Sex Club
Γεια σου, Επισκέπτη! Εγγραφή


[-]
Κορυφαίος Δημοσιευτής
χωρίς avatar Συγχαρητήρια στον top δημοσιευτή μας για σημέρα! Συγχαρητήρια στον/στην GreeceVipEscorts, τον τρέχοντα κορυφαίο δημοσιευτή για την τελευταία ημέρα με 19 δημοσιεύσεις!

[-]
Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

[-]
Online Χρήστες
There are currently 142 online users. [Complete List]
» 3 Member(s) | 139 Guest(s)
AvatarAvatarAvatar

[-]
Online προσωπικό
Δεν υπάρχουν μέλη του προσωπικού που είναι ενεργά αυτήν τη στιγμή.

[-]
Στατιστικά
» Μέλη: 2,190
» Τελευταίο μέλος: StevenBuh

» Θέματα φόρουμ: 1,968
» Δημοσιεύσεις φόρουμ: 168,654

Πλήρη Στατιστικά

Transparent

Νέα απ το χώρο Auto/Moto

#81
Με το νέο Toyota Land Cruiser στην Σκωτία

Φθάνει η σχεδίαση για να ξαναμπεί στις καρδιές μας το νέο Toyota Land Cruiser; Έχει τα χαρακτηριστικά για να συνεχίσει την θρυλική πορεία του μοντέλου; Έχουμε τις απαντήσεις.

Απάντηση
Glamour Escorts Athens
#82
(20-03-2024, 03:00 PM)zaui69 Έγραψε: επιτελους θα δουμε και τιποτα να μας αρεσει ..
στο μονο που δεν συμφωνω ειναι στο εισιτηριο που βαζουν .. φετος το εχουν νομιζω 8 ευρω ..
πιστευω πως ολο το κοστος της εκθεσης θα επρεπε να το επιβαρυνονται οι εκθέτες ..
στο  κατω κατω διαφήμιση κανουν στα μοντελα τους σε εμας τους πελατες ..

τι να πω .. ???

Undecided
Ωραία μοτοσικλέτα
Απάντηση
Glamour Escorts Athens
#83
(02-04-2024, 06:49 PM)mad_max Έγραψε: Με το νέο Toyota Land Cruiser στην Σκωτία

Φθάνει η σχεδίαση για να ξαναμπεί στις καρδιές μας το νέο Toyota Land Cruiser; Έχει τα χαρακτηριστικά για να συνεχίσει την θρυλική πορεία του μοντέλου; Έχουμε τις απαντήσεις.


αμαξαρα το land cruiser .. παει παντου λεμε .. αλλα παντου ..
στην βορεια αφρικη μεσα στις ερημους αυτα ειναι τα μονο που αντεχουν ..
μονο που πλεον θελει γερο πορτοφολι να κυκλοφορείς με ενα τετοιο λογο καταναλωσεις ..
Απάντηση
Glamour Escorts Athens
#84
To Hyundai Ioniq 5 Robotaxi πήρε δίπλωμα οδήγησης

Το Hyundai Ioniq 5 Robotaxi πέρασε τις εξετάσεις για το δίπλωμα και μπορεί να χρησιμοποιηθεί από ανθρώπους με περιορισμένες δυνατότητες οδήγησης.

[Εικόνα: c305db0c1a9b43e3be8802c1069bd84f.jpg?qua...efault&v=4]

Η Hyundai έδωσε στη δημοσιότητα video κοινωνικού χαρακτήρα που δείχνει το αμιγώς ηλεκτρικό, αυτόνομο Hyundai Ioniq 5 Robotaxi να ολοκληρώνει με επιτυχία μια διαδικασία παρόμοια με τις εξετάσεις για την απόκτηση άδειας οδήγησης στις ΗΠΑ και να γίνεται όχημα για μια τυφλή γυναίκα.
Το Robotaxi ολοκλήρωσε με επιτυχία και "πέρασε" την εξέταση νέου οδηγού με βάση τους όρους που αυτή γίνεται στο Las Vegas καθώς ολοκλήρωσε τις δοκιμασίες με την εξεταστή να κάθεται στη θέση του συνοδηγού, δίπλα από μια άδεια θέση οδηγού.



Οι δοκιμασίες περιλαμβάνουν οδήγηση σε συγκεκριμένες εγκαταστάσεις και χώρους αλλά και  σε δημόσιο δρόμο και μαλιστα στην κίνηση του Las Vegas. Το επίτευγμα υπογραμμίζει την αξιοπιστία του Ioniq 5 robotaxi καθώς και την αποτελεσματικότητα της τεχνολογίας αυτόνομων οχημάτων, αναδεικνύοντας τη δυνατότητά του να παρέχει με ασφάλεια ελευθερία μετακίνησης σε όλους. 
Το μικρό φιλμ αφορά την Pearl Outlaw, μια Αμερικανίδαα με προβλήματα όρασης και της μητέρας της, Ruth. Η Pearl αντιμετωπίζει περιορισμούς στην κινητικότητα λόγω της πάθησής της, που ονομάζεται Retinitis Pigmentosa, η οποία την εμποδίζει να αποκτήσει άδεια οδήγησης - ένα βασικό σύμβολο ανεξαρτησίας και ελευθερίας για πολλούς ανθρώπους.

Η ιστορία της Pearl αναδεικνύει τις καθημερινές προκλήσεις κινητικότητας για τα άτομα με σωματική αναπηρία, τονίζοντας τη σημασία της τεχνολογίας αυτόνομης οδήγησης για την παροχή ανεξαρτησίας. Το Ioniq 5 Robotaxi υπόσχεται να εκπληρώσει το όνειρό της για ανεξάρτητη κινητικότητα, προσφέροντας παράλληλα την ελευθερία να εξερευνήσει χωρίς εξάρτηση από άλλους.

"Είμαι πιστοποιημένη εξεταστής οδήγησης της DMV με 25 χρόνια εμπειρίας. Σε αυτό το διάστημα, έχω κόψει χιλιάδες και χιλιάδες μαθητές προς το συμφέρον της δημόσιας ασφάλειας", δήλωσε η Kandice Jones, η εξεταστής που βρέθηκε στο Ioniq 5 Robotaxi. "Είναι τα ίδια κριτήρια - ακριβώς όπως η εξέταση ενός ανθρώπου. Παρακολουθούμε την
Απάντηση
Glamour Escorts Athens
#85
Ο micro περίπατος της Αθήνας με ένα Microlino

Δεν μπορείς να γνωρίσεις μια πόλη αν δεν την περπατήσεις, λένε όσοι δεν έχουν οδηγήσει το Microlino στα καλντερίμια της πλάκας και τα στενά των Αναφιώτικων.

[Εικόνα: 728972fdf1184b96a60125e35c25932b.jpg?wid...quality=80]

Την Αθήνα δεν μπορείς να την ερωτευτείς με την πρώτη ματιά. Η σχέση μαζί της περιλαμβάνει ένα φλερτ σε διάρκεια, στο οποίο, αν θέλεις να περάσεις όμορφα και να το απολαύσεις, που αυτός είναι και ο στόχος κάθε φλερτ, εδώ που τα λέμε, οφείλεις να αναζητήσεις κρυμμένες χάρες και μικρά μυστικά που περιμένουν να ξεκλειδωθούν.
Κανένα μυστικό δεν μπορεί να κρυφτεί σε λεωφόρους όπως η Βασιλέως Κωνσταντίνου ή ακόμα και η Πανεπιστημίου, που περιλαμβάνει ορισμένα από τα πιο εμβληματικά κτίρια της Αθήνας του πνεύματος και της αρχιτεκτονικής.

Συνεπώς, ναι, πρέπει να την περπατήσεις την πόλη για να τη μάθεις και αυτό είναι εν ολίγοις αναντίρρητο ή, τουλάχιστον, παρέμενε έτσι μέχρι να αρχίσουμε να ασχολούμαστε με τη "μικροκινητικότητα". Ο όρος περιγράφει τα μικρά αυτοκίνητα, όπως, προφανώς, θα γνωρίζεις, εκείνα δηλαδή που κάνουν ό,τι και τα άλλα, τα μεγαλύτερα, αλλά δε μας αρέσουν και πολύ, γιατί "των φρονίμων τα παιδιά πριν πεινάσουν μαγειρεύουν".

Στα αυτοκίνητα που επιλέγουμε φαίνονται πάρα πολύ τέτοια κατοχικά σύνδρομα και η μικροκινητικότητα στην ουσία προσπαθεί να τα αντιμετωπίσει καλύπτοντας άλλου είδους σύνδρομα, όπως το ότι πρέπει να παρκάρεις το αυτοκίνητό σου ακριβώς έξω από εκεί που θέλεις να πας.
Με αυτό στα μυαλά τους μεγάλωσαν βιολογικά και επαγγελματικά οι Oliver και Merlin Ouboter, οι δύο γιοι του Ελβετού Wim, ο οποίος το 1996 ίδρυσε τη Micro Mobility Systems δημιουργώντας ένα πατίνι για ενήλικες.

Ο Wim Ouboter ήθελε να πηγαίνει τα απογεύματα στην ταβέρνα για το αγαπημένο του λουκάνικο και ένα ποτήρι μπίρα (προφανώς), αλλά βαριόταν να περπατάει και ήθελε να αφήνει και το όχημα ακριβώς απέξω.

[Εικόνα: 104dc1d8a235475e88fe246214a2935c.jpg?v=1&maxwidth=820&]

Έτσι, άρχισε να ασχολείται σοβαρά με το πατίνι και η κατάληξη της ιστορίας είναι μερικά χρόνια αργότερα τρία εργοστάσια στην Κίνα να φτιάχνουν πατίνια για ενήλικες νυχθημερόν, ώστε να προλαβαίνουν τις αμέτρητες παραγγελίες.
Ο Ouboter, όμως, ήταν αρκετά οραματιστής ώστε, όταν οι Κινέζοι αντέγραψαν το πατίνι του, πράγμα που είχε προβλέψει εκείνος, να έχει έτοιμη την επόμενη ημέρα της Micro Mobility, το Microlino.

Το τελευταίας γενιάς bubble car παρουσιάστηκε το 2016 στη Γενεύη και μας συνεπήρε όλους, γιατί ήταν μια απόλυτη αντιγραφή του Iso Isetta, που ο πολύς κόσμος έμαθε όταν το αγόρασε η BMW και αποφάσισε να το βάλει στην παραγωγή.

[Εικόνα: 8252b09fb38d430aa42fe592c56a5e95.jpg?v=1&maxwidth=820&]

Το Isetta, είτε της BMW είτε άλλων εταιρειών, καθώς o ιδιοκτήτης της Iso, Piero Rivolta, ήταν αρκετά φιλόδοξος να το πουλήσει παντού, δημιούργησε τη δεκαετία του ’50 ένα σχετικό buzz με την εμφάνιση, το σχήμα και την πρακτικότητά του.

Κατασκευάστηκαν εκατοντάδες χιλιάδες, ωστόσο δεν πρόλαβε σχεδόν καθόλου να πατήσει στη δεκαετία του ’60. Αυτός ο έρωτας με την πρώτη ματιά τελείωσε κάπως άδοξα, με τη βιομηχανία και τον καταναλωτισμό να οδηγεί τους ανθρώπους σε άλλες ατραπούς όσον αφορά τις μετακινήσεις τους.

Συνεπώς, το σημερινό Microlino είναι στην πραγματικότητα μία ακόμα απόπειρα με την ελπίδα ο κόσμος να είναι πιο έτοιμος να το υποδεχθεί. Απολύτως ειλικρινά, πρέπει να ομολογήσω ότι ο κόσμος θα δυσκολευτεί να το υποδεχτεί εγκάρδια με αυτή την τιμή αγοράς. Ξεπερνάει ελάχιστα τα 20.000 ευρώ η έκδοση Competizione που βλέπεις εδώ, ωστόσο μη βιαστείς να φύγεις τώρα που διάβασες τη λυπητερή.

Είναι γλυκούλι και ενδιαφέρον. Γιατί η οικογένεια των Ελβετών κατάφερε και έφτιαξε το ιδανικό αυτοκίνητο πόλης σχεδόν όπως θα το έφτιαχνε ένας ΑΙ αλγόριθμος.
Οι μελέτες των συγκοινωνιολόγων καταλήγουν τις περισσότερες φορές και για τις περισσότερες μεγάλες πόλεις του πλανήτη μας στο συμπέρασμα ότι ένα αυτοκίνητο χρησιμοποιείται από 1,2 ανθρώπους για αποστάσεις που δεν ξεπερνούν τα 30 χλμ. ημερησίως.
Μην αρχίσουμε τώρα τα "εγώ μένω στον Άγιο Στέφανο και εργάζομαι στη Λεωφόρο Αλεξάνδρας", γιατί δε θα μας οδηγήσουν κάπου. Ας ασχοληθούμε με το γεγονός ότι με το Microlino μπορείς να οδηγηθείς σχεδόν παντού, να χωρέσεις τα 1.473 χλστ. πλάτους του σε στενάκια που οριακά χωράς αν περάσεις χέρι χέρι με το ταίρι σου και να παρκάρεις τα 2.519 χλστ. του μήκους του εκεί όπου παρκάρει ο ντελιβεράς το scooter, για να σου παραδώσει τα παπούτσια που παρήγγειλες online.

Online και μόνο μπορείς να παραγγείλεις και το Microlino που θέλεις, αφού πρώτα το διαμορφώσεις όπως σου αρέσει στην ιστοσελίδα της Micro. Το φτηνότερο που μπορείς να βρεις ξεκινά από τα 15.900 ευρώ και είναι η έκδοση Urban με τη μικρή μπαταρία των 6 kWh, που του χαρίζει αυτονομία 91 χλμ.

Εμείς περιπλανηθήκαμε στην Πλάκα και στου Ψυρρή με αυτό το badass μαύρο ματ χρώμα, με την αμέσως μεγαλύτερη μπαταρία των 10,5 kWh ,που επιτρέπει να κινείσαι μέχρι τα 177 χλμ. ονομαστικής τιμής.

Εντάξει, δεν είναι τόσα, αλλά είναι πολύ κοντά σε αυτό, με σημαντικό μειονέκτημα ότι δεν υπάρχει ένδειξη για το πόσα χιλιόμετρα σου απομένουν. Υπάρχει ένδειξη για το ποσοστό πλήρωσης της μπαταρίας, αλλά δε λέει πουθενά αν το 55% αυτής σου βγάζει ακόμα 70, 80 ή 90 χλμ., οπότε κινείσαι κάπως στο περίπου και κυρίως πορεύεσαι με εμπιστοσύνη στην by default υψηλή ρύθμιση ανάκτησης ενέργειας και την ικανοποιητική κατανάλωση.

Από την άλλη, δεν είναι και τίποτα να το φορτίσεις όσο θα απολαμβάνεις έναν βαρύ ελληνικό μυρωδάτο καφέ στον Πλάτανο, γιατί αρκεί μία απλή πρίζα και ακόμα και στη μεγαλύτερη μπαταρία των 14 kWh (που έχει αυτονομία 230 χλμ., παρακαλώ) χρειάζονται τέσσερις ώρες.

Με πρόχειρους υπολογισμούς δε, αν μείνεις τέσσερις ώρες στο κέντρο της Πλάκας με το Microlino να φορτίζει σε οικιακή πρίζα και ειδικά αν έχεις αφήσει και τη μία και μοναδική πόρτα του ανοιχτή, θα συνομιλήσεις με τουλάχιστον τους μισούς από τους περαστικούς, θα γνωριστείς με τους μισούς από αυτούς, οπότε μπορεί ακόμα και το τυχερό σου να βρεις.

Εξάλλου, τη βόλτα με το Microlino ας πούμε πως είναι καλό να την αποφύγεις αν θέλεις να περάσεις απαρατήρητος. Τα κορίτσια γελάνε με έκπληξη στο πέρασμά του, τα αγόρια σκουντάει το ένα το άλλο πριν βγάλουν τα κινητά από τις τσέπες τους, ο συνταξιούχος που περπατά δίπλα σου κάνει ένα νεύμα στη σύζυγό του και οι μαμάδες φωνάζουν τα μικρά τους να γυρίσουν το κεφάλι τους για να μη χάσουν το θέαμα.

Στην εποχή μας πιθανότατα μόνο το Tesla Cybertruck θα μπορούσε να το κερδίσει σε γουρλωμένα βλέμματα, αλλά με το boxy φορτηγάκι του Elon Musk είναι βέβαιο ότι δε θα έφτανες ποτέ να χαϊδέψεις, σχεδόν, τις μουριές της Αδριανού ή να οδηγήσεις σε ταχύτητες περιπάτου δίπλα από τους τουρίστες στην Ηρώδου Αττικού.
null
Δε θα έστριβες ποτέ στο τρίστρατο Φλέσσα, Τριπόδων και Λυσίου για να περάσεις από το συμβολικό Chariots of Fire της αθηναϊκής καθημερινότητας, που σε υποδέχεται συνήθως σκιερό από τις μπουκαμβίλιες και χρωματισμένο από τα καρό τραπεζομάντιλα ή τα αστραφτερά ξύλινα παραθυρόφυλλα.
Ωστόσο, το μεγάλο ατού του Microlino δεν είναι ότι χωράει σε αυτά τα μονοπάτια για να ποστάρεις εσύ στο Instagram φωτογραφίες με το αυτοκίνητό σου εκεί που περιδιάβαιναν οι σοφοί της αρχαιότητας. Είναι ότι ξεκινάς από όπου και αν βρίσκεσαι χωρίς να φοβάσαι πως θα ταλαιπωρήσεις τον κόσμο γύρω σου.

Πάει με 90 χλμ./ώρα, φίλε. Δηλαδή, κινείται όπως όλοι στον δρόμο, ακόμα κι αν τύχει να βρεθείς σε μεγάλη λεωφόρο. Δεν ξεκινάει στα φανάρια σαν το Φοίνιξ από το λιμάνι των Χανίων, τουναντίον, "εξαφανίζεται", γιατί τα 530 κιλά του βάρους του δεν απαιτούν και καμία ιδιαίτερη ισχύ για να κινήσουν.
Έτσι, μπορείς να καταλήξεις από οποιαδήποτε διαδρομή για τα ψώνια σου στο κέντρο. Τα 230 λίτρα του χώρου αποσκευών είναι εκεί για κάθε σου αγορά, γιατί θυμάσαι τις μελέτες των συγκοινωνιολόγων που λέγαμε πιο πάνω; Ε, σε αυτές αναφερόταν, επίσης, ότι οι περισσότερες μετακινήσεις για κάποιο μεταφορικό λόγο γίνονται.
Οπότε, φύγαμε για Μοναστηράκι, εκεί που διάφοροι πολιτισμοί συναντώνται, καθόλου αρμονικά, και δημιουργούν την παράταιρη εικόνα μιας άτσαλα φτιασιδωμένης μεγάλης κυρίας που ποτέ δε διανοείται να επιτρέψει να φανούν τα σημάδια που της έχει αφήσει το πολυτάραχο παρελθόν της, αλλά ποτέ δεν έχει καταφέρει να τα κρύψει με κάποια σχετική επιμέλεια. Ίσως η μικροκινητικότητα βοηθήσει και προς αυτή την κατεύθυνση.
Απάντηση
Glamour Escorts Athens
#86
https://www.gazzetta.gr/gmotion/2322570/...-limni-vid

Η νέα εβδομάδα ξεκινά με το MotoGP να έχει την τιμητική του με τέσσερις αγώνες να περιλαμβάνονται στη σημερινή αναδρομή μας. Επιπλέον, στον κόσμο της Formula 1 θα μάθουμε για την πιο παράξενη νίκη του Ζιλ Βιλνέβ, την πρώτη νίκη του Φερνάντο Αλόνσο με την McLaren και την κυριαρχία του Σεμπάστιαν Φέτελ με Ferrari, στο Μπαχρέιν. Το Ράλλυ Σαφάρι για το WRC, φυσικά και δεν λείπει.

Διαβάστε τι έγινε Σαν Σήμερα, 8/4, στον κόσμο της Formula 1 και του μηχανοκίνητου αθλητισμού.

Σαν σήμερα το 1979, φιλοξενήθηκε ο τέταρτος αγώνας της σεζόν της Formula 1, στο σιρκουί πόλης του Λονγκ Μπιτς. Ο poleman, Ζιλ Βιλνέβ, δημιούργησε μεγάλη σύγχυση στο τέλος του γύρου σχηματισμού, καθώς ξέχασε να σταματήσει στη θέση του στο grid και συνέχισε ακάθεκτος στο υπόλοιπο της ευθείας εκκίνησης/τερματισμού. Οι πίσω οδηγοί μπερδεύτηκαν και η εκκίνηση παρατάθηκε με ακόμα έναν γύρο σχηματισμού. Αρκετοί ζήτησαν να τιμωρηθεί ο Καναδός της Ferrari, κάτι που εν τέλει δεν συνέβη. Ο Βιλνέβ έκανε έναν αψεγάδιαστο αγώνα και κατέκτησε τη νίκη, έκανε τον ταχύτερο γύρο και ήταν επικεφαλής σε όλους τους γύρους, ώστε να κατακτήσει το μοναδικό Grand Chelem της καριέρας του. Ο Τζόντι Σέκτερ τερμάτισε δεύτερος, με το βάθρο να «κλείνει» ο Άλαν Τζόουνς της Williams.


Σαν σήμερα το 1985, ο «Ιπτάμενος Φινλανδός» και μελλοντικός τετράκις πρωταθλητής Γιούχα Κάνκουνεν, κατέκτησε την πρώτη από τις 23 νίκες του στο WRC, επικρατώντας στο Ράλλυ Σαφάρι. Ο αφρικανικός μαραθώνιος μονοπωλήθηκε από τις ιαπωνικές ομάδες, με τους Κάνκουνεν και Μπιόρν Βάλντεγκαρντ να κάνουν το 1-2 για την Toyota.


Σαν σήμερα το 2001, άνοιξε η αυλαία της σεζόν στο «παλιό» MotoGP με το GP Ιαπωνίας, στην πίστα της Σουζούκα. Πρωταγωνιστής του αγώνα ήταν ο τοπικός ήρωας, Τόρου Ουκάβα, ο οποίος βρισκόταν στις πρώτες θέσεις και σημείωσε και τον ταχύτερο γύρο. Ωστόσο, είχε πτώση στους τελευταίους γύρους και εγκατέλειψε άδοξα. Εν τέλει, νικητής αναδείχθηκε ο Βαλεντίνο Ρόσι.


Σαν σήμερα το 2006, έλαβε χώρα ο δεύτερος αγώνας της σεζόν στο MotoGP, με το GP Κατάρ. Οι Βαλεντίνο Ρόσι και Νίκι Χέιντεν είχαν μία αξιομνημόνευτη μάχη καθ’ όλη τη διάρκεια του αγώνα. Εν τέλει, ο «Γιατρός» επικράτησε και κατέγραψε την 54η νίκη του, ισοφαρίζοντας τον θρύλο, Μικ Ντούχαν. Ακολούθησε ο Λόρις Καπιρόσι, μισό δευτερόλεπτο πίσω από τον Χέιντεν, για να ανέβει στο τρίτο σκαλί του βάθρου.


Σαν σήμερα το 2007, ο Φερνάντο Αλόνσο κυριάρχησε στο GP Μαλαισίας και κατέκτησε τη νίκη με τη McLaren. Ο Ισπανός εκμεταλλεύτηκε την κακή εκκίνηση του poleman, Φελίπε Μάσα, ο οποίος στη συνέχεια βγήκε εκτός πίστας στην προσπάθειά του να προσπεράσει τον Λιούις Χάμιλτον για την δεύτερη θέση. Έτσι, ο Βρετανός διατηρήθηκε πίσω από τον Ισπανό ομόσταυλό του, με τον Κίμι Ράικονεν να κλείνει το βάθρο.


Σαν σήμερα το 2012, η πίστα του Λουσέιλ φιλοξένησε ξανά αγώνα του MotoGP, αυτήν τη φορά υπό το φως των προβολέων - μάλιστα ήταν η πρεμιέρα της σεζόν. Ο συγκεκριμένος αγώνας σήμανε και την αλλαγή γενιάς μοτοσικλετών, με τους κινητήρες των 800cc που χρησιμοποιήθηκαν από το 2007 έως το 2011 να αντικαθίστανται από νέους, στα 1000cc.

Επίσης, η Honda μεταπήδησε από την RC212V στη νέα RC213V. Βασικός πρωταγωνιστής ήταν ο Χόρχε Λορένθο, ο οποίος κατάφερε να κρατήσει πίσω του τις δύο Repsol Honda των Ντάνι Πεντρόζα και Κέισι Στόνερ για να κατακτήσει τη νίκη.


Σαν σήμερα το 2018, ο Σεμπάστιαν Φέτελ διαχειρίστηκε εξαιρετικά τα ελαστικά του και κατέκτησε μια πανάξια νίκη στο GP Μπαχρέιν. Παρόλο που τον πλησίασε επικίνδυνα η Mercedes του Βάλτερι Μπότας, ο Γερμανός δεν έχασε ποτέ την πρωτοπορία. Η έτερη Mercedes του Λιούις Χάμιλτον ολοκλήρωσε το βάθρο, με τον Βρετανό να εκκινεί μόλις 9ος λόγω αλλαγής κιβωτίου.

Παρόλ' αυτά, προσέφερε θέαμα κάνοντας μια εντυπωσιακή τριπλή προσπέραση στην ευθεία εκκίνησης/τερματισμού, ενώ είχε επαφή με τον Μαξ Φερστάπεν. Στον αγώνα, ο Πιέρ Γκασλί της Toro Rosso τερμάτισε στην 4η θέση. Αυτός ήταν ο καλύτερος έως τότε τερματισμός της Honda στην υβριδική εποχή της Formula 1.


Σαν σήμερα, επίσης το 2018, πραγματοποιήθηκε το GP Αργεντινής στην πίστα Τέρμας Ντε Ρίο Χόντο για το MotoGP. Η βροχή έκανε την εμφάνισή της πριν τον αγώνα και αυτό άλλαξε τα πάντα. Οι αναβάτες εκκίνησαν με ελαστικά βροχής και στο μέσο του Grand Prix άλλαξαν σε μοτοσικλέτες με ελαστικά για στεγνό οδόστρωμα.

Ο Καλ Κράτσλοου έκανε την έκπληξη και πήρε με τη δορυφορική LCR Honda την τρίτη του νίκη, προσφέροντας στην ιαπωνική φίρμα την 750η επιτυχία της. Επίσης, ο Μαρκ Μάρκεθ συγκρούστηκε με τον Βαλεντίνο Ρόσι στο τελευταίο σκέλος του αγώνα και δέχτηκε ποινή.
Απάντηση
Glamour Escorts Athens
#87
Έρευνα: Τα plug in hybrid μολύνουν (πολύ) περισσότερο απ’ όσο λένε

Οι εκπομπές ρύπων των plug in hybrid στη θεωρία είναι ελάχιστοι, όμως αποδεικνύεται ότι στην πράξη μολύνουν πολύ περισσότερο.

[Εικόνα: ot1-46502_1200_v4.webp]

Νέα δεδομένα από την Ευρωπαϊκή Ένωση αποκαλύπτουν ένα σημαντικό χάσμα μεταξύ των επιδόσεων των plug in hybrid αυτοκινήτων στα εργαστήρια και του τρόπου λειτουργίας τους στην πραγματική οδήγηση. Τα ευρήματα εγείρουν ερωτήματα σχετικά με την αποτελεσματικότητα των plug in hybrid στη μείωση των εκπομπών ρύπων.
Τα δεδομένα, που συλλέχθηκαν από πάνω από 600.000 αυτοκίνητα το 2021, δείχνουν ότι τα PHEV εκπέμπουν 350% περισσότερο CO2 από τις τιμές των εργαστηριακών δοκιμών τους. Αυτό υποδηλώνει ότι οι οδηγοί δεν φορτίζουν τα οχήματά τους τόσο συχνά όσο αναμενόταν, οδηγώντας σε αυξημένη εξάρτηση από τον κινητήρα φυσικού αερίου.

Τα plug in hybrid δεν είναι και τόσο καλή ιδέα, από οικολογική σκοπιά

Αυτό είναι ανησυχητικό επειδή τα plug in hybrid έχουν προωθηθεί ως τεχνολογία-γέφυρα, προσφέροντας ηλεκτρική ενέργεια για σύντομες διαδρομές και κινητήρα εσωτερικής καύσης για μεγαλύτερες διαδρομές. Ωστόσο, τα δεδομένα δείχνουν ότι αυτό το ιδανικό σενάριο δεν εφαρμόζεται στο δρόμο.

Η έκθεση διαπίστωσε επίσης ένα χάσμα 20% μεταξύ των πραγματικών και των εργαστηριακών εκπομπών για τα βενζινοκίνητα και πετρελαιοκίνητα αυτοκίνητα. Αν και μικρότερη από την απόκλιση των plug in hybrid, εξακολουθεί να αναδεικνύει τους περιορισμούς των σημερινών μεθόδων δοκιμών.

Πρέπει να αλλάξει ο τρόπος μέτρησης των plug in hybrid

Η είδηση αυτή έρχεται καθώς οι αυτοκινητοβιομηχανίες εστιάζουν όλο και περισσότερο στα plug in hybrid στο πλαίσιο της μετάβασης στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Ωστόσο, τα περιβαλλοντικά οφέλη των plug in hybrid φαίνονται αμφισβητήσιμα εάν δεν κινούνται κυρίως με ηλεκτρική ενέργεια.

Η ΕΕ λαμβάνει μέτρα για την αντιμετώπιση αυτών των ζητημάτων. Η παρακολούθηση της κατανάλωσης καυσίμου επί του οχήματος είναι πλέον υποχρεωτική για όλα τα νέα αυτοκίνητα, παρέχοντας ακριβέστερα δεδομένα από τον πραγματικό κόσμο.

Τα μέτρα αυτά αποσκοπούν να διασφαλίσουν ότι οι κατασκευαστές αυτοκινήτων θα λογοδοτούν για τις πραγματικές περιβαλλοντικές επιπτώσεις των οχημάτων τους. Το μέλλον των plug in hybrid παραμένει αβέβαιο και η αποτελεσματικότητά τους θα εξαρτηθεί από το πόσο καλά χρησιμοποιούνται και πώς εξελίσσονται οι κανονισμοί.
Απάντηση
Glamour Escorts Athens
#88
πέρασε κανείς από την έκθεση Μοτο;
Απάντηση
Glamour Escorts Athens
#89
Έτσι θα μεταφέρονται στα πλοία τα ηλεκτρικά, plug-in hybrid, LPG ή CNG αυτοκίνητα

Επιβεβαιώθηκε πλήρως το ρεπορτάζ του Carandmotor.gr σχετικά με τη μεταφορά οχημάτων εναλλακτικών καυσίμων στα πλοία.
Λίγο πριν την έναρξη της τουριστικής περιόδου το υπουργείο Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής εξέδωσε σχετική εγκύκλιο μεταφοράς οχημάτων με εναλλακτικά καύσιμα στα πλοία επιβεβαιώνοντας πλήρως το ρεπορτάζ του Carandmotor.gr.

Να υπενθυμίσουμε πως τη λύση στο πρόβλημα έδωσε ο υφυπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής κ. Γιάννης Παππάς ο οποίος ως «νησιώτης» αμέσως κινητοποίησε όλες τις διαδικασίες ώστε να δοθεί άμεσα λύση πριν την έναρξη της τουριστικής περιόδου.
Πιο συγκεκριμένα το υπουργείο Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής έθεσε τους όρους και τις προϋποθέσεις μεταφοράς σε πλοία των ηλεκτρικών και plug-in υβριδικών αυτοκινήτων αλλά και εκείνων που φέρουν συστήματα υγραερίου ή φυσικού αερίου ενώ παράλληλα κατήργησε την υποχρέωση ύπαρξης συνοδού στα παραπάνω αυτοκίνητα ενώ παράλληλα εξαιρεί από κάθε υποχρέωση τους ιδιοκτήτες απλών υβριδικών ή mild-hybrid αυτοκινήτων.
Όπως είχε αποκαλύψει το Carandmotor.gr στα ηλεκτρικά και plug-in υβριδικά αυτοκίνητα τα πρέπει η φόρτιση της μπαταρίας να μην υπερβαίνει το 40% ώστε να μπορεί να φορτωθεί στο πλοίο κάποιο τέτοιο αυτοκίνητο.

Επίσης στα αυτοκίνητα που φέρουν σύστημα υγραερίου ή φυσικού αερίου θα πρέπει η δεξαμενή των συγκεκριμένων καυσίμων να μην φέρει καύσιμο άνω του 50% της χωρητικότητας της δεξαμενής.

Με αυτό τον τρόπο το υπουργείο Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής ανάβει ουσιαστικά το «πράσινο φως» για την ελεύθερη μετακίνηση των ηλεκτρικώνplug-in υβριδικών αλλά και υγραεριοκίνητων και αεριοκίνητων αυτοκινήτων σε όλη τη νησιωτική επικράτεια.
Επίσης η ελεύθερη πλέον μετακίνηση των ηλεκτρικών, plug-in υβριδικών αλλά και άλλων αυτοκινήτων που κινούνται με εναλλακτικά καύσιμα σβήνει οριστικά κάθε φόβο που είχε προκληθεί στους νησιώτες και απέφευγαν να αγοράσουν κάποιο «καθαρό» όχημα.

Η ευθύνη για την διασφάλιση ότι στο όχημα δεν υφίσταται βλάβη ή ζημιά στο σύστημα τροφοδοσίας στις δεξαμενές ή στους συσσωρευτές του βαρύνει αποκλειστικά τους κατόχους των οχημάτων αυτών και ο πλοιοκτήτης δύναται να το εξασφαλίσει με όποιον τρόπο αυτός ορίσει.

Να υπενθυμίσουμε ότι η προηγούμενη εγκύκλιος του υπουργείου Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής ξεκαθάριζε ότι η μεταφορά των οχημάτων με πλοίο για όλα τα εναλλακτικά καύσιμα πέραν της βενζίνης και του diesel μόνο αν… συνοδεύονται!Η εγκύκλιος του Υπουργείου Ναυτιλίας και Νησιωτικής ΠολιτικήςΞεκάθαρη είναι η νομοθετική παρέμβαση του Υπουργείου Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής σχετικά με την μεταφορά των οχημάτων εναλλακτικών καυσίμων στα πλοία. Πιο συγκεκριμένα η εγκύκλιος αναγράφει ότι: «Σύμφωνα με στοιχεία που περιλαμβάνονται στο (β) σχετικό, υπάρχει αυξανόμενη χρήση οχημάτων που χρησιμοποιούν εναλλακτικάκαύσιμα (Alternative Fuel Vehicles AFVs) και τα οποία μεταφέρονται από πλοία.

Στα AFVs περιλαμβάνονται μεταξύ άλλων:

  1. Τα υβριδικά και αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα που φέρουν συσσωρευτές (μπαταρίες),
  2. Σε οχήματα που χρησιμοποιούν υγροποιημένα και συμπιεσμένα αέρια καύσιμα.
Πέραν των υφιστάμενων προβλέψεων της διεθνούς, ενωσιακής και εθνικής νομοθεσίας περί ασφάλειας ναυσιπλοΐας και με δεδομένα την απουσία επί του παρόντος εναρμονισμένων διεθνών και ενωσιακών νομοθετικών κανόνων για τη μεταφορά AFVs από πλοία, με το παρόν παρέχονται κατευθυντήριες οδηγίες για Ε/Γ-Ο/Γ και Φ/Γ-Ο/Γ πλοία που εκκινούν από ελληνικό λιμένα και μεταφέρουν AFVs, με σκοπό την πρόληψη και τον περιορισμό του κινδύνου πρόκλησης πυρκαγιάς και έκλυσης τοξικών αερίων στους χώρους μεταφοράς οχημάτων.

Κατευθυντήριες οδηγίες

Για τον ανωτέρω σκοπό παρέχονται κατευθυντήριες οδηγίες που αφορούν μεταξύ άλλων:
Α. Στη φόρτωση πλοίων με AFVs,
Β. Στη μεταφόρτωση AFVs επί των Ε/Γ-Ο/Γ και Φ/Γ-Ο/Γ πλοίων,
Γ. Στην εποπτεία των χώρων στοιβασίας των πλοίων που μεταφέρουν AFVs,
Δ. Στην εξοικίωση του πληρώματος έναντι των πιθανών κινδύνων,
Ε. Στον εφοδιασμό των πλοίων με κατάλληλο εξοπλισμό αντιμετώπισης και
Σ. Σε ειδικότερες απαιτήσεις.

Α. Φόρτωση AFVs:

-Κατά τη φόρτωση AFVs καταγραφή του είδους τους και της θέσης στην οποία στοιβάζονται επί του πλοίου και τοποθετούνται από το πλήρωμα καταλλήλως ιμάντες σε εμφανές σημείο των οχημάτων.
-Σε αμιγώς ηλεκτρικά ή επαναφορτιζόμενα υβριδικά έλεγχος θερμοκρασίας συσσωρευτών.
- Επισήμανση στους επιβάτες-οδηγούς της ανάγκης για άμεση ενημέρωση του πληρώματος σε περίπτωση λήψης οποιαδήποτε ένδειξης συναγερμού από το όχημά τους.

-Σε αμιγώς ηλεκτρικά ή επαναφορτιζόμενα υβριδικά το επίπεδο φόρτισης των συσσωρευτών τους να μην υπερβαίνει το 40% της συνολικής χωρητικότητας αυτής.
-Σε οχήματα λοιπών εναλλακτικών καυσίμων, όπως υγραερίου ή φυσικού αερίου οι δεξαμενές τους να μην περιέχουν καύσιμο άνω του 50% της συνολικής τους χωρητικότητας. Μη φόρτωση AFVs που έχουν βλάβη στο σταθμό τροφοδοσίας τους και στις δεξαμενές τους ή τους συσσωρευτές τους, στην περίπτωση που αυτά δεν έχουν αφαιρεθεί. Ειδικότερα, σε περίπτωση ζημιάς με ασάφεια ως προς τη βλάβη όχι του συσσωρευτή τους, με φόρτωση και μεταφοράς τους. Η ευθύνη για την διασφάλιση ότι στο όχημα δεν υφίσταται βλάβη ή ζημιά στο σύστημα τροφοδοσίας, στις δεξαμενές ή στους συσσωρευτές του φέρνει αποκλειστικά τους κατόχους των οχημάτων αυτών και ο πλοιοκτήτης δύναται να το εξασφαλίσει με όποιο τρόπο αυτός ορίσει.

-Συνεκτίμηση κατά τη στοιβασία του βάρους ιδίως των ηλεκτρκών οχημάτων δεδομένου ότι σύμφωνα με τη (β) σχετική τα ηλεκτρικά οχήματα είναι κατά μέσο όρο 25% βαρύτερα από τα αντίστοιχα συμβατικά.

-Φόρτωση των AFVs σε χώρους καλυπτόμενους από κλειστό κύκλωμα παρακολούθησης (CCTV) χωρίς την παρεμβολή εμποδίων.
-Εξασφάλιση της λειτουργίας του συστήματος τεχνητού εξαερισμού του χώρου φόρτωσης (εφόσον είναι κλειστό χώρος φορτίου Ro-Ro ειδικής κατηγορίας όπως ορίζεται στην Οδηγία 2009/45/ΕΚ κατά την φόρτωση – εκφόρτωση και κατά τη διάρκεια του πλου. Προτίμηση της φόρτωσης σε ανοιχτούς χώρους οχημάτων, εφόσον υπάρχουν τέτοιοι και είναι πρακτικά εφικτό.

Β. Φόρτιση

-Μη φόρτιση ηλεκτρικών και επαναφορτιζόμενων υβριδικών οχημάτων επί του πλοίου.
-Διασφάλιση ότι τα ηλεκτρικά και επαναφορτιζόμενα υβριδικά οχήματα δεν είναι συνδεδεμένα με πρίζα ηλεκτρικού ρεύματος του πλοίου.

Γ. Εποπτεία Χώρων Στοιβασίας

-Επιπρόσθετα του υπάρχοντος συστήματος περιπολιών, ιδιαίτερη επαγρύπνηση των αγημάτων πυρασφάλειας καθ’ ολη τηξ διάρκεια της παραμονής των οχημάτων AFVs επί του πλοίου με έμφαση στους χώρους στοιβασίας AFVs.
-Εφοδιασμός όλων των πλοίων με δύο τουλάχιστον κατάλληλες φορητές συσκευές θερμικής απεικόνισης.
-Εφοδιασμό όλων των πλοίων με δύο τουλάχιστον φορητούς ανιχνευτές τοξικών ή εύφλεκτων αερίων.

-Διενέργεια περιπολιών εποπτείας στους χώρους παραμονής των οχημάτων με χρήση συσκευών θερμικής απεικόνισης και ανιχνευτές αερίων από εξοικειωμένα μέλη του πληρώματος καθ’ όλη την διάρκεια του ταξιδιού.

-Συνέχιση της εποπτείας των χώρων φόρτωσης οχημάτων μέσω κλειστού κυκλώματος παρακολούθησης (CCTV).
Εξοικείωση πληρώματος
-Εξοικείωση του πληρώματος που εκτελεί περιπολίες, καθώς και του πληρώματος που καλείται να ανταποκριθεί σε πυρκαγιές που περιλαμβάνει AFVs.
-Εξοικείωση του πληρώματος που συμμετέχει στις περιπολίες στο χειρισμό και της ορθή χρήση των συσκευών θερμικής απεικόνισης και του εξοπλισμού ανίχνευσης τοξικών ή εύφλεκτων αερίων που διαθέτει το πλοίο.
Αντιμετώπιση πυρκαγιάς
-Μέριμνα για την ύπαρξη δύο επιπρόσθετων πυροσβεστήρων τουλάχιστον 9 lt κατάλληλων προδιαγραφών για κατάσβεση πυρκαγιάς συσσωρευτών ηλεκτρικών οχημάτων στα ήδη υπάρχονται σημεία των χώρων οχημάτων που υπάρχουν διαθέσιμοι πυροσβεστήρες σύμφωνα με το fire plan.
-Εφοδιασμός των πλοίων με τουλάχιστον δύο ειδικών κουβερτών πυρκαγιάς οχημάτων για κάθε χώρος στοιβασίας οχημάτων.
-Εφοδιασμός με 2 εξαρτήσες πυροσβεεστών (Fire-fighter's outfits). Πλοία στα οποία οι εξαρτήσεις πυρεσβέστη πληρούν τις ειδικότερες απαιτήσεις της παραγράφου ΣΤ της παρούσης δεν απαιτείται να εφοδιαστούν εκ νέου με αυτές.

-Εφοδιασμός με αυτόνομες αναπνευστικές συσκευές (breathing apparatus) με χειραγωγό διάσωσης (lifeline) οι οποίες και αποτελούν μέρος των εξαρτήσεων πυροσβέστη.

Ειδικότερες απαιτήσεις

-Εκπόνηση μελέτης ανάλυσης και διαχείρισης κινδύνου και τήρησης των επιπρόσθετων προβλέψεων που θα προκύψους από αυτά.
-Συμμόρφωση με τις λειτουργικές οδηγίες σε περίπτωση πυρκαγιάς από AFVs και με τις γενικές ιδιότητες αυτών που σχετίζονται με πυρκαγιά (I Operational guidance in case of AFVs fire incidents, II General fire properties of vehicles) όπως περιγράφονται στα παραρτήματα της (β) σχετικής.

-Εξασφάλιση της καταλληλότητας όλων των επιπροσθέτων φορητών πυροσβεστήρων για κατάσβεση πυρκαγιών σε συσσωρευτές των ηλεκτρικών οχημάτων.

-Συμμόρφωση των φορητών συσκευών ανίχνευσης αερίων με την οδηγία 2014/90/ΕΕ και σήμανση MED.

-Συμμόρφωση των εξαρτήσεων πυρόσβεσης με το ISO ISO 15538 2001EN- level 2-Protective clothing for firefighters και σήμανσης MED ή συμμόρφωσης με το πρότυπο EN 469:2020 - level 2-Protective clothing for firefighters και σήμανση CE.

-Για τις μπότες συμμόρφωσης με τα πρότυπα EN 15090:2012 Class II -Type 3: Footwear for firefighters και σήμανση CE.

-Για τα γάντια συμμόρφωση με το πρότυπο ΕΝ 443:2008 Firefighters’ helmets.

-Συμμόρφωση των αυτόνομων αναπνευστικών συσκευών με χειραγωγό διάσωσης με τις απαιτήσεις του FSS Code και σήμανση MED.

-Εξασφάλιση ανίχνευσης χωρίς περιορισμούς αερίων του μονοξειδίου του άνθρακα CO, υδρογόνου H2, και μεθανίου CH4 από τους ανιχνευτές τοξικών και εύφλεκτων αερίων.

-Σήμανση CE του λοιπού επιπρόσθετου εξοπλισμού.

-Ύπαρξη δήλωσης συμμόρφωσης του κατασκευαστή και των αντίστοιχων πιστοποιητικών σε ισχύ για τον ως άνω εξοπλισμό.
Σημείωση: Οι αναφορές στα παραπάνω πρότυπα λαμβάνουν υπόψη τα Πρότυπα δοκιμών (Testing Standards) εξοπλισμού που αναφέρεται στον ισχύοντα κάθε φορά Εκτελεστικό Κανονισμό της Οδηγίας 2014/90/ΕΚ.»
Απάντηση
Glamour Escorts Athens
#90
Την εμπορική της πορεία στην ελληνική αγορά αρχίζει η ανανεωμένη Σειρά 4 της BMW, σε coupe και cabrio αμάξωμα. Οι προσεκτικές επεμβάσεις στη σχεδίαση τονίζουν τον δυναμικό χαρακτήρα των δύο μοντέλων, ενώ τα νέα στοιχεία εξοπλισμού προσδίδουν στο εσωτερικό μια πολυτελή και κομψή ατμόσφαιρα. Ο σχεδιασμός του cockpit, συμπεριλαμβανομένου του BMW Curved Display, υποδέχεται την τελευταία έκδοση του BMW iDrive με QuickSelect, που βασίζεται στο νέο λειτουργικό σύστημα BMW 8.5.

Νέα εξωτερικά χρώματα και ζάντες ελαφρού κράματος, προβολείς με εντυπωσιακή σχεδίαση των πηγών φωτός και τα προαιρετικά πλέον πίσω φώτα Laserlight σηματοδοτούν τις τελευταίες εξελίξεις στο εξωτερικό των δύο μοντέλων. Μέσα στην καμπίνα των σπορ δίθυρων μοντέλων, την προσοχή προσελκύουν άμεσα τα νέα χαρακτηριστικά όπως η ανανεωμένη σχεδίαση του τιμονιού και του πίνακα οργάνων, οι επενδύσεις των καθισμάτων, τα στοιχεία εσωτερικής διακόσμησης και η προαιρετική χρήση γυαλιού CraftedClarity σε επιλεγμένα χειριστήρια. Παράλληλα με την εισαγωγή του νέου BMW iDrive με QuickSelect στον βασικό εξοπλισμό, οι πελάτες μπορούν τώρα να προσθέσουν προαιρετικά τη λειτουργία Augmented View στο σύστημα πλοήγησης BMW Maps της νέας BMW Σειράς 4.

Ένα στοιχείο που χαρακτηρίζει την BMW Σειρά 4 Cabrio είναι η τοξοειδούς σχήματος μαλακή οροφή, η οποία συνδυάζει τη στιβαρότητα μιας αναδιπλούμενης σκληρής οροφής με την κλασική αισθητική μιας υφασμάτινης. Ο ηλεκτρικός μηχανισμός της οροφής μπορεί να ενεργοποιηθεί κατά τη διάρκεια του ταξιδιού, με ταχύτητα έως και 50 χλμ/ώρα, με την διαδικασία ανοίγματος/κλεισίματος να διαρκεί 18 δευτερόλεπτα.

Ψηφιακό εσωτερικό με κυρτή οθόνη
Η εισαγωγή του αναβαθμισμένου BMW iDrive με QuickSelect στις νέες BMW Σειρά 4 Coupé και BMW Σειρά 4 Cabrio βελτιώνει επίσης τον χειρισμό των λειτουργιών εξαερισμού και κλιματισμού. Πρόκειται για ένα χαρακτηριστικό παράδειγμα προηγμένης ψηφιοποίησης στην πράξη και επιτρέπει την περαιτέρω μείωση του αριθμού των φυσικών κουμπιών και χειριστηρίων στο cockpit. Η επιλογή της θερμοκρασίας, η ταχύτητα του ανεμιστήρα και - εφόσον υπάρχουν - η θέρμανση των καθισμάτων και του τιμονιού μπορούν πλέον να ρυθμίζονται με την αφή μέσω της κυρτής οθόνης BMW Curved Display ή με φωνητική εντολή με τη βοήθεια του BMW Intelligent Personal Assistant. Νέα χειριστήρια ρύθμισης των περσίδων εξαερισμού στο κέντρο του πίνακα οργάνων και στην πλευρά του οδηγού και του συνοδηγού επιτρέπουν τη ρύθμιση της κατεύθυνσης της ροής του αέρα με περιστροφικές και κατακόρυφες κινήσεις. Η προαιρετική επένδυση Sensatec για τον πίνακα οργάνων διαθέτει ακόμη πιο εκλεπτυσμένη υφή που αναδεικνύει ακόμη περισσότερο τη σύγχρονη πολυτέλεια του εσωτερικού.

BMW

Κινητήρες απόδοσης έως 510 ίππων
Οι 4κύλινδροι και 6κύλινδροι κινητήρες είναι πιο ισχυροί και αποδοτικοί χάρη στην ήπια υβριδική τεχνολογία 48V. Συνδυάζονται στάνταρ με οκτατάχυτο κιβώτιο Steptronic Sport, ενώ τα χειριστήρια αλλαγής ταχυτήτων (paddles) στο τιμόνι επιτρέπουν γρήγορες χειροκίνητες αλλαγές, επιτείνοντας την σπορ αίσθηση που βιώνει ο οδηγός.

Στην κορυφή της γκάμας τοποθετούνται η Μ4 Coupe και η Μ4 Cabrio. Η πρώτη είναι διαθέσιμη με χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων και 480 ίππους αλλά και στην έκδοση Competition με αυτόματο κιβώτιο και 510 ίππους. Η M4 Cabrio Competition διατίθεται με 510 ίππους και τετρακίνηση xDrive.

Τεχνολογίες αυτόνομης οδήγησης και στάθμευσης
Η λίστα συστημάτων για αυτοματοποιημένη οδήγηση και στάθμευση είναι εξίσου εκτενής. Οι νέες BMW Σειρά 4 Coupé και Σειρά 4 Cabrio είναι στάνταρ εξοπλισμένες με το σύστημα προειδοποίησης εμπρόσθιας σύγκρουσης με παρέμβαση φρένων, Cruise Control με λειτουργία πέδησης, Speed Limit Info με ένδειξη απαγόρευσης προσπέρασης, χειροκίνητο Speed Limit Assist και Lane Departure Warning με επιστροφή στη λωρίδα κυκλοφορίας. Ξεχωρίζει το προαιρετικό πακέτο Driving Assistant Professional που περιλαμβάνει Steering & Lane Control Assistant, Active Cruise Control με λειτουργία Stop&Go, αυτόματο Speed Limit Assist, έλεγχο ταχύτητας διαδρομής και αναγνώριση φωτεινών σηματοδοτών.

Το Park Distance Control με αισθητήρες τόσο εμπρός όσο και πίσω αποτελεί μέρος των στάνταρ προδιαγραφών. Το Parking Assistant, επίσης στάνταρ, επιτρέπει αυτοματοποιημένους ελιγμούς μέσα και έξω από χώρους στάθμευσης, ενώ διαθέτει επίσης κάμερα υποβοήθησης οπισθοπορείας και Reversing Assistant. Υπάρχει επίσης η επιλογή του Parking Assistant Plus με τις λειτουργίες Park View, Panorama View και Remote 3D View.

BMW

Τιμές
Βασική έκδοση βενζίνης είναι η 2λιτρη 420i με 184 ίππους, η οποία κοστίζει 64.350 ευρώ στο Coupe μοντέλο και 74.000 ευρώ στο Cabrio. Η βασική πετρελαιοκίνητη έκδοση 420d ισχύος 190 ίππων κοστίζει 61.200 ευρώ και 70.300 ευρώ για το Coupe και το Cabrio μοντέλο, αντίστοιχα.

Στην κορυφή της γκάμας τοποθετούνται η Μ4 Coupe και η Μ4 Cabrio. Η πρώτη είναι διαθέσιμη με χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων και 480 ίππους (131.050 ευρώ) αλλά και στην έκδοση Competition με αυτόματο κιβώτιο και 510 ίππους (από 139.550 ευρώ). Η M4 Cabrio Competition με 510 ίππους και τετρακίνηση πωλείται προς 152.400 ευρώ.

Photo Credits: BMW Group

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!

ΔΙΑΒΑΣΕ ΑΚΟΜΗ:
Το μυστικό πίσω από τις μικρές μαύρες τελείες στα παρμπρίζ των αυτοκινήτων
Έργα στην εθνική οδό: Σε ποιο σημείο η κίνηση θα διεξάγεται από μία λωρίδα
Οι πελάτες της Mercedes-Benz απαίτησαν: «Βάλτε το αστέρι πίσω στο καπό»
Απάντηση
Glamour Escorts Athens
#91
Απάντηση
Glamour Escorts Athens


Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 1 Επισκέπτης (ες)
[-]
Διαφημίσεις

Forum Tasks