιλάκη που είχε γίνει το 2023.

[Εικόνα: 170704_Fiat_500F_MoMA_12.jpg?resize=300%2C171&ssl=1]

Ήταν 1η Μαΐου του 2023, όταν ανακοινώθηκε ότι η (πρώην) θυγατρική του ομίλου Stellantis άλλαζε χέρια και με την σύμφωνη γνώμη της Επιτροπής Ανταγωνισμού πέρναγε στη νέα εταιρεία “ΟΡΝΟΣ ΑΕ” που ανήκει κατά 51% στον όμιλο Βασιλάκη (Autohellas) και κατά 49% στον ισραηλινό όμιλο Samalet Motors. 
Μετά την ολοκλήρωση της εξαγοράς, η κοινή εταιρεία των ομίλων των Autohellas & Samelet θα ήταν υπεύθυνη για την εισαγωγή και διανομή 5 συνολικά μαρκών της Stellantis (Abarth, Alfa Romeo, Fiat, Fiat Professional και Jeep), αποκτώντας τη θυγατρική της FCA Italy S.p.A. στην Ελλάδα (FCA Greece), τον μέχρι τώρα εισαγωγέα και διανομέα αυτών. Στο κτήριο του Κοντέλλη πλέον, παραμένει η παλιά Fiat Credit Hellas (νυν CA Auto Bank & Drivalia Lease Hellas).

H Fiat Credit Hellas λειτούργησε στις αρχές της δεκαετίας του 1990 (το 1992 πιο συγκεκριμένα) όντας το χρηματοδοτικό κομμάτι του ομίλου στην ελληνική αγορά, προσφέροντας χρηματοδοτικά προγράμματα, μισθώσεις, ασφαλιστικά προγράμματα, stock finance υπηρεσίες, κα.

Πλέον δεν έχει καμία σχέση με την ιταλικό Gruppo (ούτε καν την λέξη Fiat δεν έχει πια). H νέα εταιρεία (CA Auto Bank) που δημιουργήθηκε το 2023 είναι στην ουσία η μετεξέλιξη της FCA Bank. Η νέα τράπεζα, που ελέγχεται από την Crédit Agricole Consumer Finance (μέρος του ομίλου Crédit Agricole), είναι το πνευματικό τέκνο των συμφωνιών μεταξύ του γαλλικού ομίλου και της Stellantis, που ανακοινώθηκε το 2021, στο πλαίσιο της αναδιοργάνωσης των χρηματοπιστωτικών συνεργασιών των δύο εταιρειών.

Στόχος της CA Auto Bank είναι να γίνει ένας κορυφαίος ανεξάρτητος συνεργάτης πολλών εμπορικών σημάτων και μαρκών, στη χρηματοδότηση και μίσθωση οχημάτων και στον τομέα της κινητικότητας στην ελληνική (και ευρωπαϊκή) αγορά.

Ιστορική Αναδρομή των μαρκών του Gruppo στην Ελλάδα 


[Εικόνα: fiat2.jpg?w=256&ssl=1]

Κάνοντας μια ιστορική αναδρομή, η ιστορία της ΦΙΑΤ στην Ελλάδα ξεκινάει το 1912, από την “ΚΥΡΙΑΚΙΔΗΣ & ΣΙΑ”, με γραφείο στην οδό Ερμού 212, ενώ στα τέλη της δεκαετίας του 1910 την αντιπροσωπεία αναλαμβάνει ο Ιούλιος Μασσόνι με έδρα στη Στοά Ορφανίδου 10 (και μετέπειτα στην οδό Πανεπιστημίου 55).
Στα μέσα της δεκαετίας του 1920 και κατά τη δεκαετία του 1930, την εκπροσώπηση της εταιρίας είχε η “FIAT ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΑΕ”. Μεταπολεμικά, από τα τέλη περίπου της δεκαετίας του 1940, τη γενική αντιπροσωπεία Fiat στην Ελλάδα είχε η “ΤΣΑΟΥΣΗΣ ΕΛΛΑΣ ΑΕ”, έως την ίδρυση της “ΕΤΑΛΛΑΣ ΑΕ” το 1954. Η “ΕΤΑΛΛΑΣ AE” ιδρύθηκε το 1954 (με μετόχους τους Λάσκαρι και Λυκουρέζο), με έδρα την οδό Κανάρη 5 και αργότερα μετά εγκαταστάθηκε (1957) στη Λ. Συγγρού 73.

Στην δεκαετία του 1960, δημιουργήθηκε μια νέα εταιρεία με το όνομα “ΤΡΑΚΤΕΛΛΑΣ ΑΕ” και μέσα στη δεκαετία του 1970, τα κεντρικά της ΦΙΑΤ στην Ιταλία θέλησαν να έχουν μια πιο έντονη παρουσία στην Ελλάδα (σε θέματα marketing, διαφήμισης, εμπορικής πολιτικής και ανάπτυξης δικτύου) και έτσι συνενώθηκε η “ΤΡΑΚΤΕΛΛΑΣ AE” με την “ΝΟΡΘΕΛΛΑΣ AE” (που είχε την ευθύνη της ΦΙΑΤ για όλη τη Βόρεια Ελλάδα και τη Θράκη) και μπήκε και η ίδια η ΦΙΑΤ Ιταλίας ως μέτοχος, με 15% της νέας εταιρείας “ΠΑΝΕΛΛΑΣ ΑΕ”.

 Η “ΠΑΝΕΛΛΑΣ ΑE” κράτησε την αντιπροσωπεία της ΦΙΑΤ μέχρι το 1984. Από τα τέλη εκείνου του έτους, τα ηνία πήρε ο έμπορος “Ν.Γ. ΠΑΠΑΪΩΑΝΝΟΥ ΑΕ”, με έδρα στη Λ. Κηφισού 152.
Την άνοιξη του 1989, την αποκλειστική διάθεση των ιταλικών αυτοκινήτων ανέλαβε η “FIAT AUTO HELLAS”, με έδρα στη Λ. Συγγρού 167 και σε αυτήν την εταιρεία συμμετείχε και η μητρική εταιρία. Από το 1996 ανέλαβε την διανομή των μοντέλων της Alfa Romeo και το 1999 ανέλαβε την διανομή των μοντέλων της Lancia.
H αντιπροσώπευση της μάρκας Jeep στην Ελλάδα ήρθε το 2019 (παρόλο που είχε εξαγοραστεί από την FCA στις αρχές της δεκαετίας του 2010 από την μητρική εταιρεία Chrysler).

[Εικόνα: fiat-3.jpg?w=177&ssl=1]

Κάνοντας και σε αυτές τις μάρκες μια μικρή ιστορική αναδρομή, η Alfa Romeo ξεκινά τις πωλήσεις της εδώ στην Ελλάδα την δεκαετία του 1950 με πρώτη επίσημη αντιπροσώπευση από την εταιρεία “Ε.Μ.Α.Ε” των Δημάκη και Στεμιτσιώτη.
Το 1962 ιδρύεται η “ΜΟΤΟΡ ΕΛΛΑΣ AE”  με έδρα στην Λ. Συγγρού 126 (αργότερα στην Λ. Συγγρού 132). Μετά την διακοπή της συνεργασίας με την “ΜΟΤΟΡ ΕΛΛΑΣ ΑΕ” από την μιλανέζικη εταιρεία, την 1η Μαΐου 1983, την αντιπροσωπεία ανέλαβε ο όμιλος του Ηλία Καμμένου, με έδρα στην Λ. Συγγρού 196.

Tον Ιούλιο του 1986, η “ΕΜΙΚΟ ΑΕ” του ομίλου Κοντέλλη, εγκαινίασε νέα έκθεση της Alfa Romeo στην Λ. Κηφισίας 248. Η “ΕΜΙΚΟ” ήταν ήδη στο επίσημο δίκτυο πώλησης των ιταλικών αυτοκινήτων, με έδρα στην Εθνικής Αντιστάσεως 31 στην Θεσσαλονίκη διαθέτοντας υποκαταστήματα σε Λάρισα, Πάτρα, Γιάννενα και Καλαμάτα. Από το 1996 την διανομή των μοντέλων της Alfa Romeo ανέλαβε η “FIAT AUTO HELLAS”.

[Εικόνα: fiat-4.jpg?w=172&ssl=1]

Η Lancia ξεκινά την εμπορική της πορεία εδώ στην Ελλάδα την δεκαετία του 1960 με την εταιρεία “ΔΑΜΑΡ ΑΕ” (με ιδρυτές τους Δαμάσκο και Μαραγκόπουλο) και η έδρα της ήταν στην Λ. Συγγρού 114. Το 1976 μετονομάζεται η εταιρεία σε “ΛΑΜΔΑ ΑΕ” (με μετόχους τους Δαμάσκο, Τζάκα, Λάσκαρη και Καμμένο) ενώ την ίδια χρονιά αναλαμβάνει την αντιπροσώπευση της Autobianchi.

Στα τέλη της δεκαετίας του 1990 η διανομή των αυτοκινήτων της Lancia περνάει στην “FIAT AUTO HELLAS” που την κρατά έως το 2011. Στο διάστημα αυτό η “ΛΑΜΔΑ ΑΕ” λειτούργησε ως επίσημος dealer (αντιπρόσωπος) της μάρκας για τα βόρεια προάστια της Αττικής. Το 2011 η “FIAT AUTO HELLAS” (που είχε τότε ονομαστεί ως “FGA Greece”) στα πλαίσια αναδιοργάνωσης του δικτύου, η μάρκα παραχωρείται στον Όμιλο Συγγελίδη.



Τέλος, η Jeep ήταν μάρκα της Chrysler από το 1987 και τον Ιανουάριο του 2009 η ΦΙΑΤ Ιταλίας εξαγόρασε το 35% των μετοχών της Chrysler, ενώ το 2011 ολοκλήρωσε την άσκηση του δικαιώματός της να εξαγοράσει επιπλέον 16% της Chrysler.
Στην Ελλάδα τα μοντέλα της Jeep τα αντιπροσώπευε (από τις αρχές της δεκαετίας του 1990 ο όμιλος Συγγελίδη μέσω της εταιρείας “CHRYSLER-JEEP HELLAS” με την έδρα της να είναι στην Ιερά Οδό 131 (για ένα διάστημα στην Λ. Κηφισίας 30 στο Μαρούσι) και στην Λ. Κηφισίας 240-242 στο Χαλάνδρι. H Jeep έως και τον Απρίλιο του 2019 ήταν κάτω από την ομπρέλα του ομίλου Συγγελίδη, ύστερα όμως πέρασε κάτω από την επίβλεψη της “FCA Greece” (π. FIAT AUTO HELLAS).

[Εικόνα: fiat-6.jpg?resize=185%2C200&ssl=1]

Όσον αφορά το brand name της Abarth αυτό ήταν γνωστό στο χώρο των βελτιωτών-κατασκευαστών, ετοιμάζοντας ειδικές και αγωνιστικές εκδόσεις των Fiat για σχεδόν 70 nullχρόνια. Κάποια μοντέλα της Fiat σε ειδικές εκδόσεις ονομαζόντουσαν Abarth όπως ήταν το Fiat Cinquecento Abarth, Fiat Seicento Abarth, το Fiat Stilo Abarth, κτλ.
Το 2007 η διοίκηση της ΦΙΑΤ Ιταλίας αποφάσισε την αναγέννηση του σήματος ως ξεχωριστό και αυτόνομο brand μέσα στον όμιλο της ΦΙΑΤ.
Στην Ελλάδα οι πρώτες πωλήσεις της μάρκας ήρθαν το 2008.

Πωλήσεις της μάρκας Fiat στην ελληνική αγορά

Η κορωνίδα της εταιρείας στην Ελλάδα ήταν το brand FIAT, όπου και ήταν η μάρκα που σημείωσε τις περισσότερες πωλήσεις από όλες τις υπόλοιπες μάρκες που αντιπροσώπευε στην Ελλάδα.
Η δεκαετία 1990-99 ήταν και η καλύτερη δεκαετία της μάρκας στην Ελλάδα, σημειώνοντας 4 συνεχόμενες πρωτιές (1994,95,96,97) στην ελληνική αγορά του αυτοκινήτου.
Μάλιστα στην συγκεκριμένη δεκαετία ήταν και η πρωταθλήτρια πωλήσεων (σε σύνολο) με 156.399 ταξινομηθέντα αυτοκίνητα και με μέσο όρο πωλήσεων τις 15.639 μονάδες ανά χρονιά. Φυσικά το Fiat Punto πρώτης γενιάς ήταν το κορυφαίο μοντέλο της μάρκας εκείνη την δεκαετία και ο κυριότερος λόγος (μαζί με τα Fiat Cinquecento και Seicento) αυτής της επιτυχημένης πορείας.

Στην αρχή της επόμενης δεκαετίας (2000), η μάρκα κατέγραφε τις υψηλότερες πωλήσεις στην ελληνική αγορά με 25.447 ταξινομήσεις.
Ακολούθησαν 4 πτωτικές χρονιές για την μάρκα με μια μικρή ανάκαμψη ανάμεσα τους (το 2004 κυρίως λόγω του λανσαρίσματος του Fiat Panda 2ης γενιάς), πριν ξανά ξεκινήσει η μάρκα την ανοδική της πορεία. Το 2005 και 2006 η εταιρεία βρίσκεται για πρώτη φορά εκτός τοπ10 των πωλήσεων, καταλαμβάνοντας την 12η και 11η θέση αντίστοιχα.

Το 2006, 2007 και 2008 η μάρκα καταγράφει θετική πορεία (συνέπεσε και με το λανσάρισμα του καινούργιου μοντέλου Fiat 500 στις αγορές το 2007-08) πριν αρχίσει η κατρακύλα στον κλάδο του αυτοκινήτου ελέω της οικονομικής κρίσης που θα εμφανιστεί την επόμενη δεκαετία (2010-19).

Μάλιστα, το 2012 η μάρκα σημειώνει τις χαμηλότερες πωλήσεις σε αυτή την δεκαετία φτάνοντας τις 3.311 ταξινομήσεις, όπως επίσης και ολόκληρος ο κλάδος του αυτοκινήτου σημειώνει τις χαμηλότερες πωλήσεις της, με 58.900 μονάδες.
Δυστυχώς, η έλευση της καινούργιας δεκαετίας (2020) δεν ήταν και η καλύτερη δυνατή για την μάρκα, μιας και το 2020 η μάρκα σημείωσε την χειρότερη επίδοση της στην ελληνική αγορά (ελέω της υγειονομικής πανδημίας Covid-19 που εμφανίστηκε και επηρέασε δραματικά όλη την αγορά αυτοκινήτου) την τελευταία 34ετία, με 2.834 ταξινομήσεις, κάτι το οποίο την έφερε εκτός δεκάδας (τοπ 10) και την κατάταξε στην 13η θέση στην ελληνική αγορά (την ίδια κατάταξη είχε και το 2021).
Τέλος, αξίζει να σημειωθεί ότι το 1990 η μάρκα πρόσφερε στο καταναλωτικό κοινό 6 μοντέλα (126, Uno, Tipo, Tempra, Croma) και στο τέλος του 2023 τα μοντέλα που προσφέρει είναι πλέον 4 (500, Panda, Tipo, 500X).
Απάντηση
Glamour Escorts Athens
#44
Τίτλοι τέλους….

Με την εξαγορά της “FCA Greece” από τον “Όμιλο Βασιλάκη”, ρίχνονται οι τίτλοι τέλους μιας εμβληματικής θυγατρικής εταιρείας στην Ελλάδα, που αποτέλεσε για την αγορά του αυτοκινήτου (αλλά και για τα στελέχη της) ένα από τα καλύτερα “σχολεία”.
Πράγματι, η ΦΙΑΤ αποτέλεσε πραγματικό “σχολείο” για πάρα πολλά στελέχη της αγοράς μιας και οι διαδικασίες, οι πολιτικές, οι δομές και η επικοινωνία σε τοπικό (δίκτυο αντιπροσώπων) και κεντρικό επίπεδο (με την Ιταλία), δημιούργησε επαγγελματίες με συγκριτικά πλεονεκτήματα.
Πρακτικές και πολιτικές όπως οι παρουσιάσεις νέων μοντέλων στην αγορά & το δίκτυο, τα εκπαιδευτικά προγράμματα, τα συστήματα bonus για το δίκτυο, την θέσπιση ποιοτικών-ποσοτικών κινήτρων του δικτύου, το πρόγραμμα CSI(Customer Satisfaction Index), το Mystery Shopping, το After Sales Service του δικτύου,  τα Zero Chilometri (μηδέν χιλιόμετρα αυτοκίνητα), τα εγγυημένα μεταχειρισμένα (AutoExpert), τα άτοκα προγράμματα χρηματοδότησης, τα stock cars (εκθεσιακά, καινούργια, μεταχειρισμένα), κα, αποτέλεσαν παραδείγματα προς μίμηση από σχεδόν όλες τις εταιρείες του κλάδου.

Αυτό είχε σαν αποτέλεσμα τα στελέχη που έχουν θητεύσει στην ΦΙΑΤ να είναι περιζήτητα στην αγορά, εξού και το γεγονός ότι πολλές ελληνικές εισαγωγικές (και μη) εταιρείες του κλάδου, έχουν κάποιο/κάποια από τα διευθυντικά στελέχη τους, να έχουν θητεύσει για κάποιο χρονικό διάστημα στην ΦΙΑΤ.null
Επίσης αρκετοί expatriate managers (στελέχη που δούλευαν στον όμιλο ΦΙΑΤ στην Ιταλία ή σε κάποια άλλη χώρα) έβλεπαν με καλό μάτι την προσωρινή μετακίνηση τους στην Ελλάδα, αποσκοπώντας να εκμεταλλευτούν αυτή την ευκαιρία και να αποκτήσουν περισσότερες γνώσεις και εμπειρία (και πιθανή εξέλιξη τους στο μέλλον μέσα στον όμιλο).

Για αυτό εξάλλου είδαμε managers από την Ιταλία να αναλαμβάνουν τις τύχες της ελληνικής θυγατρικής εταιρείας όπως ο Giorio, ο Sinigalia, ο Smith (στην αρχή της λειτουργίας της) ή μετέπειτα ο Monce, ο Atanasio ή o Carelli (Paulo). Το ίδιο ακριβώς συνέβη και με την Fiat Credit Hellas όπου στελέχη της ΦΙΑΤ στην Ιταλία, ήρθαν και ανέλαβαν τις τύχες της εταιρείας, όπως o Di Maio, ο Addabbo και ο Von Guggenberg. null
Βέβαια υπήρχαν και αρκετά ελληνικά στελέχη (κυρίως το διάστημα 1998-2004) που εκμεταλλεύτηκαν την ευκαιρία μετακίνησης που έδινε η ΦΙΑΤ και πραγματοποιούσαν relocation σε κάποιες θέσεις του εξωτερικού (κυρίως στην Ιταλία) αποκτώντας εμπειρία και γνώσεις (και προσδοκώντας και αυτοί μια καλύτερη θέση και αμοιβές στο μέλλον μέσα στο Gruppo σε Ελλάδα ή εξωτερικό).

Η καλύτερη περίοδος της εταιρείας ήταν όταν έφυγε από τα πρώτα γραφεία της, στην Λ. Συγγρού 167 και πήγε σε ένα μεγαλύτερο χώρο στην Αργυρούπολη, το 1999. Το κτήριο που στέγασε για περίπου 24 χρόνια την εταιρεία ανήκε στον Κοντέλλη και στο απόγειο της η ΦΙΑΤ αριθμούσε περισσότερα από 200 άτομα προσωπικό (συμπεριλαμβανόμενης και τις χρηματοδοτικής εταιρείας του ομίλου, την Fiat Credit Hellas, την τράπεζα του ομίλου Fiat Bank και κάποια στιγμή και την Iveco-IrisBus), έχοντας καταλάβει και τους 3 ορόφους του συγκροτήματος (ισόγειο, 1ος & 2ος όροφος) στην Λ. Βουλιαγμένης και τα 3 υπόγεια parking (-1 και -2 για τα εταιρικά αυτοκίνητα/company cars και το -3 για τα δημοσιογραφικά αυτοκίνητα της εταιρείας).

Μάλιστα μέσα στις εγκαταστάσεις λειτουργούσε και εστιατόριο (σε συνεργασία με τον Επίκουρο) που μπορούσαν να γευματίσουν περισσότερα από 50-60 άτομα. Η θέα των γραφείων έβλεπε από την μια μεριά θάλασσα (την περιοχή Αλίμου), η δε άλλη πλευρά έβλεπε τις εγκαταστάσεις της Hertz (που μάλλον αποδείχτηκε προφητικό για το μέλλον).

Επίσης, τότε (αρχές της δεκαετίας 2000-09) η “FIAT AUTO HELLAS” έφτασε να έχει κοντά στους 44 επισήμους αντιπροσώπους (για τις μάρκες Fiat/Lancia/Alfa Romeo/Fiat Professional) και πάνω από 60 συνεργάτες (ως υπο-δίκτυο των επίσημων dealers) σε όλη την Ελλάδα.
Η χειρότερη περίοδος της εταιρείας ήταν τα χρόνια 2005-2008, όταν και οι πωλήσεις της εταιρείας (Fiat/Lancia/Alfa Romeo) είχαν πτωτική τάση. Τότε μάλιστα υπήρχαν και σημαντικές αποχωρήσεις υπαλλήλων & στελεχών (είτε μέσω απολύσεων ή οικιοθελών αποχωρήσεων). Βέβαια σημαντικό στοιχείο που πρέπει να αναφερθεί είναι ότι εκείνη την περίοδο οι επιδόσεις της μάρκας Fiat είχαν πτωτική πορεία σε ολόκληρη την Ευρώπη και ήταν φυσικό η μητρική εταιρεία να επιχειρήσει να μεταφέρει μέρος αυτών των προβλημάτων στις ανά τον κόσμο θυγατρικές εταιρείες της.
Τότε ακούστηκαν και οι πρώτες φήμες στην ελληνική αγορά για το ενδιαφέρον εξαγοράς της εταιρείας (ή κάποιας μεμονωμένης μάρκας, όπως η Alfa Romeo) από ελληνικούς επιχειρηματικούς ομίλους (πχ. Σφακιανάκη, Συγγελίδη, Σαρακάκη, κτλ).

Επίσης, προβλήματα αντιμετώπιζε και το δίκτυο της εταιρείας στο οποίο είχαν συσσωρευτεί αρκετά ζητήματα προς επίλυση. Οι νέοι κανόνες εμπορίας αυτοκινήτων που θεσπίστηκαν πριν λίγα χρόνια τότε από την EE (block exemption), οι οποίοι εκτός των άλλων επέτρεπαν την ανάληψη αντιπροσωπείας πολλών μαρκών από τον ίδιο επιχειρηματία, είχε οδηγήσει κάποιους dealers της Fiat σε αδιέξοδο.

Σύμφωνα με δημοσιεύματα της εποχής, οι περισσότεροι dealers που είχαν εμπιστευτεί την ιταλική εταιρεία είχαν επενδύσει σημαντικά κεφάλαια στον εκσυγχρονισμό του δικτύου τους και των συνεργείων τους και με την τότε κακή πορεία των πωλήσεων των μάρκων του Gruppo δεν μπορούσαν να αποσβέσουν τα επενδυμένα κεφάλαια. null
Επίσης, είχαν εκφραστεί και παράπονα για τον τρόπο μετακύλησης και άλλων εξόδων (πχ. διαχείρισης) προς το δίκτυο. Σαν αποτέλεσμα της όλης κατάστασης, κάποιες αντιπροσωπείες δυστυχώς δεν μπόρεσαν να ανταπεξέλθουν στα καινούργια μάκρο-οικονομικά δεδομένα και σε συνδυασμό με τον δανεισμό τους και τις χαμηλές πωλήσεις που είχαν οι μάρκες του Gruppo, είτε έκλεισαν, είτε σταμάτησαν την συνεργασία τους με την ΦΙΑΤ (όπως ο Μοσχούς, ο Τόλιας, ο Παναγιωτίδης, ο Σαρακάκης,  ο Παζαρόπουλος, κα).

Σε μια προσπάθεια αναστροφής του κλίματος και της πτωτικής πορείας, η μητρική εταιρεία αποφάσισε να ορίσει καινούργιο CEO τον Jerome Monce (2005-2009) ο οποίος είχε έντονη ειδίκευση στα οικονομικά θέματα. Τo 2009, τις τύχες της εταιρείας αναλαμβάνει ο Enrico Atanasio και κάθεται έως το 2011. null
Το 2011 ορίζεται πάλι καινούργιος CEO στην Ελλάδα με τον Paulo Carelli να κάθεται στην εταιρεία έως το 2017. Το 2017 η μητρική εταιρεία δίνει το χρίσμα (ξανά) σε έλληνα manager (μετά τον Γεράσιμο Δόριζα), στον Γιώργο Μπακόπουλο (ο οποίος κατείχε από το 2015 τη θέση του Διευθυντή Πωλήσεων των μαρκών Fiat, Alfa Romeo, Abarth & Fiat Professional).

Η εταιρεία την δεκαετία του 2010-19 είχε να αντιμετωπίσει την οικονομική κρίση, την συρρίκνωση της αγοράς, την μείωση του εισοδήματος των καταναλωτών, ενώ δόθηκε ένα γερό πλήγμα στην καταναλωτική πίστη, επηρεάζοντας δραματικά τις λιανικές πωλήσεις. Σε αυτό το μάκρο-περιβάλλον η εταιρεία έκανε αναδιάρθρωση στο δίκτυο επίσημων αντιπροσώπων με συνεργασίες που κράτησαν (πχ. Velmar, Σφακιανάκης) ή συνεργασίες που λύθηκαν (πχ. Autoone, Σαρακάκης). Με αυτά τα καινούργια δεδομένα η μάρκα FIAT πραγματοποίησε 47.597 πωλήσεις και κατέκτησε την 5η θέση στις συνολικές πωλήσεις της δεκαετίας (έχοντας λάβει το 5,36% μερίδιο αγοράς).

Οι πωλήσεις της μειωθήκαν κατά -20,68% (2019 vs 2010), ενώ οι θέσεις που κατέλαβε η εταιρεία ήταν μια 6η θέση το 2010, μια 5η θέση το 2011-2014, μια 8η (η χαμηλότερη μέσα στην δεκαετία) το 2015, μια 6η το 2016 και 2017, μια 5η το 2018 και μια 6η το 2019. Όσον αφορά τις μάρκες ALFA ROMEO και LANCIA, η πορεία τους μέσα στην δεκαετία μάλλον απογοητευτική μπορεί να θεωρηθεί.

Δυστυχώς, η καινούργια δεκαετία 2020-29 δεν ξεκίνησε με καλύτερους οιωνούς, μιας και είχαμε την παγκόσμια υγειονομική κρίση (covid-19) και μετά προστέθηκαν, η έλλειψη chips/microchips που παρατηρήθηκε το 2022-23 στην αγορά (και προκαλούσε μεγάλες καθυστερήσεις στις παραδόσεις καινούργιων αυτοκινήτων), ο πόλεμος που ξέσπασε στην Ουκρανία και οι εκρηκτικές αυξήσεις τιμών που πραγματοποιήθηκαν στα καύσιμα και το ρεύμα. Σε αυτό το περιβάλλον, η μάρκα Fiat κατέγραψε την χειρότερη χρονιά της σε θέματα πωλήσεων (το 2020) φτάνοντας τις 2.834 μονάδες (κάτι που την έφερε εκτός τοπ10 στις πωλήσεις). Το ίδιο συνέβη και το 2021 όπου κατέλαβε την 13η θέση στις πωλήσεις, ενώ το 2022 κατάφερε να ξαναμπεί στο τοπ10 των πωλήσεων, όπως και το 2023 (καταλαμβάνοντας την 10η θέση).

Έτσι λοιπόν έφτασε η στιγμή να πέσουν οι τίτλοι τέλους για μια εμβληματική εταιρεία του χώρου του αυτοκινήτου, ύστερα από 34 χρόνια (1989-2023), και η αντιπροσώπευση της μάρκας Fiat να περνά ξανά σε ελληνικά χέρια κάτω από ένα δυναμικό γκρουπ (Όμιλος Βασιλάκη).
Μακάρι το νέο σχήμα που ανέλαβε την διαχείριση των μαρκών στην ελληνική αγορά, να φέρει ξανά την μάρκα Fiat (όπως και τις άλλες μάρκες) στην γη της επαγγελίας στην ελληνική αγορά του αυτοκινήτου και να συνεχιστεί η italianita (σ.σ.: ιταλική αυτοκινητική κουλτούρα) στο καταναλωτικό κοινό.
Ελπίζουμε, το μέλλον της Fiat να είναι ακόμα καλύτερο και να βρεθεί ξανά στις πρώτες θέσεις των πωλήσεων στην ελληνική αγορά, μιας και αδιαμφισβήτητα η Fiat ήταν/είναι μια παραδοσιακά αγαπημένη μάρκα των Ελλήνων, έχοντας βρεθεί στην κορυφή των πωλήσεων για 4 συνεχόμενες χρονιές, έχοντας αδιάλειπτη παρουσία στο τοπ10 των πωλήσεων για 29 χρόνια (!), ενώ παράλληλα ανάδειξε και αρκετά best-seller μοντέλα στη αγορά.
Το μέλλον, θα δείξει…. τι μέλλει γενέσθαι.

Άρθρο του Μιχάλη Μάρκου, MBA*
Διευθυντικό Στέλεχος-Σύμβουλος Επιχειρήσεων & Καθηγητής Διοίκησης Επιχειρήσεων/Marketing
Απάντηση
Glamour Escorts Athens
#45
To SUV Renault Scenic είναι το Ευρωπαϊκό Αυτοκίνητο της Χρονιάς για το 2024

[Εικόνα: renault_scenic_e-tech_esprit_alpine_46.jpeg]

Μετά την ψηφοφορία από τα 58 μέλη του θεσμού “Car of The Year 2024”, προέκυψε πως το Renault Scenic στη νέα του SUV μορφή, με 329 βαθμούς πήρες την πρώτη θέση και τον τίτλο. Στη δεύτερη θέση κατέληξε η BMW Σειρά 5, που έδειξε να πηγαίνει πολύ καλά αποσπώντας υψηλές βαθμολογίες, μένοντας τελικά στους 308 βαθμούς. 

[Εικόνα: renault_scenic_e-tech_94.jpeg]

Στην τρίτη θέση τερμάτισε τη διαδικασία της ψηφοφορίας με βάση της βαθμολογική συγκομιδή, το Peugeot 3008 με 197 βαθμούς, ενώ τέταρτο ήταν το Kia EV9 που πήρε 190 βαθμούς. Το ολοκαίνουργιο Volvo EX30 έφτασε έως την πέμπτη θέση αποσπώντας 168 βαθμούς, ενώ έκτο ήταν το BYD Seal με 131 βαθμούς, αφήνοντας πίσω του το Toyota C-HR με 127 βαθμούς.

Φέτος, η εκδήλωση για την ανάδειξη του Ευρωπαϊκού “Αυτοκινήτου της Χρονιάς” και η ανακοίνωση του νικητή, έγινε και πάλι στη “φυσική έδρα” του θεσμού, στη Διεθνή Έκθεση Αυτοκινήτου της Γενεύης.

Αξίζει να σημειωθεί πως ο νικητής προέκυψε από την ψηφοφορία 58 εκλεκτόρων, από 22 χώρες της Ευρώπης. H εκπροσώπηση της χώρας μας στο θεσμό, γίνεται από την αρχισυντάκτρια του ιστορικού περιοδικού “4 Τροχοί”, κα Ελένη Ξενάκη.
Απάντηση
Glamour Escorts Athens


Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 1 Επισκέπτης (ες)
[-]
Διαφημίσεις
Glamour Escorts Athens
Golden Diamond Escort
Call Girls Athens
Adult CLub
Escort Greek
Greece Vip Escorts
Athens Gfe
Your Angels
Athens Escorts
Escort Official
Top Escorts Club
Sweet Escape
Golden Queens
Caissa
Queen of North
Sugarbabes TV
Katoxores
Morfeu
Apiastos
Glamour Escort Athens
Athens Escorts Call Girls
En Ergo
Periland
Learn Dutch
Top Escorts Club
Hot News
Hot Portal


Social Links:
Κάντε μας like στο facebook   Ακολουθήστε μας στο twitter